Klokken blev omkring 23, og jeg stod egentlig bare og snakkede med nogle af pigerne. Jeg var begyndt at snakke mere med pigerne i min klasse end jeg gjorde før. Det eneste de faktisk snakkede om var deres kærester. Det var selvfølgelig også fint nok. Jeg havde ikke rigtig noget imod det. Det var mere hvis de spurgte mig om nogle spørgsmål - jeg er ret let til at blive genert angående sådan noget. Der skulle ikke engang gå 2 minutter af samtalen, så blev der smidt et spørgsmål hen på mig angående Marcus.
„Hvor længe har i været sammen?" spurgte Alexandra. Jeg kiggede hurtigt på hende, og kunne tydeligt de andre ventede på et svar. „Altså mig og Marcus eller hvad?" spurgte jeg helt forvirret. „Ja, hvor længe har i været sammen?" spurgte Alexandra igen. „Eh, omkring en måned eller to" svarede jeg forsigtigt. „Skal i ikke til at igang?" spurgte Kim. Jeg kiggede lidt forsigtigt på hende. „Igang?" spurgte jeg igen. Hun nikkede langsomt. „Har i overhovedet kysset endnu?" spurgte hun som om jeg var helt dum. Jeg er så sikker på den pige ikke kan lide mig. „De er skam i gang. Så du ikke der de var ved at sluge hinanden tidligere?" spurgte Sofie. De fik de andre til at grine, men mig til at blive helt rød i hovedet som sædvanligt.
Midt i det hele sneg to arme sig rundt om min mave, og et kort kys blev lagt i min nakke. Alex kom hurtigt frem foran mig sammen med Martinus. „Em, du rødmer helt sindssygt" grinede Alexandre. Jeg tog hurtigt mine hænder foran mit ansigt. Det er så røv pinligt når jeg rødmer, ærligt.
„Rødmer du?" hviskede Marcus i mit øre, og fik mig vendt om. Han fjernede smilende hænderne fra mit ansigt, og smilede stort. „God, jeg elsker når du rødmer" smilede han stort. Jeg slog ham kort på brystet, og faldt i hans arme. Han tog armene om mig, og jeg kunne tydeligt hører de andre grine bag mig.
„Vil du ikke med i seng? Jeg er helt smadret, og vil bare gerne være alene med dig" spurgte han mig lavt, så de andre ikke hørte det. Jeg lænede mig lidt ud af hans greb, og nikkede forsigtigt. Han tog min hånd, og listede stille væk så de andre ikke ville opdage vi gik. Det lykkes ikke særlig godt. „Den er helt inde Marcus" råbte Johannes, som fik de andre til at grine. Man kunne tydeligt hører det var omkring en eller anden joke de havde lavet tidligere. Marcus sendte bare et kækt blik tilbage, og gav min hånd et klem.
Vi kom ovenpå, og jeg lukkede døren bag mig. Marcus smed sig hurtigt udmattet i sengen, og tog sig til hovedet. „Jeg har virkelig hovedpine" mumlede han. Jeg gik hurtigt hen til ham, og smed mig i sengen ved siden af ham. Musikken var stadig fuld igang nedenunder. Inden jeg nåede at rykke mig mere hev Marcus fat i min arm, og lagde mig ind til ham. Han lænede forsigtigt sit hovede mod mit. „Har du ikke hovedpine?" spurgte jeg drillende. „Narh, det forhindre mig ikke i at gøre ting med dig" hviskede han, og placerede derfor sine læber på mine.
Jeg tog min hånd op til hans kæbelinje, og han sneg sin hånd ned til min hofte, og fik vendt mig, så jeg lå halvt oven på ham. Han udviklede skam også kysset hurigt, og sneg sin ene hånd op på min ryg. Han lavede en hurtigt bevægelse og fik mig mystisk vendt om, så jeg lå nederst. Min hånd sneg sig ned af hans ryg, og stoppede ved han trøje kant. Han slap kort kysset, og trak sin trøje af - derefter placerede han sine læber på mine igen i et ivrigt kys. Man kunne tydelig mærke den dreng var ivrig. Han slap kysset, og begyndte at kysse min hals. Efter lidt tid slap hans læber min hals, og jeg kunne nemt regne ud han havde efterladt et sugemærke.
Jeg fik ham vendt om, og kyssede hurtigt hans hals. Bare for at drille ham lidt efterlod jeg selv et sugemærke. Mest fordi jeg ved han skal til familiefødselsdag i morgenaften. Det havde han tydeligt selv glemt, og prøvede at få min trøje af. Jeg slap mine læber fra hans hals, og han fik trukket trøjen over mig.
Jeg faldt ned ved siden af ham, og han tog mig hurtigt helt ind til. „Jeg elsker dig så fandens højt" hviskede han helt random, og efterlod mig igen med sommerfugle i maven. „Jeg elsker også dig" hviskede jeg tilbage. Hans kyssede blidt min kind, og tog dynen over os. Jeg kunne tydeligt mærke hans store smil der jeg lukkede øjnene, og krammede mig tættere ind til ham.
YOU ARE READING
BLUE - Marcus Gunnarsen
FanficAlle mine tanker fløj igennem mit hovede, men alligevel kunne jeg ikke tænke. Mine fingerspidser kørte langsomt og forsigtigt igennem hans lange blonde hår, og ned til hans nakke, som resulterede i han fik gåsehud. Han stramme grebet om mig, og pres...