medya : jeon jungkook & kim jennie ☆彡
Jenkook SMA'da birsürü moment verdi. Izleyince çığlık attım resmen😭💞"Jennie , Bodrum Katından Temizlik Malzemelerini Getir"
"Ben Neden Gidiyorum Taeyong?"
"Çünkü Ben Öyle Istiyorum"
Oflayıp , Spor Salonun'dan çıktım ve Bodrum Katına Doğru Yürümeye Başladım. Bodrum Katına Gelince Temizlik Malzemelerinin Olduğunu Düşündüğüm Odaya Girdim.
Girmem Ile Çığlık Atmam Bir Oldu.
"Hey,Hey,Hey!Bağırma!"
Hızlıca Yanıma Gelip,Ağzımı Kapattı.
"Senin Ne Işin Var Burda?" Diye Sordum.
"B-Ben Mi?" Diye Sordu Parmağı ile kendini göstererek.
Etrafa Baktıktan sonra Yine ona döndüm. "Gördüğün gibi burda senden başka biri yok Jungkook."
"Ha..Doğru"
"Soruma Cevap Vermeyi Düşünüyor Musun?"
"Şey Ben..Kızı Bekliyorum"
"Kızı?"
"Pek Açık Konuşmak Istemiyorum Jennie. Kız Gelince Bi Işimiz Var Burada Işte"
Ne Demek Istediğini anlayınca, kalbim kırılmıştı. Bana Yaptığı Şeylere Rağmen hâlâ onu seviyor olamam değil mi?
Sahte Bir Şekilde Gülümseyip"Peki. Şimdi Temizlik Malzemelerini almam gerek." Dedim ve Onu Kenara itip,Gerekli Şeyleri Aldım ve Hızlıca Yükarı Çıktım.
Jungkook
Lan Mal Olmayın. Tabikide Yalan Söyledim. Onları Koca Okulda Yalnız Bırakmamak Için Burdayım.
Jennie'nin kıskanmaması beni üzdü. Nasıl Kıskanmaz Ya!?
Jennie
Spor Salonuna Geldiğimde Taeyong Telefonunu Bir Kenara Bıraktı ve Yanıma Gelip , Malzemeleri Aldı.
"Jennie?Neyin Var senin?"
"Birşey Yok Taeyong. Hadi Başlayalım bir an önce eve gitmek istiyorum"
━━━━━━━ 🌙 ━━━━━━━
Temizlik bitince kendimi yere attım ve derin derin nefes alıp,verdim. Taeyong'ta bu halime gülüp , beni kaldırdı.
"Hadi, Hadi!Git şunları yerine koy!" Dedi ve Elime Malzemeleri Tutuşturdu. Oflayıp, Yine Bodrum Katına Gittim.
Içeri Girdiğimde Kimse Yoktu. Malzemeleri Bırakıp, Kapıya Yöneldim. Açtığımda Taeyong karşımdaydı.
"Hadi Gidelim Jen"
Başımı Sallayıp yürümeye başladım. O da arkamdan geliyordu. Anahtarları Kapıdaki Güvenliklere bıraktık ve ordan çıktık.
"Çok mu Yoruldun?"
"Tch niye?"
"Kafeye falan gidelim diyicektim"
"Olur"
Taeyong Gülümseyip , her zaman gittiğimiz kafeye doğru sürmeye başladı.
━━━━━━━ 🌙 ━━━━━━━
"Bugün Malzemeleri aldıktan sonra neden öyle üzgündün , Jen?"
Kahvemden bir yudum alıp, konuşmaya başladım.
"Üzgün değildim Taeyong."
"Emin Misin?Seni Yıllardır Tanıyorum Jen Ve Yalan Söyleyemiyorsun. Hadi Dökül."
"Yaa Birşey Yok"
"Biriyle falan mı karşılaştın?"
"Hayır Taeyong kapat şu konuyu artık"
"Iyi Tamam"
Dedi ve Kahvesini Içti. Kahvelerimiz Bitince Beni Eve Bıraktı. Eve Girmeden Önce Telefonuma Bir Mesaj Geldi.
"Ikizi'nin tüm eski sevgilileri ile çıkmaya niyetlisin galiba -ayna"
Sinirden Telefonu Yere Attım. Zaten Geçen Sefer yine mesaj gelince yere attığımda kırılmıştı şimdi daha da çok kırıldı.
Sinirle Nefes Verdim ve Ellerimi Saçımdan Geçirip , Etrafa Bakmaya Başladım.
"Jennie? Ne Yapıyorsun Burda?"
Changsun Oppa birden karşıma çıkınca korktum ve elimi Göğüsüme götürüp , bir "oh" çektim.
"Changsun Oppa , Korkuttun beni."
"Üzgünüm.Telefonun neden yerde?"
"Şeyy Düşürdüm"
Dedim ve Telefonu Yerden Alıp, Içeri Girdim. Direk Odam'a Çıkıp , Yatağa Uzandım.
Jungkook
Taeyong ve Jennie'nin gittiklerinden emin olunca bende gittim. Arabada Bir Mesaj Geldi. Telefonu alıp, mesajı okudum.
"Ölen Sevgilinin Kardeşine Abayı Yakmaktan Utanmıyor Musun?-eski bir dost"
Gizli Numaraydı. Derin Bir Nefes Alıp , takmamaya çalıştım ve Telefonu Yan Koltuğa Atıp, Arabayı çalıştırdım.
━━━━━━━━━━━━━━
Selam💎
Sonunda Yb Geldi Eheh
Lütfen Vote ve Yorum'u unutmayın.
Vote ya da yorum olmayınca hikayeyi beğenmediğinizi düşünüyorum ve yb atmak istemiyorum. Öptüm🎇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
twin 愛 jenkook
Fanfiction❝ben onun katili değilim, jungkook❞ © clairdelvne | december 2017. → story 'tamamlandı. ( kitap kapağı balaccie'nin büyü dükkan'ından alınmıştır.) ─ jeon jungkook x kim jennie.