Vianoce. Naozaj sú dnes Vianoce. Stále tomu neviem uveriť. Strávim Vianoce s nimi, s týmito úžasnými ľuďmi. Ráno sme sa všetci nahrnuli v izbe Louiho a El a spievali sme im tam happy birthday, kým nevyliezol z postele. Bolo totiž len 7 ráno. Viete si predstaviť ako sa mu chcelo. Od rána s babami chystáme byt, a chalani zatiaľ stavajú stromček. „Maya! Poď nám pomôcť dať na stromček hviezdu.“ Zavolal ma ktosi. Tak idem. „Maya poď už!“ zbadala som Nialla ako sa rehoce na Zaynovi. Chudák, veril, že sa mu podarí dať a stromček hviezdu. Zasmiala som sa na ňom a vytrhla mu hviezdu z rúk. Ukázala som na NIalla nech ku mne ide a zodvihol ma. Hviezdu som nasadila na stromček a Niall mnou ešte vo vzduchu zatočil. Zasmiala som sa a odišla som do kuchyne. Liam, Harry a Loui tam lúštili chladničku a baby sa na nich smiali. „vianočná večera bude od chalanov“ zasmiala sa El.
„ale ja sa chcem najesť! A niečoho chutného!“ povedala som so smiechom, načo sa chalani urazene otočili a baby sa rozchichotali. Vrátila som sa do obývačky a Zayn vtedy akurát išiel do kuchyne. „ty nejdeš robiť večeru?“ pozrela som na Nialla. Len pokrútil hlavou. „len by som to tam vyžral“ zasmial sa. „zato som sa dohodol s babami, že oni vyzdobia ostatné a my stromček.“ Usmial sa a chytil ma za ruku. Ťahal ma niekam pod schody a všimla som si tam dvere. Odomkol a zapol svetlo. Bola to miestnosť s poličkami a krabicami. Na každej bol nápis. Mala som brať len tú, na ktorej bolo “VIANOCE“ bolo ich asi 10. Dosť. Keď sme všetky doniesli do obývačky, rozbalili sme ich a potupne veci z nich dávali na stromček. V jednej krabici boli svetielka. Dvoje. Jedny sme dali na stromček a druhé som si dala do izby. Ozdobovanie stromčeka sme si náramne užili a smiali sme viac jak dosť. Výsledok však stál zato. Keď ostatní došli do obývačky a zbadali ho, zatlieskali nám a baby sa nad ním doslova rozplývali. Pezz poskakovala ako malé decko, že sa neskutočne teší. Smiali sme sa na nej, ale potom sme začali poskakovať s ňou. Chalani odišli do kuchyne -pre tento krát aj s Niallom- vyvárať, vypekať a ostatné veci a my s babami sme sa usalašili na opäť roztiahnutom gauči a pozerali telku. Prikryli sme sa dekou a pozerali sám doma. „SNEŽIIIIIIIII!“ skríkla Pezz. Pozreli sme sa von. Naozaj snežilo. Husto. Pozreli sme sa s babami na seba a všetky nás napadlo to isté. Ideme stavať snehuliaka. Vyšla som hore obliecť sa a keď som zišla dole, baby už stáli a čakali na mňa. Chalanom sme nepovedali nič. Vyšli sme na záhradu a stavali. Keď bol hotový, chceli sme ísť pre mrkvu. Ja som si zobrala trochu snehu do ruky. „ čo robíš?“ pozrela na mňa Pezz. “tak nech si trochu snehu užijú aj chalani“ zákerne som sa usmiala a baby so mnou. Aj oni si nabrali a išli sme do kuchyne. Vyzuli sme sa a opatrne, aby nás nebolo počuť, sme odcupkali do kuchyne. Mali sme šťastie, lebo všetci boli otočený chrbtom. Pomalinky sme k nim išli. Potom si došlo že Harryho nemá kto schladiť, tak som si sneh dala aj do druhej ruky. Pozreli sme s babami na seba, prikývli sme a sneh chalanom hodili za golier. Len ja som NIallovi a Harrymu dala sneh do tváre. Samozrejme všetci začali dupkať a skákať, lebo ich to studilo. My s babami sme sa nevedeli prestať smiať. Harry a Niall neskákali. Stále pokojne a pozerali sa na seba. Harry ľahko prikývol a obaja sa na mňa vrhli. Harry ma zodvihol a položil na zem. Potom mi chytil ruky a NIall nohy a smerovali so mnou na záhradu. Keď sme boli vonku, celou silou ma hodili do snehu. Pišťala som, smiala sa a mrzla. Ležala som v snehu, zaborená v ňom, a rehotala som sa na celé kolo. A všimla som si, že ostatní spravili s babami to isté. A tak nejako sa z toho vyklula guľovačka. Dovnútra sme išli až keď boli všetci mokrí do nitky. A chalani boli len v teplákoch a krátko-rukávovom tričku! Čudujem sa, že vydržali. Keď sme prišli dovnútra, Harry zapálil v krbe a išli sme sa prezliecť. Keď som sa vrátila dole, El a Dan boli pri krbe a chalani v kuchyni. Prišla som za babami ku krbu a pripojila sa do debaty. Prišla Pezz s dekou a všetky sme sa pohodlne usadili na gauči. V tom ma niečo napadlo. „máte film vianočné prázdniny?“ pozrela som na baby. Pezz a Dan vyzerali nechápavo, asi ho ani nepoznali, no El sa usmiala, vyštartovala k telke a hneď tam dala jedno DVD-čko. Vrátila sa pod deku a začali sme pozerať. Pri tom filme sme sa nasmiali toľko, že som ho celý preplakala. Od smiechu. Normálne mi bolo ľúto, že ten film skončil. No nasledoval ďalší film. A ďalší. Ani som si neuvedomila ako, už boli skoro 4hodiny. Baby hovorili, že o šiestej sa večeria. Tak som ich opustila a išla baliť vianočné darčeky. Ešte vymyslieť kam ich schovám. Viem! Stromček je pred schodiskom... tam je tá komora s krabicami. Dám ich tam a z kuchyne sa to nebude dať vidieť. Vyšla som na chodbu a zrazila som sa s Pezz. „prepáč, nevidela som ťa. Počúvaj, teraz idú všetci do izieb, prezliecť sa, do vane a tak. Pôjdeš so mnou dať darčeky pod stromček?“ usmiala sa na mňa. Všimla som si, že v rukách má igelitky a v nich darčeky. Tak som si zobrala svoju a pekne sme tam poukladali darčeky. Akurát keď sme odchádzali prišiel Harry. Usmiala som sa a vyšla som hore. Tak, je 5 hodín, zbehnem do vane. Osprchovala som sa, umyla som s vlasy a vyfénovala si ich. Zatiaľ som bola oblečená len v domácom, s babami som sa dohodla, že nachystáme stôl. Zišla som dole a už to tam pripravovali. Pomohla som im a akurát bolo pól 6. Vyšla som hore. Prezliekla som sa a ešte som sa učesala. Keď som si ich obúvala, niekto mi zaklopal na dvere. „ďalej“ povedala som. „ahoj, to som ja.“ Vykukla z dverí blond hlava. „Poď, už máme ísť na večeru. Wow, vyzeráš skvele“ usmial sa na mňa Niall. Usmiala som sa na neho a zišli sme dole. Všade pozhasínané svetlé, §osvetlenie robili len sviečky na stole a na bare. Sadli sme si k stolu a chvíľu sme sa len rozprávali. Potom sa jedlo. Ešte teraz som plná. Na moje počudovanie to bolo vynikajúce. Chalani sa nezdajú. S plnými bruchami sme sa začali zase rozprávať. „ó bože! Veď je pól 9! Rýchlo rozbaľovať darčeky!“ zakričal Niall a postavil sa. Zasmiali sme sa a odcupkali sme do obývačky. Nádhera. Musela som si to odfotiť. „takže. Maya je tu nová, mala by s darčeky otvoriť ako prvá. „ povedal Harry a tak som si začala rozbaľovať darčeky. Mala som jeden väčší balík, potom taký menší, a ešte 4 malé krabičky. Otvorila som ten najväčší. Topánky. Nádherné. Na podpätku. Perrie. Určite to bola ona. Boli béžové, s červenou podrážkou, s remienkom nižšie, proste na starý spôsob. Pozrela som na Pezz. Usmiala sa a objala ma. „budeš v nich chodiť!“ povedala prísne a zasmiali sme sa. Ten menší darček. Kniha. “miluj ma ironicky“ pošepkala som a pozrela som sa na El. vedela som, že mi to dala ona. Aj ona ma objala a rozbalila som jednu krabičku. Hodinky. Dan. Aj s ňou som sa objala. V ďalšej bol prívesok BFF od Nialla, ktorý som si hneď pripla a v ďalšej kľúč. Od všetkých. Že už som oficiálne v rodine. A posledná. Od Harryho. Otvorila som ju. Najprv som nechápala. No potom so si všimla čo to je. List. Zložený a na ňom nápis „ Pre Mayu „ To písmo by som spoznala vždy a všade.