014

3.4K 230 77
                                    

"Jennie , Taksi seni kapı da bekliyor"

"Tamam birazdan geliyorum"

Çantamı alıp, aşağıya indim. Evet, Jungkook Ile akşam yemeğine gidicektim. Sadece Bobby için yapıyorum. Beraber yemek yiyeceğiz sadece.

Taksi'ye binip , şöföre meraklı bakışlarımı gönderdim. Jungkook nerede yiyeceğimizi söylemedi.

"Ehh,Nereye gidiyoruz acaba?"

Bu adamda donmuş mu ya?Boşverip arkama yaslandım ve araba sonunda hareket etmeye başladı.

Bir süre sonra lüks bir restorantın önünde durduk. Araba'dan inip, camdan parayı vericektim taki şöför Jungkook'un çoktan her şeyi halletiğini söyleyene kadar.

Restorant'ın içine girdiğim de yanıma hemen bir çalışan geldi.

"Siz Kim Jennie misiniz?"

"Evet,Benim?"

"Buyurun Jungkook Beyin Rezerve Ettiği masa burada" dedi beni yükarki kata yönlendirirken. Sonunda Masa'nın oraya varınca sandalyemi çekip , oturmamı bekledi. Oturunca bir şey isteyip , istemememi sordu. Istemediğimi söyleyince hemen gitti.

Burası güzeldi. Camın kenarındaydı masa ve çok güzel bir manzara vardı.

🌙

Saatler geçmesine rağmen Jungkook gelmemişti. Deminden beri birazdan gelir diye beklemiştim. En Sonunda pes ederken restorant'dan çıktım.

Yağmur yağıyordu. Etrafta Taksi yoktu. Eve Doğru Yürümeye Başladım.

Yol Boyu nasıl bu kadar aptal olduğunu sorguladım. Benimle Oyun oynadı işte. O asla değişmeyecek.

Ağlıyordum. Aynı zamanda üşüyordumda.

Sonunda eve gelince hepsi uyuyordu. Odama Çıkıp , sıcak bir duş aldım. Sonra da uyudum hemen.

🌙

Jungkook

Restorant'a gelince kimse yoktu ve garsonlar masaları siliyordular. Sabah konuştuğum garsonu çağırdım.

"Jennie, gelmedi mi?"

"Geldi efendim fakat 3 saat bekledikten sonra gitti"

"Lanet Olsun!"

Diyip , oradan çıkmıştım. Gelememiştim çünkü en yakın arkadaşım olan sowon'un babası uyuşturucu yüzünden tutuklanmıştı ve annesi onu bana emanet etti.

Peki yarın jennie'ye ne diyeceğim? Sowon kimseye söylememem için bana yemin ettirdi. Kimsenin babasının hapise girdiğini bilmesini istemiyor.

Sabah

Sabah okulda jennie'yi bekliyordum. Dersin başlamasına 10 dakika kalmıştı ve o hâlâ yoktu. Tırnaklarımı yemeyi bırakıp ,sırama oturdum.

Al işte hoca geldi. Geç mi kalıcak yoksa hiç gelmeyecek mi?

Ders'in ortasında kapı tıklatıldı ve içeri jennie girdi. O..Hasta Görünüyordu.

"Geç Kaldığım için üzgünüm Bayan Lee"

Bayan Lee ona oturmasını söyleyince yüzüme bile bakmadan sırasına geçti.

Teneffüste

Jennie

Teneffüste Rose ile kantine iniyorduk. Kolum Tutulunca durmak zorunda kaldık.

"Rose, bizi biraz yanlız bırakabilir misin?"

"Tabii,Jungkook"

Oha ya. Nasıl bizi yanlız bırakır? Arkasına bakmadan gidiyor birde. Jungkook'a Bakınca bana pişman bakışları attığını gördüm.

"Ne Var Jungkook?"

Sert Konuşmayı deniyordum ama pek olmuyordu sanırım.

"Bak,Ben dün gerçekten gelicektim ama bir kaç sorun oldu ve-"

"Açık açık seninle oynadım desene jungkook. Neden Bu Kadar uzatıyorsun?"

"Yalan söylemiyorum , Jennie. Anlatamadığım bir problem oldu.ben sonunda geldim ama sen çoktan gitmiştin"

"Anlatamadığın bir problem , öyle mi? Sen ona 'yalan bulamadım bu yüzden anlatamadığım diyorum' desene"

"Jennie,Cidden Anlatamam. Sowon'a söz verdim"

"Ah,Demek Başka Bir Kızlaydın. Şimdi Anladım anlatamadığın şeyi. Neden Bu Kadar uzattın ki kısaca söyleyebilirdin. Yine de önemli değil , Jungkook"

Hızlı Adımlar Ile ordan uzaklaşıp , kızlar tuvaletine girdim. Bir kabinin içine girip , göz yaşlarımı serbest bıraktım.

Resmen Onunla Geçirmişti Gecesini. Ben ise orda mal gibi onu beklemiştim. Tanrım, Neden bu kadar saf olmak zorundayım?

 Tanrım, Neden bu kadar saf olmak zorundayım?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
twin 愛 jenkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin