021

2.9K 175 24
                                    

medya : mamamoo - starry night

Jennie

Telefonum Çalınca Yatağa Koştum. Telefonumu aradım. Battaniye'nin altından bir yerden çıkınca hemen elime alıp,kim olduğuna bakmadan açtım.

"Alo?"

"Jennie,Yavrum,Bebeğim,Sevgilim.iKI SAATTIR NAPIYORSUN YÜKARIDA YEMINLE AĞAÇ OLDUM BURADA"

"görende yarım saat beklettiğimizi sanacak,jungkook."

"öyle zaten.."

"Abartma."

"Sende Abartma ve In Artık. Herkes çoktan varmıştır party'e"

"Iyi ya"

Telefonu Kapattıktan sonra Rujumu sürdüm. Ayna'da kendime son bir kez baktım. Jungkook'un Dediği Gibi Kısa Giyimemiştim. Zaten Bu Yüzden iki saat elbise aramam gerekiyordu.

Telefonumu çantama koyduktan sonra aşağıya indim. Babam Tekli Koltukta Oturmuş Bir Kaşı hava'da bana bakarken Annem Çift Kişilik Koltukta Oturmuş bana bakıyordu.

"Ne?"

"Hayırdır Kızım?Nereye Bu Saatte?Ayrıca şu Serseri Jungkook Kapı'nın önünde Ne Arıyor?"

"Iıııı,gitmem gerek,bye!"

Koşarak evden çıktığım'da arkamdan seslendiler. Jungkook'un Yanına geldiğimde önce beni süzdü sonra memnun bir Şekilde gülümsedi ve bana sarıldı.

🌙

"Ooo,Hoşgeldiniz!"

J-Hope yine eksik olmayan neşesi ile bizi karşıladığın'da gülümsedim. Etrafa bakındım. Jin Ve Suga dışında bizimkiler bir araya toplanmışlardı. Jin Taeyong'lar ile sohbet ederken Suga Bobby ile sohbet ediyordu.

Jungkook ve Ben Bizimkilerin yanına gittiğimiz'de Taeyong beni görüp,yanımıza geldi. Jungkook önce rahatsız olsa'da sonra'dan aralarındaki sorunu hallettiler.

Gözüm Jisoo'ya takılınca Üzgün Olduğunu gördüm. Kolundan tutup,üst kata çıkarttım.

"Jisoo,Sorun Ne?"

"Sence ne olabilir,Jennie?Suga ve Jin'i görmüyor musun?Benim Yüzümden kaç yıllık arkadaşlıkları bozuldu"

"Jisoo,Senin yüzünden değil."

Başını eğdi. Dudaklarımı birbirine bastırdım ve çizgi haline getirdim.

"Jisoo,Peki sen Jin veya Suga'ya karşı birşey hissediyor musun?"

"Onları sadece arkadaşım olarak görüyorum."

"Peki,Hoşlandığın biri var mı?"

Başını olumlu anlamda salladığın'da şaşkınlıktan kaşlarımı kaldırdım.

"Kim?"

Arkasını dönüp, "söylemem" dedi. Bazen gerçekten bir çocuk oluyordu. Gülümseyip,onu bana döndürdüm.

"Bana her şey'i söyleyebilirsin,Jichu"

Nefesini Dışarı Verdi. "Şey,şu şey yok mu ya"

"Jisoo,Şey'den pek fazla şey anlayamıyorum"

"4 harfli,Y ile başlayıp,A ile bitiyor"

"YUTA MI!?"

Ağzımı kapatıp,gözlerini kocaman açtı.

"Şşş!sessiz ol!" Elini çekti ve yere baktı."Evet,o"

Jisoo için gerçekten üzülmüştüm şuan. Yuta en yakın arkadaşlarım'dan biridir. Yani Taeyong ve Benim ortak arkadaşımız.

Yuta'yı iyi tanırım. Şimdiye kadar ciddi bir ilişkisi olmadı. Anlarsınız ya..Tek Gecelik Falan. O bir Playboy.Kızların Kalbini kırmakta usta ama aslında iyi biridir.
(JinSoo/YoonSoo yapmadığım için kızanlar Sorry❤Ama YuSoo'yu daha çok seviyorum sanırım😻)

"Party'e dönelim mi?"

Jisoo'ya kafa sallayıp,kolundan tuttum. Beraber merdivenler'den inerek diğerlerin yanına dönüyorduk.

Bizim Masa'ya geri döndüğümüz'de Jungkook Elini Belim'e koydu ve beni biraz kendine çekip,kulağıma yaklaştı.

"Neredeydin?"

Fısıldaması kulağımı gıdıklayınca kıkırdadım. Sonra bende onun kulağına yaklaşıp, "jisoo ile bir şey konuşmam gerekiyordu" dedim.
Başını 'anladım' dermişçesine salladı.

canım sıkıldığı için öflemeye başladığım'da Jungkook bunu fark etmişti. Yine kulağıma yaklaştı. "Eve Gitmek Ister Misin"

Olumlu cevabımı verdikten sonra diğerlerine veda ettik. Beraber Hoseok'un evin'den çıkıp,arabaya bindik.

"jennie,bir şey mi oldu?üzgün gibisin"

"sana söyleyeceğim ama aramızda kalıcak" kabul ettiğin'de nefesimi dışarı verdim. "jisoo,yuta'dan hoşlanıyormuş.."

"ne?!bizim şu playboy yuta mı?"

Başımı Olumlu Anlam'da salladığım'da Jungkook,Jisoo için üzüldüğünü söyledi.

Yol Boyu ailem'in uyumuş olmalarını diledim. Eve Geldiğimiz'de yanağına bir öpücük kondurup,Eve girdim.

Her yer karanlıktı. Muhtemelen uyumuşdurlar. Odama Çıkıp,üstümü değiştirdim ve yatağıma uzandım. Şimdi Kurtulmuş olsam da Yarın asla kurtulamam.

kitap'ta jennie'nin ikizini APINK naeun olarak değiştirdim. çünkü jennie ve naeun çok benzetiliyordu.🌈

🌈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
twin 愛 jenkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin