6...

51 2 0
                                    

Ráno som sa prebudila so strašnou bolesťou hlavy. Myslela som, že mi praskne. Ledva som sa postavila a s ťažkosťami odkráčala dole. Všade ticho. Pozrela som sa na hodinky. Preboha, veď sú tri hodiny! Vtom sa mi urobilo blbo a ja som bežala do kuchyne. Kúpeľňa bola až na poschodí, to by som nestihla. Vyvracala som sa do koša a vypláchla si ústa. Úplne mi trešťalo v hlave. Asi si pôjdem ľahnúť. Ešte som vypila pohár vody a smerovala do obývačky pre deku. Na gauči však ležal Harry a po ním boli jeho zvratky. Bože, čo sme to včera robili? Spýtala som sa pre seba a snažila sa rozpamätať, nič. Mám okno, super. Zobrala som si deku a pobrala sa hore. Fuj, zas mi išlo zle. Bola som vedľa kúpeľne, tak som šprintovala tam. To čo som zbadala ma fakt prekvapilo a musela som sa zasmiať. El ležala vo vani a Loui bol skrútený v koši na prádlo. Naplo ma, ale hneď to prešlo. Aj tak som si radšej vyčistila zuby a pokračovala v ceste do mojej izby. Vošla som, zatvorila dvere a prezliekla som sa do voľného trička, legín a hrubých ponožiek. Hodila som veci do kúpeľne a ľahla si do postele. Strašná mi bola zima. Prikryla som sa najprv dekou, potom paplónom. Premýšľala som nad tým, čo som videla v kúpeľni a zasmiala sa. Ale naozaj, čo sa stalo včera? Viem, že sme veľa pili, a pravdepodobne sme sa potom porozdeľovali a páry sa spolu vyspali. Dúfam, že ja som sa s nikým nevyspala. Ale keď tak pozerám, každý spí, a ja som tu sama. Len by ma zaujímalo, kde je Niall. Ďalej som nad tým už neuvažovala a zmrznutá som zaspala.

Pohľad Niall

„poďme hrať fľašu“ povedal Zayn. Každý samozrejme súhlasil. Nejako som to nevnímal, ale zrazu som započul moje meno a dozvedel som sa, že Maya mi má dať pusu a ja si môžem vybrať kde. Už keď stála vo dverách a pozerala sa na Dan ako vyorané kura, už vtedy sa mi páčila. A potom jak sme sa začali rozprávať...asi začnem veriť vlásku na prvý pohľad. Povedal som, že mi môže dať pusu na ústa. Samozrejme opitým prízvukom, aby to nevyzeralo, že sami páči. Videl som ako sa červená a prišla mi tak hrozne zlatá. Možno som si to len nahováral, ale možno sa aj ja páčim jej. Položila fľašu a prisala sa na mňa. Bol to krásny pocit. Cítil som, že som sa zaľúbil. Jazykom som ju prosil o vstup a ona povolila. Začali sme sa bozkávať. Och bože ako nádherne bozkáva. Naše jazyky spolu bojovali a ja som si užíval každú sekundu. Nebolo ich však veľa. Niekto nás od seba odtiahol. Pozrel som sa na dotyčného vražedným  pohľadom ale aj som sa začervenal. Harry ukázal na Liama, ktorý odo mňa ťahal Mayu a niečo jej hovoril. Videl som, ako sa červená. Naozaj je strašne zlatá.

Otvorili sme alkohol. Trošku veľmi sme sa opili. Všetci. Maya na chvíľu odišla a vrátila sa až potom, čo sme boli oblečený len tak napoly. Ona toho mala na sebe najviac. Keď si ju všimol Harry, ukázal nech si sadne medzi nás. Tak si sadla a hrali sme ďalej. Vyšlo to na ňu. Zrejme som nebol jediný, kto si všimol, že je ešte oblečená, lebo Louis jej dal za úlohu ukázať prednosti. Keď si dala dole košeľu, nevedel som sa vynadívať. Jej prednosti, boli perfektné. A nebol som jediný, čo si to myslel. Všetci chalani na ňu čumeli. Presnejšie, na jej kozy. Vyzerala, že si to užíva. Potvorka jedna. „no, pokračujeme?“ spýtala sa, keď už jej to asi liezlo na nervy.

„mne už sa nechce hrať“ zahlásil niekto. Potom som nevnímal. Len to, že kolovala fľaška vodky a že som niečo brabotal Maye. Potom mi však prišlo zle a musel som ísť na wecko. Fuj, úplne som vytriezvel. Vypláchol som si ústa a vrátil sa do obývačky. Baby tam akurát predvádzali striptíz. Pískali sme po nich, tlieskali im a nadšení sme sa na nich pozerali. Keď však dan začala bozkávať Pezz, Liam a Zayn ich od seba odtiahli a zobrali hore. Vedel som, že sa nevrátia a čo tam budú robiť. To isté spravil Loui s El. vtedy som si všimol, že Harry je odkväcnutý na gauči. Zaspal. Je tu moja šanca. Zatváril som sa opito, aj keď som bol úplne triezvy a pozrel na Mayu. Vyzerala, že myslí na to isté. Zobral som ju hore a tam sa to stalo. Vyspali sme sa spolu. Hneď potom som jej povedal, čo k nej cítim, lebo som si bol istý, že si to zajtra nebude pamätať. Aspoň si to naskúšam. Lenže ona zaspala. Asi som ju vyčerpal. Ale čiastočne k tomu dopomohol aj alkohol. Bola ku mne otočená chrbtom. Objal som ju zozadu a tak sme zaspali.

­­­­­­­­­­­­­­­                                                                                              

Keď som sa ráno zobudil, Maya bola pritlačená k mojej hrudi. Aww. Pozrel som sa na hodiny a bolo osem hodín. Mal by som vstať, aby ma nenašla Maya. Hlava ma bolela trochu, ale bol som strašne unavený. Opäť som sa pozrel na Mayu, ako mala hlavu na mojej hrudi a spokojne odfukovala. Pobozkal som ju do vlasov a vstal. Fajn, teraz si už len nájsť miesto, kde by som mohol ísť spať. Dosť si toho pamätám. Ale neviem kam išli ktoré páry. Skúsim kúpeľňu. Obliekol som sa a nasmeroval tam. Keď som otvoril, skoro som sa počúral od smiechu, boli tam El a Louis. Ako bol skrútený Loui v tom koši na prádlo, mal som čo robiť, aby som nevybuchol do smiechu. Zavrel som dvere a premýšľal som, kam pôjdem. No, som fakt unavený, tak zaspím tu na chodbe, bude to vyzerať dôveryhodne. Bol som strašne unavený, tak som zaspal hneď.

Pohľad Maya                                                                                                             

Zobudila ma známa pesnička od Johna Newmena- love me again. Rozlepila som oči a pozrela sa za zdrojom hudby a zistila, že je to Niallov telefón. Ale čo ten tu robí? Chvíľu som si nad tým lámala hlavu a posadila som sa. Telefón prestal zvoniť a ja som ho schmatla. Pozrela som si čas a zistila, že je už 5  hodín. Začínam byť trochu hladná. Ale ešte sa mi nechcelo vyliezť z postele. Tak som si povedala, že ešte chvíľu vydržím a odblokovala som jeho telefón.  Napadlo ma, či nenájdem fotky zo včera, tak som si ich začala pozerať. Harry, Harry, Liam, Ja a Liam, Niall a Liam, my dievčatá, chalani, jeden záber ako hráme fľašu... no tá ďalšia fotka ma veľmi zarazila. Bola som na nej ja, ako sa bozkávam s Niallom. Zazerala som na ňu veľmi dlho, ale potom som radšej zrak odvrátila a odložila telefón. Vstala som z postele a hodila na seba župan. Vyšla som i izby a zbadala ako Niall leží na zemi. To je fakt idiot. Zasmiala som sa na neho a až vtedy som si uvedomila, že k nemu asi niečo cítim. Síce si včerajšok vôbec nepamätám, ale keď ho vidím už len spať, roztápam sa. Zišla som dole a v kuchyni som našla El s Harrym. Obi dvaja sedeli jak vyorané myši a bezvládne pili vodu. Ja som si vtedy spomenula na tú kúpeľňu a začala som sa strašne smiať. To som ale robiť nemala. Strašne ma rozbolela hlava z toho. A nebola som jediná. Harry s El na mňa pozreli vražedným pohľadom a ďalej si usrkávali vodu. Ja som si spravila cereálie s mliekom, a odišla som do obývačky. Uvelebila som sa v sedačke v rohu, prikryla som sa dekou a pustila sa do cereálií. Počula som, ako niekto schádza dole a po chvíli som zistila, že je to Niall. Keď si ma všimol, usmial sa a prisadol si.

„pamätáš si niečo zo včera?“ spýtala som sa so smiechom.

„no, len matne“ zasmial sa a on. Chvíľu sme sa rozprávali a mne začala vyť strašná zima. „prosím ťa, nezaniesol by si tú misku? Mne je strašná zima“ usmiala som sa na Nialla.

„ jasné“ usmial sa a odniesol misku. Ja som zatiaľ premýšľala. Nad ním, aj nad tou fotkou. Nemôžem k nemu nič cítiť. A asi ani necítim, možno mám ten divný pocit v žalúdku z toho včerajšku, a nie z neho.

„ešte ti je zima?“ spýtal sa Niall keď došiel do obývačky a prerušil tak moje rozmýšľanie. Len som prikývla. Odhrnul deku, prisadol si ku mne a prikryl nás. Ukázal nech k nemu idem a tak som sa k nemu prišuchla. Objal ma a zapol telku. Jasom bola skrčená celá na sedačke a opierala sa o neho. Jednou rukou ma obímal okolo pliec a sedel s vyloženými nohami. Išiel tam akurát nejaký romantický film, ale nevnímala som ho. Všímala som si len Nialla. On sa silno sústreďoval na film a ja zas na neho. Bola som pritlačená k nemu a pomaly som zaspávala. Aj by som už spala, ale cítila som, ako ma Niall zdvíha a berie do izby. Teda, myslela som si, že ma berie do izby. Zastavil sa v kuchyni a začal sa rozprávať s Harrym. Si zo mňa robíš piču ne? :D spýtala som sa v duchu. No nechám tak. Keď sa tam rozprávali už dosť dlho, povedala som si že ž nebudem čakať. Bola som osť unavená tak som zaspala. 

RUINED LIFEWhere stories live. Discover now