Nie chce mi się opisywać każdusieńkiego shipu z Naruto, zajmę się chyba bardziej tymi, które sama szczególnie lubię lub nie. W każdym razie nie będę ich sobie przypominać na siłę, bo nie o to tu chodzi.
Nazwa shipu: SasuSaku
Jest to kanoniczny ship z anime i mangi "Naruto".
W sumie to nie wiem, czy jest sens opisywać całą historię shipu, zwłaszcza że większość pokrywa się z historią z SasuNaru. To było mniej więcej tak: Sakura kochała się w Sasuke, ale on ją olewał. Potem zwiał z wioski, a Sakura zwaliła ciężar poszukiwań na Naruto, lol. Ale przez całą serię kochała Saska i potem on też odwzajemnił to uczucie.
Okej, nie wiem, co o tym shipie sądzić. Z jednej strony go shipuję, ale z drugiej mam wrażenie, że się wziął tak trochę z dupy. No okej, Sakura kochała Sasuke przez prawie całe życie, temu nie mogę zaprzeczyć, ale mam wrażenie, że w serii jakoś nieszczególnie pokazano to uczucie ze strony Saska. If you know what I mean. Bo na przykład przy NaruHinie powstał film, pokazujący, jak Naruto zakochał się w Hinacie, a tutaj po prostu mi brakowało pokazania uczuć Sasuke. Znaczy okej, nie mówię, brak większych romansów jest nawet dobry, a scena, gdy Sasuke dotyka palcami czoła Sakury jest słodka, no ale... Myślę, że każdy, kto oglądał Naruto, wie, o co mi chodzi. Bo nie wiem, jak w mandze. Jest tu ktoś, kto czytał i może mi powiedzieć, czy tam było więcej SasuSaku niż w anime? Więc podsumowując: słodkie, ale mieli za mało scen.
A Wy co sądzicie o SasuSaku?
Tu można polecać fanficki o nich:
Co ciekawe, tę część pisało mi się całkiem nieźle. Chyba po prostu będę opisywać te shipy, na które akurat będę mieć ochotę, nie przejmując się żadnym rozkładem ani nic.
PS Media to cudo ♡
CZYTASZ
Klub Shipperów
RandomBo chyba każdy lubi shipować postacie, nie? *słyszy milion odpowiedzi ludzi, którzy nie lubią shipować, ale je ignoruje* To skoro każdy lubi shipować, to dlaczego by tak nie zebrać wszystkich shipów w jednym miejscu? Tak, zgadliście, Klub Shipperów...