Selamlar 🖐 İyi okumalar, diliyorum ♡
Yorumlarınızı bekliyorum ♡Yer : Seul Üniversitesi
Zaman : 04.12.17 / 15:32
''Hocam grupları değiştirmek istiyoruz.''
Jungkook'la uzlaşmış ve eşlerimizi değiştirme kararı almıştık. Bogum ve Safinaz bir grup olacaktı, ben ve Jungkook da diğer takım. Kızın isminin ya da yüklediğim sıfatların bir önemi yok, Safinaz kılıklı işte.
Karar verdikten sonra, olayın içindeki diğer ilgili kişilere danışma gereği bile duymamış ve kendimizi, profesörün odasında bulmuştuk.
''Neden oğlum?'' Adamcağız, kan ter içinde kalmış bir elin iki parmağı sayısında işsizlere, içler acısı bakışlarını gönderirken içimdeki gülme isteğini ertelemeye çalışıyordum. Bu yaptığımız, akıl karı değildi.
''Şey hocam,'' demişti Jungkook. Evet, her şeyi düşünmüştük; ama bu soru çalışmadığımız yerden gelmişti. ''Taehyung ve grubundaki diğer arkadaşın,'' dedikten sonra kesik bir nefes almıştı. Ben de yanak içlerimi gülmemek için dişlemekle meşguldüm. Kıskançlığının tüm uzuvlarında yankı buluşuna şahit olurken cümlesini bitirmesini bekledim. Grubumdaki diğer arkadaş'ın bir adı da vardı, ancak Jungkook, ismini telaffuz etmeye bile dayanamıyordu.
''Yani onların konuları ilgimi, çekiyor.'' Profesör başını gömdüğü kağıtlardan başını kaldırmış ve gözündeki gözlüğü çıkararak bize bakmıştı. Bakışlarındaki anlamı tartmaya çalışırken dişlerinin arasına sıkışan gözlük ucuna takılı kalmıştım.
''Demek konu, ilgini çekti.'' Oturduğu yerden kalkıp odanın camına doğru adım atan hocaya bakakalırken, bu kadar sene okuduğu için beyin hücrelerinin yanmasına hak veriyordum.
''Oğlum sen sapık mısın?''
Hocanın gür ve ani sesiyle ikimiz de olduğumuz yerde sıçramıştık. Dosdoğru Jungkook'a bakan bakışlarını yakaladığımda istemeden de olsa ürkmüştüm. Jungkook'un anlamaz bakışları profesörü bulduğunda gelecek ikinci tehlikeden habersizdik.
''Taehyung ve Bogum'un konusu,'' dediğinde, Jungkook'un sıktığı yumruğuna gözüm kaymıştı, ama şu an konusunu öğrenmeye çalıştığım araştırmanın merakı içindeydim.
''Çiftlerin cinsel alışkanlıkları.''
Duyduğum cümleyle kulaklarıma kadar kızarırken gözlerimden yuvasından çıkacakmışçasına büyümüştü. Jungkook'un yan ağız sırıtışına baktığımda, biraz olsun utanma bilmeyen arsızlığı karşısında ağlamak üzereydim.
''Size söyledim hocam.'' demişti, Jungkook. ''Bu konu üzerinde, Taehyung ve ben, çarpıcı sonuçlara imza atabiliriz.''
Dirseğimin karnına geçişiyle olduğu yerde öne doğru eğilip kıvranan ama hala kıkırdayan sevgilim, bir yandan da profesörün yüzüne bakıyor ve nabzını ölçmeye çalışıyordu.
''O ne demek oğlum?'' diye merakla sorulan soru karşısında, açık olan odanın penceresinden atlamayı dahi düşünmüştüm. Jungkook, arsızlıklarına son vermezken profesör düşündüğümden de meraklı çıkmıştı.
''Taehyung ve ben, bu konularda çok uyumluyuz, hocam.''
Bir elinin beş parmağını ayırarak adamın gözüne sokarcasına konuşmuş ve sonrasında aynı eliyle, benim elimi kavramıştı. Söylediklerinden sonra zaten her şey gün gibi ortada olduğu için elimi çekme gereği duymadan başıma gelecekleri bekliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Playboy|TaeKook
Fanfiction''Asla bırakmam seni.'' Kulağıma dolan bal sesinin yanında, sol omzunun altında heyecanını ispatlayan kalp ritimleri, ömrümde duyabileceğim en güzel sesti.