Гледната точка на Талия:
/Два дни по-късно/
Четиридесет и осем часа. Толкова време мина, откакто се случи онова с Джъстин на плажа. Чувството отново да водя връзка ми се струва много необичайно. Колкото и да ми беше чуждо и непознато през тези два дни, Джъстин винаги намираше повод, за да изтъкне факта, че ми е гадже. Излизахме от толкова малко време, а вече мога да се закълна, че никога преди не съм се чувствала толкова специална. Едва сега разбрах защо толкова момичета го харесват и се опитват да го накарат да ги забележи. Той е мечтания приятел за всяка една жена.
Беше едва сутринта и на Джъстин му се наложи да отскочи до студиото, в което се запознах с Зейн. За разлика от него, който сигурно вече работеше, аз все още закусвах в апартамента, слушайки музика. За жалост бях прекъсната от позвъняване на вратата. Обикновено почти никога не ми идваха гости, освен ако не очаквах родителите си или някоя приятелка. Въпреки това отидох да отворя и видях Лили на прага си, която по това време трябваше да бъде зад бюрото в лобито на хотела, а не пред входната ми врата.- Какво става, Лили? Някакъв проблем ли има долу? – попитах, защото не би дошла тук, освен ако не е нещо спешно.
- Не, просто те смятам за приятелка и мисля, че трябва да видиш това. – отговори и ми подаде някакво клюкарско списание.
- Какво е това? – огледах го все едно за първи път виждам списание.
- Предпочитам да видиш сама, отколкото аз да ти кажа.
- Добре, влез. – отворих вратата по-широко, но тя не помръдна.
- Едва ли ще искаш компания, когато видиш какво пише вътре, а и аз трябва да се върна работа. Дано не се натъжиш много.
- Добре, благодаря. – казах и затворих вратата.Върнах се обратно в кухнята и седнах на един от високите столове до плота. Отгърнах списанието и започнах да разглеждам. Не намерих нищо интересно, докато не попаднах на една конкретна страница, която беше изпълнена със снимки на мен и Джъстин и това как се целуваме на плажа. Не се притесних много, докато не видях заглавието. Според автора на статията аз съм поредната играчка на Джъстин. Опитах се да не вярвам, на това което прочетох, но всеки би се замислил на мое място. Може би те познават Джъстин повече, отколкото аз. Все пак го следят от години. Ако наистина съм новата му жертва, с която да се позабавлява за около месец? Това, което са видели между нас, се сравняваше с това, което е било с други момичета. Доколкото прочетох имаше доста сходни прилики. Когато приключих със статията, наистина започнах да се съмнявам. Човек трудно променя навиците си. Ако неговите са да сменя момичетата толкова често, нищо не му пречи да ме зареже в скоро време. Ами да. След по-малко от седмица той си тръгва от тук и най-вероятно никога повече няма да се видим. Не сме го обсъждали, но беше повече от ясно. Аз бях просто една играчка, с която да си уплътни времето в Лос Анджелис.
Изведнъж почувствах как нещо в мен се разби. Нима бях влюбена в него? Какви ги говоря? Защо ли изобщо се съмнявах? Знаех, че съм влюбена в него. Не трябва много време, за да се влюбиш в някой особено ако не си изпитвала това чувство от толкова много време. А с Джъстин това е възможно да се случи за още по-кратко време. Сега разбирам защо оставя толкова много момичета с разбити сърца зад себе си. Вярно казват, че рано или късно всички се връзват. Аз очевидно се бях вързала твърде рано.
Не можех да се измъчвам с тези мисли повече. Имах нужда да се разсея. Единственият начин в момента беше да отида на работа. Шансът тези ужасни мисли да ме преследват в офиса също беше голям, но си струваше да опитам.
Почистих кухнята, измих чиниите след закуската, която си бях направила и се облякох за работа. Не исках да мисля за глупавото списание и за глупавата статия, която пося съмнения в мен, но вече беше неизбежно. Съзнанието ми продължаваше да препрочита онези ужасни изказвания по мой адрес. Лили беше права. Определено не исках компания, но се натъжих много. Единствената ми надежда в момента беше работата. За първи път исках да имам натоварен ден, за да не ми остане време да мисля за нещо друго. Нека има недоволни клиенти, нека има повреди в стаите, нека ако трябва и пожар да избухне в кухнята, съгласна съм на всичко, само и само да не мисля за Джъстин и възможността, в която аз съм част от забавлението по време на ваканцията му тук.
YOU ARE READING
Hotel California (BG Fanfiction)
FanfictionТалия Милър е сериозна, но необвързана млада дама, която ръководи един от най-успешните хотели в Лос Анджелис, Калифорния. Какво ще се случи, когато един ден най-голямата поп звезда в света ще трябва да живее в нейния апартамент за две седмици? Да...