23...

33 2 1
                                    

Ráno

9 hodín. Myslím, že som spala dosť. A ani ma hlava nebolí. Vyšla som z postele, išla som do sprchy a prezliekla som sa. Spravila som si posteľ, zišla som dole, rýchlo som sa naraňajkovala, pobalila som si nejaké veci do väčšej tašky, keďže tam budem spať a odišla som. ešte som ostatným napísala list, že im želám krásne chvíle s rodinou. A dole som strela Zuzu, ona ide s Harrym za jeho rodičmi, ale len na víkend, potom bude tu. Takže sa budeme stretávať. Chalani budú u svojej rodiny mesiac, Dan ide niekde s cool kidz(tanečná skupina) Pezz s little mix a El ide s Tomlinsonom. Tí dvaja sú už skoro manželia. Všade sú spolu, u El je Loui dosť často, El je u Tomlinsovcov pečená-varená. Ale ľúbia sa, dá sa to vidieť. Ten spôsob, akým sa na seba pozerajú.

Zobrala som si taxík a išla som k rodičom. Boli sme tam za chvíľu. Dala som šoférovi peniaze a vyšla som z auta.

U rodičov som bola celý víkend. „takže, zarezervované. Na týždeň ideme do kúpeľov“ teším  sa ako nikto. Konečne budem s rodičmi. Na dovolenke, ak sa jej tak dá povedať. Išla som si ešte zobrať veci domov. A koho som nenašla. Suz. Sedela v obývačke a čítala si.

„ahoj. Už si sa vrátila?“ pozdravila som ju a všimla si ma.

„ahoj. Hej, hej. Anne ma asi moc nemusí. A čo ty? Čože si tu?“ usmiala sa.

„ideme s rodičmi na týždeň do kúpeľov. Nechceš aj ty ísť za svojimi rodičmi?“ spýtala som sa.

„to máš dobré. Ja nemám rodičov. Bývala som v decáku“ usmiala sa. Zostala som prekvapene stáť. „prepáč, je mi to ľúto.“ Pozrela som sa do zeme.

„hej, to je v pohode. Mne to nevadí. decká z decáku sú viac psychicky stabilní“ usmiala sa.

„aha. Hneď som tu.“ Povedala som a vyšla hore. Zobrala som telefón, vytočila som ocina a dohodla som. súhlasil, mamina tiež, predsa, sú to skvelí ľudia. Zišla som dole do polovice schodov, a zhora sa na Suz pozrela. Spýtala sa ma čo na ňu tak pozerám a ja som si založila ruky v bok. „ideš s nami do kúpeľov“ usmiala som sa. Suz zostala chvíľu šoknutá, no potom sa začala tešiť a bežala ma objať. Tešila sa, že môže ísť s nami. No potom začala, či tam nebude vadiť, že či má ísť. Skoro som ju za to vyfackala. Išli sme sa spolu pobaliť a išli sme za našimi. Ráno sme mali odchádzať, takže sme prespali u našich. Vlastne sme nespali. Rozprávali sme sa o silvestri. Ona si ho ako-tak pamätala. zobrali sme si zo sebou foťák, ale chceli sme si ho pozrieť až v kúpeloch.

Rozprávali sme sa dlho do noci, smiali sme sa, vetko.

Na druhý deň sme vstávali o 6. Čiže ja a Suz sme samozrejme nevedeli spať. Boli sme hore do pól tretej, čo sa dalo čakať. Obliekli sme sa, upravili, pobrali kufre a vyštartovali sme. Počúvala som pesničky a pri nich som aj zaspala.

Keď sme už boli tam, išli sme so Suz na svoju izbu. Vybalili sme si a ja som nejako zaspala...

„baby bože vstávajte!“ zavolal otec a ja som sa hneď prebrala. Stmievalo sa. To znamená, že ideme na večeru. Všimla som si, že aj Suz spala. Zasmiali sme sa a išli sme sa prezliecť.

Zišli sme na večeru, najedli sme sa a išli sme do bazéna. Večerné kúpanie vonku. Skvelé. Vonku sneh a my v horúcej vode. Potom sme išli na izbu, osprchovala som sa a išli sme so Suz pozerať fotky z párty. Išli sme sa popukať od smiechu. Tie ksichty čo sme dávali, veci čo sme robili, všetko bolo tak smiešne, že sme plakali od smiechu. Ja to dievča milujem.

No narazili sme na jednu fotku. Ja a Niall. Objímali sme sa, čelami sme sa o seba opierali a pozerali sme si do očí. V momente ma smiech prešiel. Pozeral som sa na túfotku a zosmutnela som. chýba mi. Suz videla, že nie som v pohode a objalama. „ty ho ľúbiš, že?“ spýtala sa ma. Len som prikývla. „ver mi, aj on teba“ pohladkala ma po chrbte.

„myslíš?“ pozrela som na ňu.

„vidím to. ten spôsob akým sa na teba pozerá, usmieva. Vždy sa snaží byť čo najbližšie k tebe, keď si pri ňom je veselý, keď niekam ide, sleduje každý tvoj pohyb, keď tam s ním nie si, je taký tichý. Iný. Ľúbi ťa.“ Usmiala sa a ja na ňu tiež.

„na čo čakáš? Povedz mu to“ povedala. „Ja neviem. Bojím sa. Aj tak neviem, čo tam ešte robím. Nie som žiadna baba z chalanov, som len kamarátka. Nájdem si vlastný byt.“ Pozrela som do zeme. „rob ako myslíš. Ale aspoň mu to povedz“ znova ma objala.

Celý týždeň v kúpeloch bol skvelý. Práve v deň, kedy sme sa mali vrátiť, mal prísť Niall domov. Každým dňom, čo som sa o ňom rozprávala so Suz som sa viac a viac tešila, nevedela som sa dočkať jeho reakcie. Ak ma Suz pravdu, a ľúbi ma, tak je to dobré. Tak dlho som ho nevidela. No dobre, 8 dní, ale aj tak je to veľa. Nenormálne som sa tešila. Nadišiel deň návratu. Prišli sme po obede, najedli sme sa a a so Suz sme išli opäť domov. Celú cestu domov som sa triasla stresom a pýtala som sa Suz, či to mám spraviť. Ona bola pre zmenu kľudná a utešovala ma, že je to v pohode, že bude dobre, keď mu to poviem.

Prišli sme, a ja som na chodbe zazrela Niallovu bundu. Počula som jeho smiech v obývačke. Rozbehla som sa za ním. „no čáu!“ zasmiala som sa a objala som ho. Neisto ma objal a pozdravil sa. Videla som, že je nejaký iný. Snáď sa nič nestalo. „ako sa máš?“ spýtala som sa. Počula som nejaký buchot tesne za mnou, teda na chodoch, ale nevenovala som tomu pozornosť. Myslela som, že je to Suz. Niall sa na tú búchajúcu vec za mnou blažene usmial a povedal, že fantasticky. Podišiel za mňa. Otočila som sa a zbadala som ho ako objíma nejakú vychrtlenú, vysokú, umelovyzerajúcu, vymódovanú, upravenú, hnedovlasú babu. Jednou rukou ju objal a povedal: „tak Maya, toto je moje dievča. Barbara“ pozrel na ňu a pobozkali sa. V tej chvíli krvi by sa mi nedorezal...

RUINED LIFEWhere stories live. Discover now