Prišla som domov a začala som nachádzať mastičku, čo som si dávala na piercing. Aby mi to nehnisalo. Našla som ju a trochu som si dala na moju novú ozdobu. Tešila som sa ako nikto. Nenormálne sa mi to páčilo.
No, pomaly bol večer a tak som išla nakúpiť niečo do chladničky. nakúpila som toho hodne. Spravila som si večer, najedla som sa a išla som spať. Nedarilo sa mi však zaspať. Stále som myslela na Nialla. Bolo divné nepočuť tie...zvuky. zahrabala som sa pod paplón a s myšlienkou, že v tomto dome si možno nájdem nových priateľov som zaspala.
A tak sa aj stalo. Po necelom mesiaci sa do bytu vedľa nasťahovala ešte jedna baba a do bytu dole sa nasťahovali jedno dievča a traja chalani. Čudovala som sa, prečo tam s nimi býva jedna baba, ale vyzeralo to, že jej to nevadí. zaklopala mi na dvere, že sa chce zoznámiť. Za chvíľu nacupitali aj tí traja chalani. A dievča od vedľa. Pozvala som ich dnu a zoznámili sme sa. Dievča zdola bola typická funky baba. Zelené vlasy, svojský štýl, či už správania alebo obliekania a názorov. Volá sa Babsi. Zistila som, že miluje marihuanu a alkohol. Často mávajú žúrky, preto ich aj od všadial vykopli susedia. No teraz sme tu šiesti mladí ľudia, čo milujú zábavu a byt majú kúpený a nie prenajatý, takže vykopávka nehrozí. Druhá baba odvedľa je úplne iná káva. Stella. Beatles, Nirvana, the Rolling stones, to je jej. Je to taká bad girl, ale je strašne v pohode. Nebýva v byte sama, má vlčiaka Lenny-ho.
Jeden z chalanov, Adrien je brutálne pekný. Je to Francúz (!) a je tiež taký bad boy so sladkým výrazom. Ach. Kde sa pchá Niall, pche! Sú tam ešte dvaja chalani, homo. Sú to partneri. Jeden je Jack a druhý Tom.
To sú moji susedia. Moja nová rodina. V práci sa mi začalo dariť, už so bola viac modelka ako len sekretárka. Fotila som aj pre MACY´s. život vyzeral skvelo. so Stellou a Babsi som si skvele rozumela, boli sme nerozlučná trojka, aj Adrien, Jack a Tom boli skvelí. No ani som si neuvedomila ako rýchlo, všetko sa zbehlo a začali problémy. Niall mi chýbal, všade som videla fotky jeho s Barbarou, bola osm psychicky niekde v zemi, na dne. Pomáhali mi alkohol, cigarety, marihuana. Chýbali mi Suzie a Pezz. Každým dňom sme sa stretávali menej a menej, keďže u nás im to nevyhovovalo(obzvlášť tí ľudia) a k nim som ísť nechcela(kvôli Niallovi). Ani na kávu sme nemohli ísť, pretože by nás našli Paparazzi a bolo by zle. Môj život začal byť oničom. Žiadna láska, len žúrky. Začala som sa týrať. Zozačiatku len psychicky. No jedna situácia ma úplne zmenila...
Bol úplne normálny deň. Zobudila som sa vedľa Lennyho. Ten pes mi nenormálne prirástol k srdcu. Často bol u mňa. Vlastne, už sme ani nemali oddelené byty. Dom bol celý náš, spoločný. Nezatvárali sme si dvere, len do spální. Sme rodina. A Lenny je u mňa veľmi často. Spáva pri mne. Stelle to nevadí, je rada, že sme si ho obľúbili.
Vstala som, išla som sa osprchovať, najraňajkovať a do práce. Napísala som im lístoček, že sa vrátim až zajtra, lebo idem k našim. Išla som do práce, ale tento krát do nejakého časopisu. Prišla som tam, obliekli ma a začali mi farbiť vlasy. na fialovo. Len šampónom, ale aj tak. Zľakla som sa. Ale upokojili ma, že po piatich umytiach to zmizne. A vlastne sa mi to aj lúbilo. Bolo to iba šampónové a keďže mám blond vlasy(nechala som si ich odfarbiť, nech mám späť svoju prirodzenú) mala som to dosť bledé Obliekli ma do bundy, veľmi silno nalíčili a išli sme von. Bol sneh a trochu snežilo, takže fotky sa vydarili skvelo. Povedali, že keď chcem, môžem pracovať u nich. Potešila som sa, že to beriem. Povedali, že sa mi ozvú, keď niečo bude. Zaplatili mi a mohla som ísť. Išla som na obed a potom za našimi. Odomkla som a v obývačke našla ocina. Spal. Prikryla som ho dekou, no zobudil sa. Všimla som is, že má opuchnuté oči. „čo sa stalo?“ sadla som si k nemu. „ty máš prefarbené vlasy?“ spýtal sa. „oci, čo sa deje?“ spýtala som sa so strachom v hlase. Pozrel sa do zeme a začal plakať. „mamina. Zomrela“ rozplakal sa. Pustila som tašku. Nechápala som. „ako? Čo sa stalo?“ pozrela som na neho a dala si hlavu do dlaní. Slzy som mala na krajíčku, no nechcela som ich pustiť, mysliac si, že je to vtip. „mala rakovinu. Nechceli sme ti to povedať. Nechceli sme, aby si sa kvôli tomu trápila. Mamina cítila, že aj tak jej nič nepomôže. Nemíňali sme peniaze na liečbu.“ Pozrela som na neho. Bola som šokovaná. Oni mi zataja, že moja mama umiera? Nahnevala som sa a odišla som. pri dverách som ešte zakričala: „tak vieš čo? Keď si ma tým nechcel trápiť, ani sa trápiť nemusím. Zostaň tu a zožer sa. Sám“ a tresla som dverami. V momente som ti oľutovala. Ale nevrátila som sa. Potrebovala som ísť za ním. Za Niallom. Cítiť jeho objatie, jeho bozky vo vlasoch. Z očí sa mi liali slzy, ani som poriadne nevidela na cestu. Nevedela som kam idem. Myslela som len na Nialla. A za ním ma to aj nohy doviedli. Stála som pred ich domom a váhala som, či sa otočiť, alebo vojsť. Zazvonila som. otvorila mi Barbara. Prekvapila sa a unudene zavolala Suz. Odišla a Suz za ňou otravne pozrela. Potom si všimla mňa. „bože Maya. Čo sa ti stalo? Si v pohode?“ povedala, a objala ma. Vrhla som sa jej do náruče a plakala som. nevládala som. akoby sa mi celý svet zrútil. Tak dlho som bola bez mami, a keď som ju konečne našla, ona zomrela. Z ničoho nič. Bola to rana, ktorá ma poznamenala dokonca života.
Suz ma hladila po chrbte. Plakala som, nič som nevidela, a pomaly sa mi zatvárali oči. Bolo mi omdletia. „Niall, poď sem“ zvolala Suz. Zbadala, že nie som v poriadku. Pozrela som na ňu. „ja...ja....“plač. nevedela som sa vykoktať, nič povedať, len som plakala. Niall so znudeným výrazom vošiel do chodby, no keď ma uvidel, našponoval sa ako struna a došiel za mnou. Suz už nevládala. Bola som na nej celou svojou váhou, nohy sa mi triasli a nevedeli mi udržať telo hore. Niell ku mne podišiel a chytil mi ruky. Mal ich vrelé. Alebo skôr ja ľadové. Bežala som sem, a ani som si neuvedomovala, že mám na sebe len svetrík a legíny. Čiže domáce oblečenie. Nestihla som sa prezliecť. Ani som sa neunúvala. Chcela som byť tu, opäť s nimi. S Niallom.
„maya, čo sa stalo?“ pozrel sa na mňa so šokom v očiach. Už nevisela na Suz, ale na Niallovi.
Pohľad Niall.
Prišiel som na chodbu a zbadal tam Mayu. Vyzerala inak. Úplne. Mala fialové vlasy, silný make-up, bola chudšia a hlavne, plakala. Bolelo ma, keď som ju tak videl. Snažila sa mi čo.to povedať, no plakala tak moc, že nevládala. Chytil som ju a chcel som ju zobrať do kuchyne, dať si s ňou čaj, čokoládu, rozprávať sa s ňou, povedať jej, čo k nej cítim. Tak mi chýba.
Zobral som ju za ruku a spravili sme jediný krok. Omdlela.