medya : jeon jungkook & kim jennie ☆彡
"Yah,Jungkook!"
"jennie,tamam bir dakika bekle"
"10 dakika önce aynısını söylemiştin!"
Kapıyı açıp,çıktığında kendimi gülmemek için zor tuttum. Jungkook ile iddia'ya girmiştik ve kazanan kaybedene isteyeni yaptırabiliyordu. Eh,tabi ben kazandım.
"jennie,lütfen"
Bana Yalvarır gibi bakarken gülmeye başlamıştım. Şu An bir giyisi mağazasındaydık ve Jungkook'a pembe şeyler giydiriyordum. Sonra da onlarla dışarı Çıkıp,Bir Erkeğe gidip çıkma teklifi etmesi lazım.
🌙
"Hmm,Oradaki Yeşil Gömlekli Çocuğa çıkma teklifi et"
"kötü kız. Benden çekeceğin var"
"hıhı hadi yürü"
Jungkook O çocuğun yanına gitti. Bir şeyler söyledi yani muhtemelen çıkma teklifi etmiştir. Çocuk ona şaşkınca bakmaya başlayınca bizim aptal gülmeye başladı ve kesin şaka olduğunu söyledi çünkü adam'da gülmeye başladı.
Yanıma geldiğin'de bana herşeyi anlattı. Tamda tahmin ettiğim gibiydi.
"jungkook,artık eve gidelim. geç oldu"
"Iyi tamam.otopark hangi taraftaydı ya?"
🌙
"jungkook,sana inanamıyorum. cidden arabayı nereye bıraktığını hatırlamıyor musun?"
arkamı döndüğüm'de Jungkook yerde yatıyordu. ilk önce bana şaka yaptığını sandım. "yah,jungkook sence de bugün fazla şakalaşmadık mı?"
"jungkook?"
ona yaklaştığım'da nefes almadığını fark ettim.
"sıra sende"
başımı kaldırıp,sesin nereden geldiğine baktığımda karşımda naeun vardı.
"jennie"
Jungkook'un sesi geliyordu ama ona baktığımda hala aynı şekilde yerde yatıyordu.
"aptal kız!"
sarsıldığımı hissettiğimde gözlerimi açtım. bir dakika ne?gözlerimi mi açtım?
"sonunda uyandın aptal kız.hadi kalk geç kaldık ."
"jungkook?"
"jennie,geç kaldık diyorum,geç!"
"biz en son otoparkta değil miydik?naeun nerede?"
"ne saçmalıyorsun,jennie?naeun Kim?"
ne yani?bu sadece bir rüya mıydı?naeun ve yaşanan hiç bir şey gerçek değil miydi? emin olmak için ayağa kalktım.
"jungkook,senin othello hastalığın'da mı yok?"
"kafayı yemişsin sen. othello ne?"
"p-peki doğum günümde saat 00:00da herkes ile birlikte bana şarkıda mı söylemedin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
twin 愛 jenkook
Fanfic❝ben onun katili değilim, jungkook❞ © clairdelvne | december 2017. → story 'tamamlandı. ( kitap kapağı balaccie'nin büyü dükkan'ından alınmıştır.) ─ jeon jungkook x kim jennie.