Tomoe x Nanami

67 4 0
                                    

Falalalala, wreszcie powracam do pisania notek do Klubu (pstt, pamiętajcie, że możecie mi podsyłać notki, będę wtedy bardzo szczęśliwa).

Nazwa shipu: *szuka w Google*

Nazwa shipu: *szuka w Google*

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

W ankiecie było zero głosów... Ale i tak wstawiam tu jej screena, bo tak. A Tomonana to całkiem niezła nazwa.

Ship z Kamisama Hajimemashita, kanoniczny (chyba że coś przeoczyłam).

Historia ich poznania była... ciekawa. Ale opiszę ją tu w skrócie, bo nie pamiętam szczegółów. W skrócie to było tak, że Nanami została bezdomną. I wtedy spotkała Mikage, który przestraszył się psa. Pomogła mu, a on pocałował ją w czoło, czyniąc ją bóstwem. I z tego, co pamiętam, to powiedział jej wtedy o swojej świątyni, w której może zamieszkać. Więc tam poszła i spotkała tam Tomoe, lisiego youkai, który służył Mikage. Okazało się, że żeby Tomoe jej służył, to musi go pocałować. Niezbyt jej się to spodobało i nie chciała tego zrobić, ale wskutek pewnych wydarzeń potrzebowała jego ratunku, więc go wreszcie pocałowała. No i po jakimś czasie Nanami zakochała się w Tomoe. Badum! Potem w końcu on też coś do niej poczuł i narodził się ship, który całkiem lubię. Może dlatego, że był pierwszym shipem z anime, jaki znam... Pewnie tak.

A Wy co sądzicie o tym shipie?

Tu można polecać fanfiki o nich:

Ode mnie: Moja logika jest dziwna. Publikuję Klub Shipperów codziennie, a nie mam żadnych części naprzód. Wyszło szydło z worka publikuję co tydzień i mam części na kolejne 12 tygodni. Co jest ze mną nie tak?

PS Uwielbiam grafikę z tego anine! ♡

Klub ShipperówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz