017

3.3K 241 60
                                    

medya : broken wings

Taehyung

Hepimiz Perişan Durumdaydık. Jungkook saattir Ameliyat'taydı. Ailesine hala haber vermedik.

Hepsi Jennie'yi Sakinleştirmeye çalışıyorken ben her geçen hemşire'ye Jungkook'un durumunu soruyordum.

Onlar ise sürekli bilmediklerini söylüyordular. Aklıma sürekli Jungkook'a araba çarptığı an geliyordu. Evet , Bende ağlıyordum ve üzgündüm. Ama Jennie.. O Fazla Kötüydü.

Sürekli Onun Yüzünden olduğunu söylüyordu. Diğerleri ise onu sakinleştirmeye çalışıyordular.

Yarım saat sonra

Jennie'ye sakinleştirici verip, özel oda'ya götürdüler. biz ise hala bekliyorduk. Içeri birden öğretmenimiz girdi. Ona herşeyi anlattıktan sonra jennie'nin nerede olduğunu sordu.

"Jennie'ye sakinleştirici verip, oda'ya götürdüler" diye cevapladı kai.

Aniden ameliyat kapısı açılınca hepimiz oraya koştuk. Doktor Maskesini çıkartarak bize doğru yürüdü.

"Jeon Jungkook'un Yakınları Siz Misiniz?"

"Ben öğretmeniyim" dedi Öğretmenimiz.

"Jeon Jungkook'un Ameliyatı Iyi Geçti. Kolu Incilmiş. Bir Kaç güne geçer. Şimdi Oda'ya alıyoruz. Bugün Uyanma ihtimali var. Ailesine haber verdiniz mi?"

"Ah,Şey Endişelenmesinler diye haber vermedik."

"Anladım. Ama haber verseniz iyi olur."

Doktor gidince Hepimiz Sevinçle Birbirimize Sarıldık. Lisa Jennie'ye haber vereceğini söyleyip, gitti. Ama kısa süre sonra geri döndü çünkü uyuyormuş.

🌙

"Uyandı,Uyandı!!"

Hoseok Zıplayarak bağırmaya başlayınca yerden kalktım ve oda'ya koştum.cidden uyanmıştı. Kai hariç hepimiz içeri dalmıştık.

"Jungkook,Iyi Misin?"
"Birşeye Ihtiyacın var mı?"
"Bir yerin acıyor mu?"

Gibi sorular soruyorduk. O ise susmamızı bekliyordu. Rose hepsine susun işareti yapınca hepimiz sustuk.

"Öncellikle ben iyiyim. Neden Bu Kadar çok konuşuyorsunuz? Sanki ölümden dönmüşüm gibi hissediyorum."

"Gerizekalı,Öyle Oldu zaten" dedi Namjoon ve hepimiz ona hak verdik.

"Neyse ne. Jennie Yok Mu?"

"Ehh,Şey Onu Oda'ya ald-"

Jin Jisoo'nun ağzını kapatarak konuşmasını engelledi.

"Ona birşey mi oldu?"

"Yok Canım ne Olucak. Tuvalete gitti sadece" dedi Suga ama Yalan söylediğini çok belli etti.

"Bana Yalan Söylemeyin."

"Off Jungkook!Hemşireler ona sakinleştirici verip, oda'ya götürdüler işte!"Jimin Çok Hızlı konuşunca Derin derin nefes almaya başladı.

"Jennie,sen ameliyattayken çok kötüydü. Onu sakinleştirmeye çalıştık ama olmadı. Sonra ise sakinleştirici verdiler." Rose açıklama yapınca hepimiz onu onayladık.

"Yah,Jungkook neden yerinde yok ve siz burada ne yapıyorsunuz?" Jennie'nin sesi gelince arkamızı döndük. Şişmiş gözleri ve çatık kaşları ile bize bakıyordu.

"Jungkook Burda"

Jungkook Konuşunca Jennie etrafına bakındı. Bizden Jungkook'u göremediği için. Biz Yer Açıp, Onu görmesini sağladık.

Jennie Gözlerini Kocaman açıp,Jungkook'un yanına koştu ve ona sıkıca sarıldı.

"Biz Çıkalım bence" Jin Konuşunca Jungkook eli ile gidin işareti yaptı. Bizde hemen dışarı çıktık.

Jennie

Jungkook'a onu yıllardır görmüyormuşum gibi sarılıyordum.

"Aptal!Senin Için ne kadar korktum haberin var mı?Neden Sağına solunca bakmadan yürüyorsun. Tanrım,Beni çıldırtacak mısın sen?"

Ben söylenirken O sadece Gülüyordu. Ona ölümcül bakışlar atmaya başlayınca Sustu.

🌙

Doktor Jungkook'un odasından çıkınca bana"Hasta Jennie diye birini görmek istiyormuş" dedi ve gitti.

Hepsi beni içeri itip,arkamdan kapıyı kapattılar. Jungkook'un Yanına gidip,yatağın kenarına oturdum.

"Bir şeye ihtiyacın var mı?"

Ona bu soruyu sorduğumda bir süre yüzüme baktı sonra ise beni kolumdan tutup,kendine çekti ve dudağıma bir öpücük kondurdu.

"Buna ihtiyacım vardı"

"Buna ihtiyacım vardı"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ehehehe Yeni Bölümler için aklımda bombastik fikirler var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ehehehe Yeni Bölümler için aklımda bombastik fikirler var. Bu arada Okunma sayısı 90'ı geçince yb atıyorum🖤

twin 愛 jenkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin