Will x Nico

227 11 17
                                    

Nazwa shipu: Solangelo

Jest to kanoniczny ship z serii "Olimpijscy herosi" Ricka Riordana, pojawia się też w kontynuacji ("Apollo i boskie próby").

Poznali się, gdy Nico przybył po raz pierwszy do Obozu Herosów, jednak ich znajomość opierała się jedynie na tym, że każdy wiedział, kim jest drugi. Zaczęło między nimi iskrzyć dopiero podczas bitwy z Gają i Rzymianami, gdy się spotkali i zaczęli walczyć ramię w ramię. Mniej więcej od tamtego momentu są razem.

Falalala, chyba nie muszę mówić, że Solangelo to OTP ♡ Ale i tak to mówię, bo mogę, lol. Okej, uwielbiam wszelkie przeciwieństwa, a nikt mi nie powie, że Will i Nico nimi nie są. Od innego wyglądu, poprzez charakter, kończąc na tym, że Nico jest synem boga umarłych, a ojciec Willa to bóg lekarzy. No i aww, kocham ich ♡ "Zalecenie lekarza" to idealne dwa słowa na podsumowanie Solangelo. A najlepsze jest, że wiem, że są kanonem i bardzo mocno ich shipuję, w moich myślach i tak czasami pojawia się Percico... Ech, to nieuleczalne.

A Wy co sądzicie o Solangelo?

Tu można polecać opowiadania o nich:

Ode mnie: Fanart na górze jest cudowny, a Percy (który zapewne nadal ubolewa, że nie jest w typie Nica) i szkielet w tle to wygrywy.

Klub ShipperówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz