Kapitel 10 - ups

1.4K 48 7
                                    

Hele dagen forløb hos fam. Gunnarsen.
Det var overraskende kun mig og Alex der var der. Drengens forældre + Emma kom først hjem om en time ca, og vi havde faktisk bare siddet nede i stuen hele dagen. Jeg sad ved siden af Martinus og jokede lidt med ham. Det har vi gjort ret meget i dag. Han er faktisk utrolig sjov. Mest fordi vi har den samme humor.
Marcus har virket ret jaloux - hvilket han nok også er, men jeg driller ham lidt og joker videre med Martinus.
Alex var som altid, helt væk i sin mobil.

„Em, må jeg lige snakke med dig?" Afbrød Marcus pludselig. Jeg kiggede væk fra Martinus, og så på Marcus der stod foran mig.

Jeg nikkede og han trak mig med oven på. „Marcus, dont be mad," sagde jeg på vej ind på hans værelse. Jeg ved han er jaloux, og vil snakke om Martinus. Han lukkede døren bag sig, og satte sig på sin seng. Jeg stod ved skrivebordet og kiggede spørgende på ham.

„Hvorfor er du så meget sammen med Martinus?" Spurgte han. Hvad sagde jeg? Jeg grinte lidt. Han kiggede mærkeligt på mig. „Hvad?" Spurgte han. „Er du jaloux?" Spurgte jeg.

„God damn jeg er, du er min pige, ikke hans!" Svarede han selvsikkert unden at tænke over ordene.
"Im all yours," svarede jeg ligesom han sagde den dag hjemme hos mig.

Han rejste sig fra sengen, og gik hen mod mig. Min hjerte begyndte hurtigt at banke afsted.
"Your all mine?" Spurgte han og gik helt hen til mig. Jeg sank en klump.
„Jeps, and your all mine?" Spurgte jeg og kiggede ham i øjnene.

„Im all yours." Svarede han, og bum. Hans hænder blev langt på mine kinder og hans læber plantede sig hurtigt på mine i et perfekt kys der satte alle følelserne endnu mere i gang.

Jeg kunne mærke han smilede i kysset og det samme gjorde jeg. Han løftede mig op så jeg sad på skrivebordet, og han stod imellem mine ben. Hans hænder blev lagt helt nede ved min talje og jeg havde mine hænder i hans nakke.
Han udviklede forsigtigt kysset til et snav og mine hænder fandt plads i hans hår, hvor jeg forsigtigt hev hans elstik ud. Jeg blev lidt nervøs over situtation, men det gik hurtigt væk der jeg kunne mærke han smilede kort i kysset, og pressede sin krop mere ind mod min. Det blev ved i lidt tid. Lidt langtid maybe..

Vi trak os, og kiggede hinanden i øjnene. Han begyndte hurtigt at smile helt sindssygt.

„Ja tak!" Sagde han til sig selv og gav sig selv et klap på skulderen.
„Oh stop!" Svarede jeg rødmende, og slog ham på skulderen. Han smilede varmt, og kyssede mig igen. Hans hænder sneg sig den her gang under min hoodie og lagde rundt om mig. Jeg fik hurtigt kuldegysninger, fordi hans hænder var kolde.

Kysset udviklede sig igen og jeg nød det lige så meget som første gang. Mine hænder gled langsomt ned af hans mave, under trøjen, og fik ham til at spænde i hele overkroppen.
De stoppede ved hans buksekant.
Han stoppede kysset, og kiggede mig nu i øjnene. Hans vejrtrækninger blev dybere og han kiggede mig dybt i øjnene. Jeg gav ham et kort smil, og gled hænderne op igen og endte bag hans nakke.
„Em,..." sagde han halv irriteret, da han godt vidste hvad jeg lige havde fået ham til.

„Ups"

Smilede jeg selvsikkert, og hoppede ned fra skrivebordet. Jeg gav ham et kys på kinden, og gik ud af døren med sommerfugle over det hele i maven.

—-
🤷‍♀️🤷‍♀️

BLUE - Marcus GunnarsenWhere stories live. Discover now