004

4.4K 274 149
                                    

medya : return - wendy&yook ji dam

"Jennie!Jennie!"

Koridorda Yürürken Biri Bana Seslendi. Arkamı Döndüm ve Nefes Nefes'e kalmış Olan Seolhyun'a baktım.

"Efendim Seolhyun?"

"L-Lisa Seni" Nefes Aldı ve Tekrar Konuşmaya Devam Etti "Lisa Seni Spor Salonunda Bekliyor"

"Ne?Neden?"

"Bilmiyorum. Bana Seni Çağırmamı söyledi. Çok Önemliymiş"

Başımı Salladım ve Spor Salonuna Doğru Yürümeye Başladım. Spor Salonuna Girdim Ama Kimse Yoktu.

"Lisa? Lalisa?"

Ses Yoktu. Giyinme Kabinlerinin Oraya Gittim belki Oradadır diye ama Yoktu.

"Ya Laliz Benimle Oyun Mu Oynuyorsun?"

Duşların Oradan Bir Ses Gelince Hızla Kafamı O Yöne Çevirdim. Yavaş Yavaş Oraya Doğru Yürümeye Başladım.

Içeri Giricekken Biri Beni Sertçe Itti ve Duvar'a çarpmamı sağladı. Acıyla Inledim ve Kapı Sesi Duydum.

Kolumu Ovduktan sonra Karşımdaki Beden'e baktım. Jungkook'tu.

"Çok Özür Dilerim Jennie. Bilerek Oldu. Umarım Canın Yanmıştır" dedi Sırıtarak.

"Ne Istiyorsun, Jungkook?"

"Ölmeni" dedi Sırıtması Kaybolurken. Yanıma Geldi ve duşun başlığını (ismini unuttum aq çsfgxöeşhçsh) alıp Suyu Açtı. Üstüme buz gibi suyu tutmaya başladı.

"Yah!Ne Yapıyorsun!Kes Şunu!" Dedim ve Ayağa Kalkmaya Çalıştım ama O Beni Tekrar Yere Itti.

Ben Titrerken O Gülüyordu. Hergün Daha da Çok Nefret Etmeye Başlıyordum ondan.

"Ü-Üşüyorum Yapma" dedim Zor Çıkan Sesim Ile.

"Umrumda Değil. Istersen Öl Zerre Umrumda Değil" dedi.

Çok Fazla Titremeye Başlamıştım. Gözyaşlarım , Başımdan Akan Su ile Karışmıştı.

"J-Jungkook, Yeter Lütfen"

Beni Takmıyordu. Birden Kapı Açıldı. Lisa , Jisoo ve Rose Gelmişti. Arkadan da Jimin ve Taehyung.

Kızlar Yanıma gelip, Suyu Kapattılar. Lisa Ayağa Kalkıp, Jungkook'u itti.

"Ne Yaptığını Sanıyorsun Sen Aptal!? Hasta Olucak Senin Yüzünden!"

"Ölse Umrumda Olmaz Lisa."

Lisa Ölümcül Bakışlarını Attıktan Sonra Yanıma Geldi ve Sarıldı. Taehyung'a havlu getirmesini söyledi.

Jimin , Jungkook'un Yakasına yapıştı. "Sen Nasıl Bir Pislik Oldun Lan?Ha!" Yakasını Sertçe Bıraktı.

"Seni Tanıyamıyorum, Jungkook. Herkes'i kendinden uzaklaştırıyorsun. Önce Jennie sonra Biz...

Bizi Sildin Lan Sen! Kaç Yıllık Kardeşlerini Sildin! O Uyuşturucu Bağımlısı Piç Hanbin'i bize tercih ettin!

Sen Bizi Sildin ama Biz seni silmedik ,Jungkook. Umarım Hanbin Gibi Pisliğe Bulaşmazsın..."

Dedi ve Gitti. Jungkook , Son Bir Kez Bana Baktı. Gözlerindeki Nefret'i görebiliyordum.

O da Gitti. Kısa Süre Sonra Taehyung Elinde Havlu ile Geldi ve Rose'a verdi. Rose , Beni Havlu Ile Sarıp, Sarıldı.

Kızlar da Ona Katıldı. Taehyung ise bizi izliyordu. Lisa ,Eli Ile Gel Işareti Yaptı O da Kare Gülümsemesini sunup, Bize katıldı.

"Aish!Şu Jungkook bir gün elimde kalıcak" dedi Jisoo.

"Siktir Edin Şu Piçi" dedi Taehyung ve Konuyu Kapattı.

━━━━━━━ 🌙 ━━━━━━━

"Anne , Gelmek Istemiyorum. Lütfen"

Bugün Cumartesiydi. O Günden Sonra Jungkook Benimle Hiç Konuşmadı. Umarım Artık Bana Acı Çektirtmez.

Annem Ise Bugün Aileler için düzenlenen party'e beni de götürmek istiyordu. Anne , Baba ve Çocuklar Gidiyor O Party'e.

Jungkook Orada Olacağı için Gitmek Istemiyordum. Ama Annem Israrcıydı.

Bu Arada Seolhyun Bunu Yaptı Çünkü O Hep Jungkook'a Aşıktı. Jungkook , Naeun ile Çıkarken Seolhyun Sürekli Onları Ayırmaya Çalıştı.

Jungkook Ile Beni de Ayırmaya Çalışmıştı. Keşke Erkenden Yapabilseydi...

Annem'in Beni Dürtmesi ile Düşüncelerimden Ayrıldım.

"Jennie , Hadi Git Tak Şu Küpeleri" dedi ve Elime Annesinden Kalan Inci Küpeleri Tutuşturdu.

Odam'a gidip , Aynaya Bakarak Küpeleri Taktım. Ayna'ya bakarken O Kişi Aklıma Geldi.

Ayna..

Ayna'ya tekrar baktım. Aklıma gelen şey ile gözlerim fal taşı gibi açıldı.

Bu Olamaz.

Imkansız.

Biri Benimle Dalga Geçiyordur.

Ya Gözlerim Ile Ölü Bedenini Nasıl Toprağa Gömdüklerini Gördüm.

Annem'in bağırması ile Hızlı bir Şekilde Dışarı Çıktım. Annem , Koluma Girip Beni Salona Doğru Sürüklemeye başladı.

Babamda Bizi Bekliyordu Sanırım. Annem , Benim Kolumdan Ayrılıp Babamınkine Girdi.

Birlikte Dışarı Çıktık ve Araba'ya Bindik. Yol Boyu Dışarıyı Izlemiştim. Annem ve Babam ise şirket Hakkında Konuşuyordular.

Party'nin olduğu yere geldik. Şöför gitti ve biz Içeri Girdik. Beyaz Masalar ve Etrafında Aileler Çocukları Ile Birşeyler yiyip, sohbet ediyordular.

Bizimkiler , Ayrı bir Masadaydılar. Annem ve Babamdan Izin Alıp , Onların Yanına Gittim. Hepimiz Bir Birimize Iltifat ettikten sonra sohbet etmeye başladık.

Yorum Yoksa Yeni Bölüm de Yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yorum Yoksa Yeni Bölüm de Yok.

twin 愛 jenkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin