medya : jeon jungkook x kim jennie ☆彡
1 ay geçmişti. Jungkook ve Ben Hiç Konuşmadık.sadece günde 1000 kere göz göze gelmiştik. Taehyunglar ve Jungkook barışmış. Lisa Söyledi.
Ama sorun şu ki bu sefer jin ve Suga kavga ettiler. Sebebi ise Jisoo. Ikiside ona aşık oldukları için. .
Jisoo 2 Hafta okula gelmedi. Ama bugün gelmek zorunda. Çünkü sınıfla tatile çıkıyoruz ve herkes gelmek zorundaymış.
"Jen,Otobüs Geldi."
"Tamam.Geliyorum"
Bavulumu Alıp ,Otobüsün yanına doğru ilerledim. Bavulumu görevliye verdikten sonra otobüse bindim. Yanıma Lisa oturdu.
Birden Ön Koltuktan tae başını çıkarttı ve "bö!" Diye Bağırdı. Lisa Ile Ben Aynı Anda bir Küfür Savurduğumuzda Jungkookta aynı tae gibi yapıp, başını çıkarttı.
"Yaah!Iyice Ağzın bozulmuş senin!"
"Seni ilgilendirmez!Dön Önüne!"
"Aissshh"
Ikiside önlerine dönünce lisa ile telefondan en sevdiğimiz diziye bakmaya başladık. 1 saat sonra otobüs durunca indik.
🌙
Jisoo,Rose,Lisa ve Ben Aynı odada kalıyorduk. Eşyalarımızı yerleştirmiştik. Üstümüzü değiştikten sonra aşağıya yemek yemeye gittik.
Aşağıya Indiğimizde herkes çoktan yemeye başlamıştı. Bizde en kenara yani bize ayrılan yere oturup , yemeye başladık.
Yemeğimiz bitince Öğretmen Bizi yürüyüşe çıkarttı. Ama Kaybolduk ve yarım saattir yürüyoruz.
"Tanrım , Bacaklarım çok acıyor"
Diye Mızmızlandım. Jungkook Elini omuzuma koyup , gülümsedi.
"Seni Taşımamı ister misin? Ah,Ya da Vazgeçtim. Seni kucağıma alırsam her şeyin meydana çıkar. Neden göt kadar etek giyiyorsun!?"
"Aptal , Etek Dizlerimden biraz Yükarıda. Ayrıca Sana kalmadım. Eminim beni taşımak isteyen bir sürü erkek vardır."
"Hey!Onları Öldürmemi mi istiyorsun?"
Cevap vermeyip , yürümeye başladım. Yaklaşık 15 dakika sonra oteli bulmuştuk. Odama Gidicekken Kai beni durdurdu ve Telefonunu görüp ,görmediğimi sordu.
Bir süre sonra Muhabbete dalmıştık. O Komik şeyler anlatmaya başlayınca Kahkaha atmıştım. Sonra ise Birbirimize iyi geceler dileyip , odalarımıza ayrıldık.
Odama girdiğimde Jungkook Içerideydi.
"Ne Işin Var Senin burada?"
"Asıl senin Kai ile ne işin var?"
"Seni ilgilendirmez ,Jungkook"
"Bak,Sana Hareketlerine dikkat etmeni çünkü sana zarar vermek istemediğimi söylemiştim ,Jennie.Sen Sanki inadına Başkaları ile yakınlaşıyorsun"
Jisoo
Hepimiz Kapının Önünde Jennie Ve Jungkook'u dinliyorduk. Ikiside Bağırarak kavga etmeye başlayınca Lisa içeri girmek istedi.
"Lisa Dur"
Tae onu durdurdu. Lisa korktuğu için ona sarıldı. Hepimiz öylece bekliyorduk ve Bağırışlarını dinliyorduk.
Kendimi Rahatsız hissediyordum. Suga ve Jin benim yüzümden kavga etmiştiler. Kaç yıllık arkadaşlığın benim yüzümden bitmesi..Bu iğrenç hissetiriyordu.
Içeriden Büyük bir ses gelince hepimiz Oraya Baktık. Birden Kapı açıldı ve Jungkook birşey demeden gitti. Çok sinirli görünüyordu.
Içeri girdiğimizde Jennie Yerde oturmuş bir Şekilde ağlıyordu. Büyük Ihtimal Jungkook othello sendromu yüzünden ona istemeden zarar vermişti.
Lisa,Rose ve Ben Jennie'ye sarıldık. Onu sakinleştirmeye çalışıyorduk.
"Jennie,Biliyorsun.Bunu istemeden Yaptı."
Namjoon konuşunca ona hak verdik. Jennie de Başını Salladı ve Göz Yaşlarını Sildi. Büyük Ihtimal Jungkook sonradan ondan özür dileyecektir.
3k olmuşuz. Çok Teşekkür ederim💙✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
twin 愛 jenkook
Fanfiction❝ben onun katili değilim, jungkook❞ © clairdelvne | december 2017. → story 'tamamlandı. ( kitap kapağı balaccie'nin büyü dükkan'ından alınmıştır.) ─ jeon jungkook x kim jennie.