005

4.5K 285 98
                                    

Kai

Gözüm Jennie'yi ariyordu. Onu Görünce Içim bir Şey Oldu. Heyecanlandım. Onu Her Gördüğümde Böyle Oluyor.

O Gülümseyerek Arkadaşları ile Konuşuyordu ve Ben Hayran Hayran Onu Izliyordum.

Etrafı İzlemeye başladı ve gözleri benim gözlerimi bulunca panikledim. Gülümsedi ve El Salladı. Bende Ensemi kaşıyıp Elimi Salladım o da önüne döndü.

Omuzumda bir el hissettim ve o yöne Döndüm. Chanyeol bana sırıtarak bakıyordu.

"Ne Oldu Chan?"

"2 Saatir Jennie'yi kesiyorsun. Sen Hayırdır lan?" Dedi Gülerek.

Gözlerimi Devirdim ve Önüme Döndüm. Etrafı İzlemeye Başladım. Aileler Sol Tarafta Çocukları Ise Sağ Taraftaydı.

Annem ve Babam gülerek Chanyeol'un anne ve babası ile konuşuyordular. Etrafta Göz Gezdirmeye Devam Ederken Gözüm Jungkook'a takıldı.

Bir Yere Dalmış Gibi Görünüyordu. Baktığı Yöne Bakınca Jennie'yi Gördüm. Cidden Bu Pisliğin amacı ne?

Jungkook

Can Sıkıntısın'dan etrafı izlerken gözüm Jennie'ye kaydı. Gülümseyerek Sohbet Ediyordu. Aşırı samimiydi.

Naeun..O Hiç Denilenecek Kadar bile gülmezdi. Gülse bile samimi gelmezdi. Yani Bilmiyorum. Şimdi Düşününce bana Samimiyetsiz ve Yapmacık geldi.

Naeun ve Jennie Sadece Dış görünüş olarak benziyorlar. Naeun, Insanlarla Dalga Geçen Biriydi. Jennie ise bunu hep gördüğünde Naeun'a kızardı.

Naeun'a nasıl aşık oldum...Bilmiyorum. sanırım sert hali hoşuma gitmişti. ben zaten öyle kızlardan hoşlanırım. Yani Sanırım.

Naeun Sürekli Eunha , Yuju ve Krystal ile Takılırdı. O kızlardan cidden nefret ediyorum.

Gözümü Jennie'den ayırıp Taehyung'a baktım. Jennie'yi parmağımda oynattığımı onlara söylememiştim.

Çünkü Onlar Kankaydılar. Zaten Bu Olayı Öğrenince Hepsi Bana Kızdı. Bu Kadar Tepki verdikleri Için bende kızdım.

Büyük bir Kavga Ettik ve Ben "Sizin Gibilere Ihtiyacım Yok Lan!" Diyip Gitmiştim. O Zamandan beri Hanbinler ile takılıyordum.

Her Gün Birlikteydik ve Yanımda Hep Sigara Içiyorlar. Bana da Teklif Ediyorlar ama tabiiki kabul etmiyorum.

Uyuşturucu kullandıklarını da biliyorum ama umrumda değil. Eğlenceliler ve Istediğimi Yapıyorlar. Bu Bana Yeter.

O Masada Gözümü Gezdirirken Jennie'nin orada Olmadığını Fark Ettim. Hızlı bir Şekilde Her Tarafa Baktım ama Yoktu.

"Ben Birazdan gelirim" dedim ve Hanbinler'in yanından ayrılıp , Dışarı Çıktım.

Jennie'nin diğer Sokağa Girdiğini gördüm. Koşarak Oraya Gittim. Çıkmaz sokaktı ve O Sanırım Bir Şey Arıyordu.

Duvara Yaslandım ve Onu İzlemeye Başladım.

"Ya Üf Nereye Kayboldu Bu Şimdi" bir kedi sesi gelince gülümseyerek arkasını döndü ve "işte burdasın!" Dedi.

Beyaz Kedi'yi Eline Alıp , Sevmeye Başladı. Sonra Onu Göğüsüne yasladı ve kafasını sevdi.

Aklıma Gelen Şey Ile Istemsizce Oluşan Gülümsemem yok oldu.

Flashback

Naeun ve Jungkook Alışveriş merkezinden çıkmış araba'ya doğru yürüyorlardır.

Karşılarına birden minik bir kedi çıkar. Naeun Kedi'ye iğrenmiş gibi bakar.

"Iyyy Jungkook Çek Şu Pis Kediyi Önümden!Iğrenç!"

Naeun'un bu dediğine Jungkook Şaşırmıştır. Uzun bir Süre onun iğrenmiş yüz ifadesine baktıktan sonra Kedi Gitmiştir Bile ve Onlar Arabaya Binerler.

Flashback Son

Tekrar Jennie'ye baktım. Onu Tekrar Öyle Görünce Yine Gülümsedim.

Ne Yapıyorum Ben ?

Kendine Gel Jungkook! O Senin Sevdiğin Kızı Öldürdü!

Bu Düşüncelerim Gülümsememin Kaybolmasına ve tekrar ondan nefret etmeme sebep oldu.

Ne Zaman Geldiğini Anlamadığım Hanbin şu an Jennie'nin karşısındaydi. Jennie Korkmuşa benziyordu.

Hanbin Onun Üzerine Doğru Yürümeye Başlayınca Gözleri Doldu. Ne Oluyor Ya? Çıkmaz Sokakta Oldukları için Jennie Daha Fazla Geri Gidemedi.

Hanbin Ona Yaklaşıp , Saçı ile Oynamaya Başladı ve birşeyler söylüyordu ama duymuyordum.

Hanbin Onun Yüzüne Yaklaştı. Birşey Yapmalı Mıyım? Of Bana ne Ya. Ordan Biraz Uzaklaştım ve aniden durdum. O Sevdiğim Kızı Öldürmüş Olsa da Böyle Birşeyin Olmasına Izin Veremem.

Arkamı Döndüm ve Oraya Doğru Koşmaya Başladım. Hanbin Tam Öpücekti ki Onu Kolundan Tutup , Geri Çektim.

Jennie'ye baktım. Ağlamıştı.

"Ne Var Jungkook?" Hanbin Konuşunca Ona Baktım ve Kulağına Yaklaşıp "Sen Delirdin Mi? Burada Olmaz Bu Işler Oğlum!" Dedim Fısıldayarak.

Başını Onaylar Anlamda Salladı ve Son Kez Jennie'ye bakıp , Gitti. Jennie Hala Ağlıyordu.

"Ağlamayı Kes!"

Beni Takmıyor Gibiydi.

"Teşekkür Etmeyi Ne Zaman öğreniceksin acaba?"

"Senin Gibi Pislik Herifin Tekine Teşekkür Ediceğimi mi sanıyorsun!?" Diye Bağırdı Birden.

"Bana Sesini Yükseltme Jennie. Seni Kurtarmasaydım Şu An.." lafımı tamamlamadım çünkü yine ağlamaya başladı.

Birşey demeden gitti ve Bende arkasından Öylece baktım. Ondan Nefret Ediyorum ama Anlam Veremediğim bir duygu da besliyorum.

Ve Bu Duygu Gittikçe Artıyor...

Selam Bebeklerim💞Lütfen Vote ve Yorum'u unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam Bebeklerim💞Lütfen Vote ve Yorum'u unutmayın. 'Magic School' kitabımda çiftlere karar vermek için bana yardım edin lütfen😗

twin 愛 jenkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin