007

4K 265 40
                                    

Sinirle Telefonu Yere Attım ve Etrafıma Bakınmaya Başladım.

"YAH! KİMSİN SEN!?"

"NE ISTIYORSUN BENDEN?"

"Yeter Artık" dedim Sessizce ve Yere Çöküp , Ağlamaya Başladım. "Yeter. Cidden Yoruldum" dedim Zor Çıkan Sesim Ile.

Jungkook Yanıma Çöktü ve Çenemden Tutup , Kendine Çevirdi. "Jennie ,Ne Oluyor?" Ellerini Hızlıca Ittim. "Herşey senin yüzünden!" Dedim ve Hızlıca Yerden Kalkıp , Telefonumu Aldım ve Eve Doğru Yürümeye Başladım.

Kolumun Çekilmesi Ile Durdum. Jungkook tabii başka kim olucak. "Jennie, bana herşey'i anlatmadan hiç bir yere gidemezsin."

"Sana Birşey Anlatmak Zorunda Değilim.Kolumu Bırak Artık." Dedim ve Bırakmayınca Hızlıca Çektim.

Eve Gidene Kadar Ağladım. Evin Önüne Gelince Hızlıca Gözyaşlarımı sildim ve sahte bir gülümseme yerleştirdim yüzüme.

Içeri Girdim ama Kimse Yoktu. Hızlıca Odama Gittim ve Duşa Girdim. Ondan Sonra da Giyinip , Yatağa Uzandım.

...

Jungkook

Han Nehri'nin oralarda olan bir basketbol sahasına girdim. Yere oturup , çitlere yaslandım ve Düşünmeye başladım.

Jennie'ye gelen Mesajı , Naeun'un Beni Aldatmasını ve Ailem ile olan kavgamı..

Flashback | 2 gün önce

Jungkook , Party'den çıkar ve eve gelir. Eve Girdiği an Annesi Ona Seslenir ve Salona Çağırır. Jungkook Gider ve Babası eli ile otur işareti yapar.

Jungkook oturunca annesi konuşmaya başlar.

"Jungkook , Jennie'ye yaptıkların doğru mu?"

Jungkook Susar ve Başını Eğer. Babası "cevap Versene!" Diye Bağırınca, Başını Olumlu Anlamda Sallar.

"Aish!Inanamıyorum. Jungkook , sen nasıl böyle birşey yapabilirsin? Sen..Sen Kafayı Yemişsin! O kız neden ikizini öldürsün!

Ahh, Anlamıyorum. Ben..Biz Sana Böyle Mi Öğrettik Jungkook? Neden Böyle Oldun Sen? Yalnış mı büyüttük acaba? Neden Böyle Yapıyorsun Jungkook? Sen Cidden Şu Son 2 Yıl Değiştin. Aklını Başına Topla Jungkook ve O Kızla Uğraşmayı Bırak." Der Annesi.

Jungkook Birşey Demeden Odasına Gider.

Flashback Son

Ellerimi Saçlarımın arasına geçirdim. Nefesimi Dışarı Verdim ve Başımı Kaldırdım. Basketbol sahasında göz gezdirdim ve Aklıma Jennie Ile Olan anılarım geldi.

Flashback

"Yah Jungkook!Hile Yapıyorsun!"

"Boyun Kısaysa Ben ne Yapabilirim Jen?"
-güler-

"Hey!Ben Kısa Değilim! Sen fazla uzunsun!"

"Tabi , Tabi" - Jungkook, Jennie'nin burnunu sıkar ve konuşmaya devam eder-

"Küçük birşeysin ama yine de seviyorum seni"
-Jennie'ye sarılır-

Flashback Son

Istemsizce Gülümsedim. Jennie Ile Çıktığım Ilk Zamanlar Rol Yapıyordum. Ama Sonra.. Cidden Onunla Mutluydum ve Eğleniyordum.

Ilk Başka Sahte Gülüyordum Yanında Ama Zamanla Gerçekten Gülmeye Başladım.

O Fazla Utangaçtı.. Naeun Gibi Değildi.

Bi Keresinde Beden Dersinde Jennie Duvara Yaslanmıştı. Bende Önünde Duruyordum. Sohbet Ediyorduk. Birden Beni Taehyung Itince Ona Fazla Yaklaştım ve O Utançtan Kıp Kırmızı Olmuştu. Duvarın Içine Giricekti resmen geri çekiliyim derken.

Ve Naeun.. Onu Gece Eve Bırakmıştım. Yanağından Öpücekken O Kafasını Döndürmüştü yani onu dudağından öpmemi istiyordu. Gülümsedim ve Tam Öpücekken Changsun Hyung'un kapıyı açması ile hemen geri çekilmiştim.

"Düşünceli Görünüyorsun Dostum" Tanıdık Bir Ses Gelince O Yöne Baktım. Bobby.

"Naber Bobby?"

"Iyi senden?" Dedi ve Yanıma Oturdu.

"Idare Eder"

Cebinden Sigara kutusunu çıkarttı ve 2 Tane aldı.

"Iyi Gelir. Ister Misin?" Dediğinde Bir Ona Birde Elindeki 2 Sigaraya Baktım.

"Hadi Ama Jungkook Korkuyor Musun Yoksa?"

"Neden Korkucak mışım ?" Dedim ve Elinden Bir Tane Sigara Dalını Aldım. Ağzıma Götürdüm ve Çakmağı Vermesini Bekledim.

Çakmağı bana verince sigara'yı yakmaya yeltendim ama biri çakmağı elimden çekip , yere attı.

Acaba Kim Bu?

Selam, Votelar çok düşük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Selam, Votelar çok düşük. Düşük olunca Yeni Bölüm Atmak istemiyorum. Sınır da koymak istemiyorum.

Tek yapmanız gereken 1 kere tıklamak ya. Bu Kadar Zor Mu? Ben Burda Çok Uğraşiyorum ama Emeğimin Karşılığını alamıyorum:(

twin 愛 jenkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin