006

4.6K 270 117
                                    

medya : jeon jungkook x kim jennie ☆彡
Nereye Bakıyorsun Lan flğafşğwap

Jennie

O Günden 2 gün geçmişti. Şu An Okul Için Hazırlanıyordum. Dudak Nemlendiricimi sürdüm ve Aşağıya Indim.

Changsun Oppa Ile Arabaya Bindik Ve O Beni Okul'a Bıraktıktan sonra Hızlı Bir Şekilde Sınıfa Çıktım.

Sanırım Biraz Erken Gelmiştim çünkü sınıfta Wendy , Chen ve Suga'dan başka kimse yoktu. Wendy Ve Chen Hep Erken Gelirler. Suga Ise Kardeşi Sabahları Çok Gürültü Yaptığı için sabah erkenden kalkıp buraya geliyor ve uyumaya devam ediyor.

"Günaydın" dedim Gülümseyerek. Wendy Ve Chen de Aynısını Yapıp, Kitaplarına Geri Döndüler.

Yerime Oturdum ve Telefonumu çıkartıp , oyun falan oynamaya başladım. Biri Kafama Fiske Atınca "Aish!Senin Yüzünden Oyunu Kaybettim" dedim ve Bana Fiske Atan Kişiye Baktım.

"TAEYONG!" ayağa kalkıp , ona sımsıkı sarıldım.kendisi çocukluk arkadaşım olur. Sarılmayı kesip ,üstüne baktım.

"Yoksa..Bizim Okul'a mı-"

"Evet!"

"Yaaaa!" Yerimde Sevinçten Tepiniyordum ve onun bana sarılması ile durdum.

Jungkook

Biri Sırtıma Atlayınca Onu Ittim ve "Orosp-" Bobby'yi görünce sustum ve "Sen Miydin Amk" dedim.

"He Kanka Bendim. Neyse Geç Kalıcaz Hadi Gidek" dedi ve Beni Sınıfa kadar Çekiştirdi. Sınıfa Girince Gördüğüm Manzara Yüzünden Gülümsemem Kayboldu.

Bobby Hala Saçma Salak Espirilerini anlatıp Kolumu Çekiyordu. Onu Itirip "Bi Dur Lan!" Dedim.

O Kim Lan? Jennie Neden ona Sarılıyor? Sevgilisi Mi? Ne Çabuk Unuttu Beni!

Ilk defa Böyle Birşey Hissediyordum. O Çocuğu Şu An Kravatı ile Boğmak Istiyordum. Yumruğumu sıktım ve sabır dileyip, yerime geçtim.

"Woaa O Çok Yakışıklı"

"Kesin Sevgililer Şunlara Bir Baksana!"

Momo ve Tzuyu'nun Konuşmalarına Kulak Misafiri Oldum ve Çenemi sıkarak Onlara Baktım. Jennie Gülerek Onun Omuzuna Vurdu. O Piçte yanağını sıktı.

"Başka Yerde Yiyişseniz?" Ne Yaptım Ben? Hepsi Bana Şaşkın bir Yüz Ifadesi Ile Bakınca "Ne Bakiyorsunuz Lan Dönün Önünüze!" Diye Bağırınca Hepsi Önünde Döndü.

"Bize Mi dedin?" Dedi Jennie'nin yanındaki Piç. "Burda Yiyişen başka birilerini görüyor musun?" Diyince Jennie Ve O Piç Arkama Baktılar. Arkamı Döndüm ve...

LANET OLSUN!

BIRDE SEVIŞIN AMK TAM OLSUN!

Tzuyu ve Yugyeom Öpüşüyordular. Her Zamanki Gibi... Gözlerimi Devirip Önüme Döndüm. Öğretmen Sınıfa Girince O Piç Jennie'nin yanına oturdu.

Tekrar Sabır Dileyip önüme döndüm. Hepsi Öğretmeni Selamlamak Için Ayağa Kalktı.Ben Hariç. Öğretmen Bana Birşey Demedi.

Herkes Oturdu ve Öğretmen Taeyong'u fark etti sonra tanışma şeysi başladı blablabla...

...

Jennie

Taeyong Ile Bu Gece Dışarı Çıkıcaktık O Yüzden Hazırlanmaya Başladım. Hizmetçi Taeyong'un geldiğini söyledi ve Bende Aşağıya Indim.

"Hazır Mısın?"

"Hıhı hadi gidelim"

Dedim ve Koluna Girip , Dışarı Çıktım. Arabasına Bindik Ve O Beni Han Nehri'nin oraya götürdü. Bir Bank Bulup , Oturduk ve O Marketten Almış Olduğu Abur Cuburları Çıkarttı.

"Ya Jennie Sana Birşey Söylemem Gerek"

"Söyle"

"A-Ablan ve Ben Şeydik"

"Neydiniz?"

"Sevgili"

Biri Benimle Aynı Anda "Ne!" Diye Bağırınca o yöne baktım. Jungkook Ne Yapiyor burada?
Jungkook , Taeyong'un yakasına yapıştı.

"NE DIYORSUN LAN SEN!"

"Ne Oluyo?Sen Kimsin?" Diye Sordu Taeyong.

"Ne Demek Sevgiliydik lan!?"

"Bıraksana Jungkook!"

Dedim ve Onu Ittim. Taeyong Yakasını düzeltip bana 'bu kim' dermişçesine baktı.

"Ş-Şey Bu..Ablam'ın Sevgilisi" Diye Açıklama Yaptım.

"Ablan Demek Ikimizi de Aynı Anda Idare Etmiş. Huh?"

"T-Taeyong Ben Cid-"

"Tamam Senin Bilmediğini Biliyorum."

Jungkook'a Baktığımda Her An Taeyong'a saldırabılır gibi görünüyordu. Kolumdan Tutup Beni Kendi Tarafına Çekti.

"Jungkook , Ne Yapiyorsun?"

"Ya Jungkook Musun Nesin Bıraksana Kızı" Dedi Taeyong ve Beni Diğer Kolumdan Tuttu.
"Kusura Bakma ama Onun Benimle Gelmesi Lazım" Dedi ve Beni Arkasına Aldı.

"Nedenmiş O?" Diye Sorduk Taeyong Ile Aynı Anda.

"Çünkü Ben Öyle Istiyorum." Dedi Her Cümlesini Bastırarak. Onun Hiç Olmadığı Kadar Sinirli Olduğunu Görüyordum. Olay Çıkmaması Için "Taeyong Sen Eve Git." Dedim.

"Ama Jen-"

"Lütfen"

"Off peki Tamam Eve Gidince Bana Haber Ver, Tamam Mı?"

"Tamam" dediğimde Arabasına Doğru Yürümeye Başladı. Arkamı Döndüm ve Jungkook'a baktım.

"Amacın ne senin Jungkook?"

Birşey Demedi sadece Yüzüme Bakıyordu. Sonra Kendine Gelip Konuşmaya Başladı

"Neden Sürekli Gece'nin Bir Yarısı Dışarı Çıkıyorsun?"

"Sana Ne?"

Sabır Diler Gibi Nefes Aldı ve Etrafa Baktı. Sonra Yine Bana Döndü.

"Bana Atar Yapmayı Kes.Soruma Cevap Ver"

"Seninle Uğraşacak Halim Yok Jungkook." Dedim ve Banktan Telefonumu Alıp , Yürümeye Başladım.

Telefonuma Gelen Mesaj Ile Durdum. Jungkook'un arkamda olduğunu hissediyordum. Telefonumu Çıkarttım ve Mesaj'a baktım.

"Çok Mutlusun Bakıyorum. Abla'nın elinden herkesi tek tek aldın. Tabii mutlu olursun -Ayna"

 Tabii mutlu olursun -Ayna"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
twin 愛 jenkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin