Nazwy shipu: nawet nie będę próbować
Rudy i Mia to niby niekanoniczny, ale jednak hintowany ship z serialu "Koszykarze".
Historia: Rudy i Mia poznali się poprzez, a jakże, kosza. Tony Parker, formując drużynę, chciał ich oboje i dał Rudy'emu za zadanie przekonać innych wytypowanych graczy do stworzenia drużyny. Aby przekonać Mię, Rudy założył się z nią o zwycięstwo w meczyku, a jego wygrana miała oznaczać, że Mia do niego dołączy. I, chociaż przegrał, to Mia jednak zdecydowała się na dołączenie do drużyny.
No i ogólnie przez praktycznie całą serię są po prostu przyjaciółmi z drużyny. Ale są hinty, że mogliby być czymś więcej. Kluczowe są dwa odcinki: Dziewczyna z Bollywood i Siła dziewczyn. W tym pierwszym Super Piątka gra mecz z drużyną z Bollywood, a Rudy zauracza się w Sally, członkini tejże drużyny (o tym shipie też muszę napisać kilka słów, bo mnie potężnie zirytował xD). Mii się to nie podoba i wyraźnie widać, że przemawia przez nią zazdrość, nawet Stella to sugeruje :D Ale tu jeszcze można się doszukiwać interpretacji, że to przede wszystkim z troski, bo Sally była aktorką, a drużyny przeciwne często robiły wszystko, by zyskać przewagę. A poza tym Mia sama została uwiedziona i oszukana przez jednego ze swoich przeciwników, mogła po prostu pamiętać o tym i nie chcieć, żeby Rudy'ego spotkało to samo.
Dlatego kluczowy jest drugi odcinek z tych dwóch, bo tam nie ma pola do innej interpretacji. W tym odcinku Super Piątka mierzy się z drużyną Amazonek, dziewczyn, które chciały wygrać przez skłócenie drużyny od środka. Wtedy jedna z Amazonek, Melanipe, chce uwieść Rudy'ego, co, znowu, wzbudza zazdrość Mii (a poza tym, co ciekawe, Mia znowu w sumie poprawnie zauważa, że Melanipe chce Rudym manipulować). I ostatecznie Mia podsluchuje ich rozmowę... Melanipe sugeruje Rudy'emu, że Mia jest w nim zakochana i rzuca uwagę o tym, że jej zdaniem on też, na co, uwaga uwaga, Rudy stwierdza, że lubi Mię jako koleżankę. Mia, słysząc to, dosłownie ma łzy w oczach, więc to chyba oczywiste, że jednak coś do Rudy'ego czuje. Na końcu odcinka Rudy mówi Mii o tym, co sugerowała Melanipe, a ona odpłaca mu się tym samym, czyli mówi mu, że lubi go jak kolegę.
I w zasadzie potem już za bardzo nie ma sugestii shipowych pomiędzy nimi, no chyba że liczyć moment, gdy na rozbujanym statku Mia chwyta się Rudy'ego i przez przypadek zsuwa mu spodnie, pokazując cudowną bieliznę w kwiatki. Ewentualnie ten, gdy Mia całuje Rudy'ego w policzek, gdy ten trafia do szpitala. Na tym skończę, pora na moją część opiniową.
Opinia: generalnie strasznie mnie wnerwiło to, że ten ship został zasugerowany, a tak naprawdę zbyt wiele w tym kierunku nie zrobiono, a nawet nie bardzo wiemy teraz, co Rudy czuje do Mii, czy w ogóle coś więcej, czy jednak mówił prawdę i rzeczywiście widzi w niej tylko kumpelę. Bo ogólnie trudno mi orzec, co w jego głowie może siedzieć. Z jednej strony mówi to, co mówi, a z drugiej jednak potem porusza ten temat, jakby rzeczywiście był ciekaw uczuć Mii. Znaczy, z jednej strony, może być ich ciekaw nawet, jeśli sam nie czuje nic więcej, ale mój shipperski umysł chce, żeby było inaczej.
Ogólnie pojedyncze momenty (takie jak choćby te wspomniane wyżej) i ich generalne interakcje w serialu mówią mi, że byłby z nich ciekawy ship i stawiam na to, że gdyby nie odcinkowość tego serialu, to poczynionoby w tym kierunku coś więcej. Ale jednocześnie ich potencjalny związek, jakby się zastanowić, mógłby być problematyczny.
W serialu wielokrotnie członkowie drużyny się ostro ze sobą żrą i to często nawet o totalne pierdoły, co zwykle dosyć mocno wpływa na ich grę na boisku, bo im zwyczajnie nie idzie. A jeśli do tego wszystkiego dodać jeszcze związek, to w nim kłótnia o byle pierdołę mogłaby sprawić, że drużyna już by się nie pozbierała. Zresztą, i Rudy, i Mia są dość temperamentni, więc to by raczej mogło nie przetrwać próby czasu. Więcej by się żarli niż cokolwiek innego. Więc może to lepiej, że jednak ze sobą jakoś bardziej nie kręcą...
Ale, powiem Wam szczerze, napisanie fanfika kusi. Bardzo kusi.
A Wy co sądzicie? Znacie w ogóle ten ship? Bo co jak co, ale Koszykarze to bardzo, bardzo niepopularny serial.
Opek pewnie tym bardziej nie ma, ale i tak zostawię akapit. Może Wattpad mnie zaskoczy.
Ode mnie: jestem świeżo po rewatchu Koszykarzy i okropnie mnie ten ship wnerwił xD tak bardzo, że aż reaktywowałam cały klub xd
CZYTASZ
Klub Shipperów
De TodoBo chyba każdy lubi shipować postacie, nie? *słyszy milion odpowiedzi ludzi, którzy nie lubią shipować, ale je ignoruje* To skoro każdy lubi shipować, to dlaczego by tak nie zebrać wszystkich shipów w jednym miejscu? Tak, zgadliście, Klub Shipperów...