26...

41 3 0
                                    

Pohľad Maya

Otvorila som oči. To som v nemocnici?  Tú otázku mi hneď potvrdil pohľad nabok, pretože vedľa mňa sedel doktor. „konečne ste hore. Upadla ste do bezvedomia.“ Povedal mi. „a čo sa mi stalo?“ pozrela som na neho. „nič vážne. Zrejme to máte zo stresu, všetkého toho tlaku z tej...udalosti. je mi to ľúto. Bol som jej doktor“ smutne sa na mňa pozrel. takže to vy ste dovolili, aby moja mama zomrela? Pomyslela som si a pozrela som na neho. V mojom tele sa rozprúdila riadna dávka adrenalínu. Bola som nahnevaná, smutná, chcela som mu to všetko vykričať. Namiesto toho som tam len chabo ležala, neschopná zo seba vydať ani hlások. „a preto tu už nemusíte ležať. Dáme vám lieky na tlak a môžete ísť domov.“ Usmial sa na mňa doktor a vyšiel z izby. Na stolíku som zbadala svoje šaty. Obliekla som si ich a vyšla som z izby. Išla som na recepciu, kde mi ponúkli lieky za véľa peňazí, takže som ich odmietla a odišla. Niall bol na konci chodby a bozkával sa s Barbarou. Boli tam aj Suz s Harrym, Pezz a El. El ma uvidela ako prvá. Rozbehla sa ku mne a objala ma. Všimli si ma aj ostatní a podišli k nám. Objala som El a usmiala som sa sama pre seba.“si v pohode, nič ti nie je?“ spýtal sa NIall. Usmiala som sa a pokývala som, že nie. „doktor hovoril, že to môže byť z tých stresov a tlaku.“ Fake smile. „to hovoril aj nám. Že z nejakej smutnej udalosti. Čo sa stalo?“ povedal Niall. Pozrela som sa do zeme. „zomrela mi mama“ povedala som ticho, no všetci ma počuli. Cítila som dotyk na svojom pleci a ako ma tá ruka ťahá na stranu. Niall. Potiahol ma za recepciu a tam ma objal. V tú chvíľu som sa rozplakala. Tak strašne mi to chýbalo. Objímal ma a hladkal ma po chrbte. „je mi to ľúto“ povedal, a dal mi pusu do vlasov. „viem, je to divné, ale.. nešiel by si so mnou na pohreb?“ Odtiahla som sa od neho a pozerala som mu do očí. Prikývol. Otvoril ústa, lebo chcel niečo povedať, no zabránila mu v tom Barbara. „Ní, nerada ťa ruším, ale musíme ísť“ trochu ma odstrčila a nahrnula sa k Niallovi. „kam?“ pozrel sa na ňu. „predsa máme ísť na nákupy, kúpiť si psíka, a máme si spolu dať spraviť fotky“ obtočila si ruka okolo jeho pása a ladne podvihla jednu nohu. Chcelo sa mi z nej grcať. Niall sa na mňa pozrel, zvesil plecia a odkráčal s ňou. Ostatní mi hovorili, ako im je to ľúto a tak. Ale už om medzi nimi nechcela byť.  A tak som odišla. Domov. Našla som tam Babsi s Tomom a Jackom. Fajčili trávu. Pripojila som sa k nim. Tento život ma baví. Toto bude môj život, povedala som si a vydýchala som dym. Bol piatok, takže to vidím na poriadnu párty.

No to čo sa stalo som teda nečakala. Typicky prišli ľudia, ale viac ako obvykle. V ten deň som sa zliala poriadne. A Stella vytiahla LSD-éčko. Niečo nepopísatelné. Skvelý pocit. Raz som lietala s motýlmi, potom som so Stellou a Babsi flámovala. Dokonca s Adrienom som sa zblížila. Smiali sme sa, bozkávali, spali spolu. Užívala som si to, ten pocit neviazanosti. Aj sme si s Adrienom povedali, že je to bez záväzkov. Väčšina ľudí zaspala a ja s Babsi a Stellou sme boli hore. Keďže väčšina spala, a tí, čo boli hore sa len poflakovali, alebo si to užívali v niektorej z izieb, nevedeli sme čo robiť. Niektorú napadlo, nech sa ideme okúpať. A tak sme išli do vane. Všetky tri. Napustili sme si vodu, dali tam penu, vyzliekli sme sa a vliezli sme si tam. Boli sme na boku a nohy nám trčali von z vane. Popri tom sme si púšťali pesničku od Biebera- Lolly, linkin park-castle of glass, britney spiers-baby hit me one more time. Zabávali sme sa a ja som aj zabúdala na svoju starú rodinu. Ale spomenula som si na mamu. Zosmutnela som.

„maya? Čo sa deje? Nejako si zosmutnela. Si unavená?“ spýtala sa ma Babsi.

„chceš ešte Hašiš? Ten ťa trochu rozprúdi. Ale vidím, že si nejaká smutná. Stalo sa niečo?“  pozrela na mňa a pohladkala ma po ruke. Vysvetlila som im to s mamou. Obi dve ma objali. Na to, že boli na drogách, boli fakt milé. Väčšinou sú drzé, všetko berú so srandou a nič vážne. Teraz som vedela, že im na mne záleží, a že ma majú radi.  No aj tak som myslela na Nialla. konečne som ho objala. Keby som mohla, tak by som Barbaru odstrelila. Stella a Babsi už odišli a ja som zostala vo vani. Pustila som si sprchu a dala ju hore, nech ju nemusím držať a plakala som. Neviem ako zvládnem pohreb. Musím to zvládnuť. Musím. No nemám pocit, že to zvládnem. Zbadala som žiletku, tak som si povedala, že si oholím nohy. Stále som však plakala, a popri holení som sa náhodou porezala. Trochu som sykla bolesťou, to ani neviem prečo. Nebolelo to. bolo to práveže príjemné. Pozerala som sa na reznuté miesto, ako mi z neho kvapká krv a prešla som si po ňom. Samozrejme som mala krv na prstoch. Neiem, či to bolo alkoholom, ale začala som si tú krv zlizovať. Keď už sa krvácanie zastavilo, spravila som is ďalšiu ranu. Tento krát na ruke. Krv sa spustila a ja som sa na ňu ohromene pozerala. Nikdy som si nevšimla, aká je to krása. Bolelo to, ale nevnímala som to. cítila som to, no nie tak. Cítila som, že mám otvorenú ranu, že mi z tadiaľ tečie krv, no necítila som bolesť. Divné.

Vstala som, vypla sprchu a so servítkou na ruke som len v uteráku prebehla do mojej spálne. Samozrejme tam niekto spal. Tak som išla do obývačky, kde všetci prítomní spali, lahla som si na gauč a s účinkom alkoholu hneď zaspala.

Dni ubiehali a pohreb sa blížil. Deň pred pohrebom som si išla dať spraviť nové tattoo, tigra. Na prostredník. Mamina milovala tigre. Keď sme išli na výlet do Afriky, aj premýšlala, že jedného tigríka ukradne. Ale len zo srandy. Keď som tattoo mala hotové, išla som si dať prefarbiť vlasy. chcem tú fialovú na stálo. Mala som spravené aj vlasy, tak teraz vybrať oblečenie. Pokukala som všetky butiky a obchody, čo poznám, a našla niečo, čo sa mi fakt páči.

Nadišiel deň pohrebu. S Niallom som dohodnutá, že pre mňa príde. Mal prísť za pól hodiny, tak som si dala pohár vody a učesala som si vlasy do vrkoča. Vzadu som vlasy mala zapletené a potom pokračovali v obyčajnom konskom chvoste nabok. Niekto zazvonil. Obliekla som si kabát, obula topánky a otvorila som dvere. „si krásna“ povedal NIall a podal mi ruku. Zakvačila som sa do neho a jemne som sa usmiala. Zatvorila som a išli sme tam.

RUINED LIFEWhere stories live. Discover now