Klokken blev omkring 20 og jeg sad og så netflix as always. Det er lidt det eneste jeg laver for tiden. Udover hvis jeg er sammen med Kris, som ikke er så tit. Hun har btw også en kæreste som hun næsten altid er sammen med. Altså, det da godt for hende, men jeg savner også noglegange hendes selvskab lidt.
Jeg tog mine hørertelefoner ud og kunne hurtigt hører høj musik og folk der snakkede. Ugh, festen. Jeg har selvfølgelig ikke hørt noget, fordi jeg har siddet med hørertelefoner. Jeg rejste mig udmattet op og skiftede til noget andet tøj. Jeg har alligevel intet at lave så why not?
Jeg skiftede ikke til det helt store, da jeg alligevel ikke magtede det.
Jeg gik ned af trapperne og blev hurtigt mødt af lugten af stærk alkohol. Der var som altid utrolig mange mennekser. Det er også fint nok? Altså vi har huset til det, så jae.
Jeg gik ud i køkkenet hvor jeg blev mødt af en masse par der stod og snavede op af væggene. Jeg rullede med øjnene og tog en mokai på bordet. Jeg åbnede den og bundede den ret hurtigt.„Wow brownie, chill," løb det bag mig. Jeg vendte mig om og så en Marcus der stod med en øl i hånden. Han kom lidt tættere på mig.
„Jeg troede ikke popstjerner måtte drikke?" Sagde jeg lidt flabet og kiggede spørgende på ham. „Hvad forældre ikke ved - har de ikke ondt af," svarede han og drak det sidste af øl'en. „Hvad laver du hernede?" Spurgte han. Nok fordi jeg faktisk aldrig plejer at komme ned når Alex holder fest. „Idk, havde ikke rigtig noget at lave," svarede jeg og tog en øl som stod på bordet. Han kiggede på mig med et løftet øjenbryn.„Hvad?" Spurgte jeg. Han grinte lidt. Jeg bundende også den på 0,5 og smed den tomme dåse væk. „Take it chill" sagde han og grinte lidt. Jeg smilede flabet tilbage for sjov.
„Hey du.." - „MARCUS" blev han hurtigt afbrudt. Martinus kom løbende ind i køkkenet. „Du skal lige se mig tage shots mod Kristian," sagde han helt hyper. Marcus var hurtigt med på den og forsvandt ud af køkkenet sammen med Martinus. Jeg sukkede lidt og overvejede at tage en øl mere?„Hey smukke," løb det bag mig. Jeg vendte mig hurtigt om og så til min store overraskelse, Malte.
Malte er min ex-flirt, som vi kalder det.
Vi havde noget i ret langtid, og var egentlig tæt på et forhold indtil jeg finder ud af, at han bare brugte mig for at komme i bukserne på mig. Jeg lod ham aldrig gøre det, da jeg sagde jeg ikke var parat. Imens løb han rundt og kneppede med alle mulige andre piger bag min ryg. Nice jo.„Hvad laver du her?" Spurgte jeg forvirret. „Tjekker dig ud," svarede han flirtende.
„Skrid væk fra mig," sagde jeg og gik min vej. Den blev hurtigt blokeret af ham.
„Må jeg ikke få et kys smukke?" Spurgte han. Jeg kunne tydeligt lugte hans alkohol/røg ånde. „Gå væk fra mig," sagde jeg og skubbede ham lidt væk. Han tog hårdt fat i min arm og kiggede på mig med syge øjne.
„Du afviser ikke mig, bette skat," sagde han truende. Jeg sank en klump, og blinkede kraftigt.
„Skrid væk fra mig," sagde jeg en gang til.
Han klemte min hånd lidt mere. „Av.." hviskede jeg. Han strammede hårdere til og jeg kunne mærke mine tårer var på vej.„Er du fornuftig nu bette tøs?" Spurgte han ivrig. Jeg sank endnu en klump.
„Gå. Væk. Fra. Mig," gentog jeg tydeligt.
Han klemte hårdere og slog hårdt sit knæ ind i min mave, og gav mig en lussing på vej ned.
Jeg skreg højt og faldt til jorden.
„FUCKING LUDER," råbte han og gik sin vej. Musikken var stoppet og alle kiggede på mig som om jeg var en idiot. Jeg kiggede på min arm med tårer ned af mine kinder. Der hvor hans negle havde været var der nu blod. Alle, og jeg mener ALLE. Kiggede på mig. Jeg rejste mig ømmede op og skyldte mig op ovenpå. Jeg gik ind på mit værelse og smækkede døren bag mig. Musikken gik hurtigt igang igen nedenunder.
YOU ARE READING
BLUE - Marcus Gunnarsen
FanficAlle mine tanker fløj igennem mit hovede, men alligevel kunne jeg ikke tænke. Mine fingerspidser kørte langsomt og forsigtigt igennem hans lange blonde hår, og ned til hans nakke, som resulterede i han fik gåsehud. Han stramme grebet om mig, og pres...