medya : can you hold me
Jungkook
Jennie'yi istemeden itmiştim. Şu Sendrom'dan nefret ediyorum!Ona zarar vermekten nefret ediyorum!
Az Önce Hotele geri dönmüştüm. Direk Jennie'nin kaldığı odaya gittim. Kapıyı yavaşça açtım ve içeri baktım.
Hepsi uyuyordu. Sessiz olmaya çalışarak jennie'nin yatağının başına geldim. Yatağın kenarına oturup , saçını kulağının arkasına sıkıştırdım.
"Özür Dilerim. Sana Zarar vermek istememiştim. Çok Üzgünüm."
Onu biraz daha izledikten sonra "Iyi geceler , Meleğim.Seni seviyorum" diye yine fısıldadıktan sonra başına bir öpücük kondurup ,kendi Odam'a gittim.
Taehyung ve Jimin Uyumuyordular. Içeri girdiğimde zaten direk yanıma uçtular.
"Neredeydin , Jungkook?"
"Dışarıda , Jimin"
Üstümü değiştirip ,Direk yatağıma girdim. Yarın Öğretmen 'Free' takılabileceğimizi söyledi. Yani ben odam'dan çıkmamayı düşünüyorum.
🌙
Evet, Şu An Geceydi ve Ben dediğim gibi odam'dan bir adım bile atmamıştım. Sabahtan beri sadece telefondaydım ve kafam aşırı ağrıyordu.
Içeri birden Jimin girince Ona Baktım.
"Jungkook , Hadi Lunapark'a gideceğiz"
"Ben Gelmiyorum"
"Jennie de geliyor ama ve yanında kai de var"
Yataktan ışık hızında kalkıp , Jimin'e geleceğimi söyledim. Sonra da üstümü değiştirip , çıktım.
Jennie
Hepimiz Jungkook'u bekliyorduk. Aslında onun geleceğini duyunca gelmekten vazgeçmiştim ama Kızlar Çok ısrar ettiler.
Jungkook Aşağıya inince hiç üstüne bile bakmadan arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
Yolun Yarısında Biri Kolumu Tuttu. Bu Jungkooktu.
"Jennie , Biraz Konuşabilir Miyiz?"
"Dün olanları istemeden yaptığını biliyorum.önemli değil"
"Oh,Cidden Mi?"
Başımı Sallayınca gülümsemişti.
"Hey,Bu seni affetiğim anlamına gelmiyor."
"Sorun Ne , Jennie?"
Diğerleri Bizi Biraz arkadan izliyordular. Gözlerimi Devirip , yine Jungkook'a Baktım.
"Sence?"
"Sowon mu? Jennie , Onu sana cidden anlatamam."
"Sorun sadece Sowon Değil , Jungkook! Bana yaptıklarını ne çabuk unuttun! Benimle oynadığın için senden nefret ediyorum!Ne Kadar Saf olduğumu düşünüp , arkamdan güldüğün için senden nefret ediyorum! Ve En Çokta Sana Inandığım için kendimden nefret ediyorum , Jungkook! Benden daha ne istiyorsun?!"
Bunları söylerken Onu Itmiştim ve Ağlamaya başlamıştım. Onunda Gözleri Dolmuştu. Diğerleri hala bizi izliyordular.
"Peki. Üzgünüm. Seni üzdüğüm için Üzgünüm , Jennie. Seni hak etmiyorum. Hayatında da çıkacağım."
"Iyi Olur!"
Diyip , Otel'in olduğu yöne doğru yürümeye başladım. Taehyung "Jungkook!" Diye bağırdıktan sonra büyük bir gürültü duymuştum.
Tüylerim diken diken olmuştu. Hiçbir şey duymuyordum ve yerimde dona kalmıştım.
🌙
acaba ne oldu ehe
bu arada aranızda baekhyun&taeyeon shipleyenler var mı?
Ve onlar hakkında texting yazsam okur musunuz?Hee unutmadan JiRose kitabıma da bir bakın lütfen💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
twin 愛 jenkook
Fanfiction❝ben onun katili değilim, jungkook❞ © clairdelvne | december 2017. → story 'tamamlandı. ( kitap kapağı balaccie'nin büyü dükkan'ından alınmıştır.) ─ jeon jungkook x kim jennie.