...Jeg vågnede med et chok og opdagede jeg lå på nogen. Jeg kiggede rundt i lokalet men der var helt mørkt.
Musikken var stoppet, så jeg gætter festen er forbi. Personen bevægede sig, og jeg husker tydeligt hvem personen er.
Det er Marcus. Marcus Gunnarsen.
„Em?" Spurgte han stille med en hæs stemme. Jeg vender blikket mod ham og han se hans brune øjne der skinner i mørket...„Er du okay?" Spørg han med en varm stemme, og tager min hånd. Jeg nikker stille, og smiler forsigtigt tilbage.
„Tak.." siger jeg stille. „For hvad?" Spørg han hurtigt. „For at hjælpe mig, og undskyld det gik ud over dig," sagde jeg stille igen. Han kravlede hurtigt helt hen til mig.
„Det er okay brownie. Jeg vil heller være sammen med dig end de fjolser der var dernede," sagde han stille, og begyndte at nusse min hånd. Jeg smilede svagt i mørket, og jeg kunne tydeligt fornemme han også gjorde.
En kilden fløj kort igennem min krop.„Hvad er klokken?" Afbrød jeg. Han fandt hurtigt sin mobil og tændte den. Den lyste næsten hele rummet op.
„02:34" svarede han.
„I guess du bliver nødt til at sove her så," grinte jeg lidt. Det fik ham til at grine lidt.
„Martinus sover her også. Der du sov kom han ind og sagde han sov inde ved Alex," svarede han. „Så må du jo heller smutte derind," sagde jeg og rejste mig fra sengen.„Jeg vil hellere sove hos dig," svarede han stille. Jeg kiggede med ren refleks på ham.
„U sure? Jeg har altså ingen madras Marcus," sagde jeg lidt usikkert. „Perfect," sagde han og grinte. Jeg rullede lidt med øjnene.„Kig væk," sagde jeg, og hentydede til jeg skulle skifte tøj. „Oh, så klart," sagde han og kiggede væk. Jeg skiftede hurtigt mit tøj og sagde han bare skulle kigge igen. Jeg tændte lyset på værelset og Marcus knep øjnene sammen.
„Ej Marcus. Din hoodie er helt beskidt. Det er jeg virkelig ked af," sagde jeg lidt flovt. Jeg var allerede på kanten til at græde igen.
Han rejste sig hurtigt fra sengen.
„Hey hey! Det er okay, dont worry. Den kan vaskes," svarede han med en beroligende stemme. Han kunne godt mærke jeg har ret upset lige nu. Jeg smilede skævt, og han trak mig ind i et kram. Jeg tog forsigtigt armene om hans hals, mens hans lå ved min hofte. Jeg tog min pegefinger og nussede forsigtigt hans nakke så han fik kuldegysninger. Han trak sig lidt og kiggede på mig.„Jeg er træt. Lad os sove," sagde jeg lidt koldt og skyndte mig under dynen. Jeg fik det ret dårligt af bare at nusse rundt med ham.
Idk why? Altså, alt det her betød ikke noget. Han har jo drukket, og det har jeg jo også..?Marcus hoppede hurtigt hen ved siden af mig, imens jeg slukkede lyset igen.
Jeg lagde med ryggen til ham og smilte lidt for mig selv. Idk why? Jeg gjorde bare.„Godnat brownie," sagde han sødt.
„Godnat Marcus," sagde jeg forsigtig og lukkede mine øjne. En arm sneg sig forsigtigt rundt om mig og jeg kunne mærke hans ånde mod min hals, hvor han efterlod et varmt lille kys.Shit. Wtf is going on? Hvad fanden laver jeg?
YOU ARE READING
BLUE - Marcus Gunnarsen
FanficAlle mine tanker fløj igennem mit hovede, men alligevel kunne jeg ikke tænke. Mine fingerspidser kørte langsomt og forsigtigt igennem hans lange blonde hår, og ned til hans nakke, som resulterede i han fik gåsehud. Han stramme grebet om mig, og pres...