Pohľad Niall
Boli sme s chalani na skúške. Neboli sme tam dlho, ale šialene som sa nudil a chcel som ísť domov. Po skúške chalani navrhli nech ideme kúpiť nejaký chlast, že večer bude žúrka. Tak sme nakúpili a prišli domov. Ticho. Ale veď je pól 6, nemôžu byť ešte v nákupnom centre. Vstúpil som do obývačky a usmial som sa. Ležali na kope, všelijako domotané, hnáty mali cez seba prepletené, a vyzerali všelijako. Ako keby hrali twister. Až na to, že spali. Odfotil som to a hodil na twitter s popisom “girls after shopping fever, hahah“(dievčatá po nákupnej horúčke, hahah). Harry sa začal smiať keď ich uvidel, ale zapchal som mu ústa, nech ich nezobudí. S Liamom, Louisom a Zaynom sme baby odmotali a preniesli ich do izieb. Položil som Mayu na posteľ, vyzliekol som jej gate, nech sa jej spí lepšie. Vedel som, že chalani budú chcieť ísť nachystať veci na večer, ale mne sa nechcelo. Zašiel som za nimi, že si ľahnem aj ja, a že o siedmej môžeme začať. Súhlasili a zaťahovali gauč. Zašiel som späť za Mayou a ľahol si k nej. Zobudili sme sa s Mayou naraz. „čo tu robíš? A.. čo tu robím ja?“ zasmiala sa. Vysvetlil som jej to a zišli sme dole. Boli tam všetci a pri pohľade na nás sa všetci rozosmiali. Pozreli sme sa na seba nechápavým pohľadom a mykli sme plecami.
Pohľad Maya
Zobudila som sa vedľa Nialla. U seba v izbe? Ako? Čo? Nechápala som. spýtala som sa ho čo tu robí, čo tu robím ja a vysvetlil mi to. keď sme zišli dole, každý sa na nás začal smiať. Nechápala som prečo, ale nechala som tak. Sadla som si k babám na gauč a Niall išiel za chalanmi do kuchyne. „Maya?“ zasmiala sa Dan „áno?“ nechápavo som na ňu pozrela. „vy ste sa s Niallom dali dokopy?“ pozrela na mňa Pezz. Len som potriasla hlavou a snažila sa prísť na to, odkiaľ to nabrali. El však predo mňa strčila svoj telefón. Bola tam fotka. Na tt. Ja s Nialom, v mojej posteli, pevne schúlení pri sebe a držali sme sa za ruky, S popisom “ and you didn´t even go shopping, hahah“ (a ty si dokonca nebol nakupovať, hahah). Pridal to Harry, kto iný. Čumela som na to s otvorenou hubou a nechápala som. Potom som sa ale uvedomila. „no a čo. Baby, sme najlepší kamoši. Niektorí spolu spávajú, tak čo chcete“ hodila som si vlasy za hlavu. Baby sa mňa prekvapene pozreli a Pezz dokonca pootvorila ústa. Chvíľa ticha. „a... vy? Spávate?!“ pozrela na mňa El. „nie. To zas nie. Iba takto“ ukázala som na fotku, ktorá stále svietila na telefóne El. náhodou som sa ho dotkla a preskočilo to na ďalšiu fotku. Na tej sme boli s babami, tu na gauči. Začala som sa strašne smiať a keď si to všimli, smiali sa aj oni. Za chvíľu došli chalani a pozreli sa na čom sa tak rehoceme. Z tej fotky sme fakt nemohli. Chalani sa smiali tiež. A potom si ma Niall zavolal na stranu. Nikto si to nevšímal, keďže sa smiali. „Videla si tú našu fotku..?“ spýtal sa ma v kuchyni. Prikývla som. „povedala som, že sme len najlepší kamaráti. A vlastne som ani neklamala. Nič viac tam nie je“ tvárila som sa ako-tak ľahostajne. Len prikývol a vrátili sme sa do obývačky. „tak, každý je hore.. to už by sme aj mohli začať, nie?“ zasmial sa Niall a v ruke mal vodku. Ani som si nevšimla, že ju zobral z kuchyne. Všetci sme súhlasili a ja som nejako vedela, že to skončí divne. Niall doniesol aj druhú vodku a ja som ju otvorila. Napila som sa poriadne, až ma striaslo. Niall sa na mne zasmial, ale spravil to isté. Keď už si dal z fľaše každý, rozhodlo sa, že bude súťaž. Chalani mali jednu fľašu, baby druhú. Bolo to vyrovnané, keďže Liam dnes piť nechcel. Každý zo skupiny si môže dať 3 hlty vodky, potom predá fľašu a tak dookola. Liam to odštartoval a začínala som. predala som to Pezz, ona El , tá Dan a tá mne. A tak sa to opakovalo, kým fľaša nebola prázdna. A vyhrali sme. Keď sme mali fľašu prázdnu, pozreli sme sa na chalanov, tí tiež končili, ale neskôr. A chceli odvetu. Ale zase sme vyhrali my. Ani som si nevšimla ako, všetci sme boli opití. Vete si predstaviť tie hovadiny, čo sme vyvádzali. Ja s Pezz striptíz, Dan s El ležali na koberci a strašne sa smiali. Chalani ani neviem kde boli. Celý čas som bola s babami. A keď sme všetky boli len v podprde a gaťkách, vybehli sme na záhradu a tancovali. Snežilo, my opité a v spodnom prádle. Niekto trepol že vyzeráme ako zo zimnej kolekcie victoria´s secret a všetky sme vybuchli do smiechu. Ani neviem ako, hudba bola na plné pecky a chalani tancovali s nami. Len teraz som si všimla, že aj oni sú len v trenkách. Nejako sa objavil slaďák a ku mne sa doplazil Niall. Viete si to predstaviť? Obaja len v spodnom, vonku, zima, sneží, tancujeme slaďák... dokonalá chvíľa.... a ja som sa začala smiať. Normálne som chytila taký výbuch smiechu, že som nevedela prestať. Niall na mňa pozeral ako na idiota, ale smial sa aj on. Sama som nevedela prečo som sa smiala, ale keď alkohol zavelí, čo narobíš. Ostatní ešte ostali vonku, ale ja s niallom sme išli dovnútra. Chvíľu sme sa zohrievali zabalení v deke a smiali sme sa, no potom sa prepla pesnička na http://www.youtube.com/watch?v=lojg4p21gvU . „milujem tú pesničku! Tak dlho som ju nepočula.. prosím, zatancujme si.“ Pozrela som na Nialla. Súhlasil a zodvihol ma. Je trochu rýchlejšia, ale tancovali sme na ňu ako na slaďák. Raz sme si pozerali do očí, objímali sme sa a prešľapovali do rytmu, raz ma objímal zozadu, bradu mal položenú na mojom pleci a len sme sa hýbali do rytmu. A keď si ma otočil k sebe, začal cúvať. Pomaly sa dostal ku schodom, zdvihol ma ako nevestu a vyniesol hore. „Niall.. som síce opitá, ale myslím, že to nie je dobrý nápad.“ zastavila som ho. Zarazene na mňa pozrel, ale chápal. Klesla mu hlava a pozrel sa na podlahu. Zdvihla som mu hlavu a pozrela sa do tých jeho obrovských kukadiel. Usmiala som sa, čo spôsobila, že sa usmial aj on. Dala som mu pusu na líčko a vymanila sa z jeho držania. Konečne som stála na nohách. Stále som sa mu pozerala do očí a usmievala sa. Zrazu som ho objala. Normálne som sa mu vtrela do náruče a nasávala jeho vôňu. Objatie mi opätoval a dal mi pusu do vlasov. „Niall?“ čiastočne som sa od neho odlepila a kukla sa mu do očí. „si veľmi opitý?“ spýtala som sa ho. „no, dosť, prečo?“ zasmial sa. „aj natoľko, že si zajtra nebudeš nič pamätať?“ usmiala som sa. Chvíľu rozmýšľal, ale nakoniec povedal, že už teraz poriadne nevníma. Zasmiala som sa, ale potom som zvážnela. „Niall. Ľúbim ťa... Už dosť dlho. Len sa bojím. Že to neopätuješ, bojím sa o naše priateľstvo, bojím sa proste všetkého. A hlavne to ani nejde dokopy. Ty a ja. Obyčajné dievča, ktoré by bez Harryho bolo bezdomovkyňou a celebrita? To nemôže byť. Aj sa chystám odsťahovať. Nie úplne. Od vás všetkých. Len do iného bytu. Nepatrím do 1D family, nemám tu čo robiť. V kontakte zostaneme stále, len s vami nebudem bývať. A... Proste som ti chcela povedať, že ťa ľúbim. Chcela som, aby si to vedel. Aj keď si to nebudeš pamätať. Ani ja asi nie, ale... proste som ti to chcela povedať.“ Dokončila som svoj výklad. Len teraz som si uvedomila, že ma drží za ruku. Naozaj vnímal len silou vôle, ale snažil sa.
„Maya. Aj ja ťa ľúbim. A veľmi. Ale teraz poriadne neviem ako sa volám a tak prosím, povedz mi to zajtra.“ Pozrel na mňa. Nič som nehovorila. Dala som mu pusu. Ale už nie takú detskú. Tentoraz naozajstnú, plnú lásky a vášne. Cítila som, ako sa usmieva. Odlepila som sa od neho a usmiala som sa. „poďme za ostatnými a dokončime tú žúrku“ zasmial sa a zišli sme za ostatnými. Netrvalo dlho a začali sme hrať twister. Všimla som si, že aj Liam je opitý. Twister sme nehrali dlho. Boli sme pokrútení, no potom som zase dostala úplný výbuch smiechu, ostatní sa začali smiať tiež, a popadali sme na seba. Sami sme nevedeli na čom sa smejeme, ale smiali sme sa. Zvyšok si nepamätám.