Najprv to bolo také nevinné. Ale potom sme už všetci boli dosť pod vplyvom a niekto povedal, nech si zahráme fľašku. Samozrejme nikto neváhal, takže sme začali hrať. Hneď na prvý krát to padlo na mňa a Liam mi dal úlohu nech pobozkám Nialla. A Niall si mohol vybrať kam.
„no tak že si to ty, tak môžeš na ústa.“ Povedal Niall a obaja sme sa trochu začervenali. Teda, on trochu, ja VEĽMI. Ale nikto si to nevšimol našťastie. Tak som sa naklonila k Niallovi a prisala sa na neho. Taký roj motýľov v bruchu som ešte nemala. Tie jeho úžasné pery... myslela som, že sa na mieste roztopím. Cítila som, že sa prediera jazykom cez moje pery chce sa dostať dnu. Trochu som otvorila ústa, lebo zásoby kyslíku sa minuli. On to využil a začali sme sa bozkávať. Cítila som, ako sa usmieva. Nechcela som, aby sa táto chvíľa skončila. No skončila sa prirýchlo. Niekto nás od seba odtiahol. Nechápavo som sa na dotyčného pozrela a zistila som, že je to Liam.
„keby som vás tak nechal ešte chvíľu, zjedli by ste sa.“ Povedal so smiechom. Ja som sa len zas začervenala. Keď som sa pozrela na Nialla, nebol na tom o nič lepšie. Sklonila som hlavu a usmiala sa sama pre seba. Odišla som na wecko a opláchla si tvár. Prišla som do kuchyne trošku dosť si odpila z vodky. Až ma striaslo. Kým som došla do obývačky, trochu sa mi plietli nohy, ale nie tak, aby si to niekto všimol. Keď som tam prišla, uvidela som ako tam je Perrie len v spodnom prádle, El na tom nebola inak, a Dan mala na sebe aj tričko. Chalani boli v nohaviciach a spodkách. Myslela som že omdliem. Ten výhľad! Pojebala by som ich na mieste.
„poď si sadnúť“ povedal Harry a poklepal na miesto medzi ním a Niallom. Ja som si sadla a pozorovala hru. Došlo mi, že mám toho na sebe najviac. Ups. Zrazu prišiel rad na mňa. Úlohu mi dával Louis. „Tak Maya, čo keby sme odhalili tvoje... prednosti?“ bolo počuť, že si vypil. Ale Harry len povzbudivo prikyvoval a Niall robil to isté. Neprotestovala som, a dala si dole košeľu.
Som na svoju postavu hrdá. Som síce trochu chudá, ale museli by ste ma skenovať aby ste si to všimli. Na normálny pohľad si všimnete len to, že mám chudé ruky. Nič iné. Na moje prsia a zadok som fakt pyšná. Nie že by som sa chválila, ale všetci mi hovoria, že mám perfektné krivky. Keď som si dala dole košeľu, všetci chalani na mňa pozreli. Teda, presnejšie, na moje prsia. Nejako extra mi to nevadilo, mám rada, keď sa páčim.
„Dobre, pokračujeme?“ spýtala som sa a chytila fľašu.
„ja už nechcem hrať“ povedala Dan a obliekla sa. Ja som spravila to isté a ostatní tiež.
„Éj, čo keby sme otvorili vodkuu?“ spýtal sa Louis. Mne to prišlo strašne vtipné, tak som sa začala smiať. Niall sa na mňa pozrel „Pozri sa, ja som tu nový, kto si?“ spýtal sa ma a ja som vybuchla do smiechu. „a... kto som ja?“ spýtal sa viacmenej sám pre seba a začal niečo rátať na prstoch. Z toho som ešte viac nemohla. Za chvíľu došiel Harry a so sebou mal 2 fľaše vodky. Ani nemusel nalievať, lebo sme si robili kolečká, že si každý odpil a posunul fľašu. Keď sa dopila prvá fľaša, schmatla som Dani a postavili sme sa.
„ešte som ti neukázala to ako tancujem. Môžem teraz? „ spýtala som sa a začala sa vlniť. Zbehlo sa to na taký ministriptíz. Ale všetkých báb. Boli sme už len v spodnom prádle a myslím, že Dan sa tam bozkávala s Pezz. Ja a El sme sa tam vlnili, ale furt sme sa zjebkávali. Tak to chodí, keď má človek vypité. Chalani nám veselo pískali a tlieskali. K Dan horko ťažko prišiel Liam a zobral ju hore. Hmm. To isté spravil Louis s El a Zayn s Perrie. Potom som zbadala, že Harry zaspal na sedačke. Pozrela som sa na Nialla a ten na mňa. Mal taký úchylno, flirtujúco, divno, opito, rozmýšľajúci výraz :D podišiel ku mne a začal ma bozkávať. Zase tie motýliky. Chytil ma za ruku a zaviedol ma do mojej izby. Položil ma na posteľ.