Гледната точка на Талия:
Казват, че с времето се забравя. Какви лъжци. Мина повече от една година, но аз все още си спомням за него всеки ден. И как няма като е навсякъде по списанията и телевизията. Постоянно Джъстин Бийбър това, Джъстин Бийбър онова. Обсъждат всеки ден едно и също. Омръзнало ми е. За това и всъщност спрях да слушам музика, спрях да следя социалните мрежи и да си купувам списания. Не стига, че се измъчвам от толкова време, ами ще трябва да търпя всичките клюки за него. Да върви на майната си. Ще е за предпочитане пред това да се върне отново, но явно Бог не изпълнява желания днес. До колкото разбрах от родителите си той ще бъде в хотела ни след по-малко от час. И какви добри хора, съобщиха ми го в последната минута, за да не мога да си събера багажа и да избягам някъде. Познават ме много добре и нарочно не са ми казали предварително. Изобщо не съм готова отново да се срещна с него. Вярно, мина година, но ми се струва само като няколко месеца. Все още си спомням последният ни разговор на плажа и неговите признания съвсем ясно. Дали и той ги помни? Нищо чудно да ме е забравил макар че в думите му друго се твърдеше. А и защо се връща тук? Какво толкова ѝ харесва на тази Калифорния?
Надали ще е заради мен. Може би това му е по програма. Не вярвам, че ще бие хиляди километри само и само, за да се види с мен и да угоди на родителите ми. По-вероятно е да има концерти. А, ако е тук заради втория шанс, който му обещах, е леко подранил. Аз един вид в момента си имам гадже. Казва се Оуен и е дълга история. Не, всъщност не е. Събрахме се едва преди два месеца и то благодарение на Лили, една дискотека и много, много алкохол. Аз не съм такова момиче, но тогава реших да поразпусна една нощ и то какво взе, че стана. Запознах се с него. Той определено е добре изглеждащ мъж, малко по-голям от мен и работи в една застрахователна компания. Има страхотно чувство за хумор, винаги намира тема за разговор и е наистина мил. Това е накратко за Оуен. След нощта прекарана у тях, той ме покани на среща, а аз си казах – какво толкова, малко разнообразие няма да ми навреди. И така се сдобих с гадже. Не съм сигурна кога точно решихме, че сме двойка, но все пак се срещахме всяка седмица по два пъти така че беше логично да му стана гадже. Оуен е наистина страхотен и най-важното е, че ме разбира. Харесвам го, но за жалост не толкова, че да мога да го нарека това между нас любов. Мисля, че и той го знае. Не съм му разказвала за връзката си с Джъстин. Аз самата не знам защо. Никога не сме повдигали тази тема и не е ставало на въпрос, но се предполага да е наясно особено щом бившия ми ще отседне в хотела.
За тази една година не се случи нищо друго, което да е толкова важно. Хотела ми процъфтява и родителите ми са много доволни от високите доходи. Лили на няколко пъти се събира и разделя с един тип и сега дори не съм сигурна заедно ли са, или не. Всичко друго си е постарому и се надявам така да си остане.
Денят беше събота. Оуен прекара вчерашната нощ при мен и в момента закусвахме заедно. Всъщност, аз стоях като на тръни заради пристигането на Джъстин. Нито гаджето ми, нито аз бяхме на работа днес, така че имахме много свободно време. От една страна е страхотно, защото мислехме да излезем и да се поразходим някъде, а от друга – ужасно, защото не спирам да се тревожа и да мисля за певеца. Какви ли не мисли ми се въртят в главата. Ами ако го срещнем? Той как ще се държи? Трябва ли да съм любезна с него? Как ще реагира като разбере за Оуен? Ще се зарадва ли, или ще иска да го спука от бой? Ама какво говоря дори и да съм обвързана на него вече ще му е все едно, та нали мина повече от година...
DU LIEST GERADE
Hotel California (BG Fanfiction)
FanfictionТалия Милър е сериозна, но необвързана млада дама, която ръководи един от най-успешните хотели в Лос Анджелис, Калифорния. Какво ще се случи, когато един ден най-голямата поп звезда в света ще трябва да живее в нейния апартамент за две седмици? Да...