not: minho fx deki sulli ile dizi cevirmistir. adi to the beautiful you. oneririm guzel dizidir. medyada sulli nin ve oynadıkları dizinin birer fotoğraflarını göreceksiniz. :)
Key nasıl bu oyuna geldiğini anlayamamış ama çocuklar onu kandırmıştı iste. Kendi minhonun otelinin önünde bulmuştu. Geriye dönüp baktı. Yol o kadar sevimli görünüyordu ki. Gel beraber eve dönelim minhoyu boş ver dermiş gibi.
Buraya kadar gelmişken dönemezdi hayır. Otele girdi. Tanınmamak için taktığı şapkayı birazcık kaldırarak görevli kıza gülümsedi. Kız onu görünce küçük dilini yutmuştu. Bir günde hem minho hem key dayanılacak gibi değildi. Key gülümseyince iyice eli ayağına dolaştı.
"Buyurun?"
"Ben choi minho nun odasını öğrenmek istiyordum."
"Ah tabii ben kendisine hemen haber vereyim."
"Haber vermesen?" Dedi key o karşı konulmaz suratıyla demişti bunu. Kız sadece başını salladı. Ses bile çıkaramamıştı. Ekrana bakarak bir iki tuşa bastıktan sonra bir numara geveledi key zorlukla anlayabilmişti. Katları hızlı çıktı. Minho yu görmek için sabırsızlanıyordu. Onu o kadar özlemişti ki. Odanın önüne geldiğinde kapıyı tıklattı. Kapı bir süre sonra açıldı ama açan kişi keyin kalbini söküp atmıştı sanki. Acı çekiyordu şu an. Gözleri yanmaya başlamıştı.
"Key oppa gelmiş minho oppa." Dedi sulli suratındaki gülümseme büyüyerek. Minho bir dakika istedi içerden ama key direk odaya daldı. Minho yu altında sadece havluyla buldu. O an geri dondu ve kendini zorlayarak konuştu. "Ben sizi bölmek istemezdim özür dilerim." Dedi. Minho ne demek istediğini hemen anlamıştı ama sulli aptal aptal bakıyordu key oppa neyi bölmüştü ki? key hışımla odadan çıktı. minho peşinden bağırdı ama key durmadı. "Aptal herif..." Diye söylendi minho üstüne bir şeyler ararken. "Neler oluyor oppa ben hiç bir şey anlamadım." "Geri zekalı bizim seviştiğimizi sandı..." Sulli duyduğuyla başından aşağıya kaynar sular dökülmüş gibi hissetti. O da ayni hızla odadan çıkıp keyin peşinden koştu. Keyi kolundan tutup kendine cevirdi tam tokat atacakken keyin suratını görüp kendini zor durdurdu. Key dokunsan ağlayacak gibi duruyordu. Sulli onu kolundan sürüyerek koştu. Otelden çıkıp bir taksiye bindiler. Sulli bir adres söyledi taksi hızla yola çıktı.
"Neler oluyor kimbum bu halin ne?" "Minho ile sen..." Dedi key lafın devamını getirememişti. "Biraz önce vurmadım ama şimdi vuracağım key oppa saçma sapan konuşma dizi çekmiştik hatırlıyor musun?" Key nasıl unutabilirdi ki? O sıra çektiği acılar... Kafasını salladı. "O çift için reklam teklifi geldi bende yapamayacağımı yurt dışına gitmem gerektiğini minho ya anlatmaya gelmiştim. O da o sırada duş alıyormuş bende içerde giyinmesini bekliyordum o kadar. Sandığın gibi bir şey yok yani ama olsa bile bu seni neden ağlatıyor onu anlamadım. Yoksa sen...sen, minho oppaya?" Dedi sulli. Kafasında bir suru sorular vardı.