Kapitel 8 - små kys

1.5K 47 11
                                    

„Er du træt" spurgte han sødt.

Jeg nikkede i hans arme. „Mhm" svarede jeg træt. Jeg trak mig forsigtigt, og kiggede på ham. Han vendte sig hurtigt om, og gik ind til de andre... Huh? Jamen okay da. Jeg kan også bare efterlades her. Det er helt fint. Jeg sukkede dybt og tog min jakke af.

„Jeg tager Em med op ovenpå og sover,
night guys," kunne jeg hører Marcus sige i stuen. Folk sagde okay, og snakkede videre imens Marcus kom mod mig igen. „Kom" sagde han stille og tog min hånd. Et stød ramte min hånd der han tog fat i den. Han trak mig med ovenpå og ind på hans værelse.
„Vil du låne en trøje?" Spurgte han ligesom i de der fan-fiktion. „Øhm, ehh. Jaja," svarede jeg usikkert. Han sneg din hånd rundt om min hofte og pressede mig tættere på ham. „Ik vær usikker. Jeg gør dig ikke noget," sagde han stille. „Lover du det?" Fløj det ud af mig. Han kiggede seriøst på mig.

„Em, er du okay?" Spurgte han seriøst. Jeg sank en klump og nikkede. Han satte mig ned på sengen. „Hvad sker der? Du kan godt forstælle mig det," sagde han blidt. Jeg sank endnu en klump. „Øhm.." stammede jeg. Han tog forsigtigt en arm over min skuldre.
„Tag det roligt. Bare fortæl mig det lige så stille. Jeg lytter," han flettede stille sine fingere ind i mine.

„Jeg har det ikke særlig godt. Eller jo. Det er svært at forklare. Jeg har virkelig svært ved at stole på andre, især drenge, eller det der skete med Malte," sagde jeg stille. „Ham drengen der gjorde dig ondt?" Spurgte han. Jeg nikkede svagt.

„Vi havde noget i en lang periode og var tæt på at komme sammen, men så fandt jeg ud af, at han overhovedet ikke har kunnet lide mig. Han prøvede bare at komme i bukserne på mig. Jeg gav ham aldrig lov, fordi jeg ikke følte mig specielt tryg ved ham på den måde. Han knaldede så med en masse andre piger bag min ryg... Nu prøver han stadig sometimes, men den her gang med vold.
Jeg snakkede altid med min mor om det, da hun ikke personligt selv kunne lide Malthe. Hun hjalp mig altid med at komme i godt humør igen osv.. men nu bor hun i Danmark på grund af arbejde, og jeg har ingen nu."
der det sidste kom ud begyndte tårne at trille stille ned af mine kinder.

Marcus var hurtigt, og trak mig med ind i et kram. „Shh, jeg er her for dig Em," sagde han og holdte tættere om mig.
„Jamen Marcus, hvorfor er du sådan der overfor mig? I can't see it." Spurgte jeg mumlede i hans ærme med tårerne ned af mine kinder. „Fordi du betyder noget for mig. Jeg elsker dit selvskab, Em! Jeg lader ikke Malthe skade dig igen, i promise. Jeg er her for dig," svarede han varmt og blødt, der gjorde mine knæ helt bløde. Han tog noget af mit hår bag øret og smilede til mig.

„Skift dit tøj, så smutter vi i seng," sagde han beroligt. Jeg rejste mig og skiftede. Marcus skiftede også, så vi lagde ikke mærke til hinanden.

Marcus havde kun fodboldshorts på og ingen trøje. Jeg sov bare i en af hans lange t-shirts.
Vi lagde os i sengen og Marcus trak hurtigt i min arm og hev mig ind til ham. Han trak dynen lidt over os. Jeg lagde forsigtigt mit hovede på hans skuldre.
Han tog stille min hånd under dynen, og flettede den ind i hans. Mit hjerte begyndte at banke hurtigere, og kilden fløj rundt i min krop. Han lagde vores hænder på hans mave så jeg kunne mærke hans bare hud mod min hånd. Jeg vendte mit hovede lidt mere ind mod hans hals og jeg kunne mærke hans anden hånd sneg sig hen mod min røv og blev liggende der. Jeg kunne ikke styre mig selv lige der. Jeg vidste ikke hvad der gik af mig. Det hele føltes bare så rigtigt på en eller anden syg måde.

Jeg lagde forsigtigt mine læber mod hans hals og efterlod et par små kys. Jeg tog min hånd væk fra hans og mærkede stille hans mave. Mine fingere var lidt kolde så jeg kunne mærke han spænede i maven. Jeg efterlod et sidste kys på hans hals og vendte mig om, med ryggen mod ham.

„Er det alt jeg får?" Spurgte han. Jeg grinte lidt. „Jeps Gunnarsen, vær glad for du overhovedet fik noget," svarede jeg. Han kravlede hurtigt hen til mig og tog armene om mig, så vi lå i ske.

„One day, skal jeg nok få et rigtigt kys,"

hviskede han og kyssede mine skuldre som efterlod mig med kuldegysninger. Han trak dynen lidt mere over os og trak mig lidt mere mod ham. „Godnat brownie," hviskede han.
„Godnat Marcus," svarede jeg hviskede.

Ja...
—-
Sorry for ikke at opdatere - har virkelig ikke haft tiden<33

BLUE - Marcus GunnarsenWhere stories live. Discover now