24...

29 2 1
                                    

Nechápala som. Celý čas, celý ten čas, ma len vodil za nos. A teraz, keď  ho tu vidím s tou modelkou, bolí to. dobre, nie som ako modelka, nemám ani takú postavu, ani výzor, ani povahu, som iná. Ale veď mi vždy hovoril, že je dobré, keď som iná, že som výnimočná. A spolu sme so robili srandu z takýchto vychrtlín. A on sa do jednej zaľúbi a ešte mi ukáže, akí sú spolu šťastní.

Zablabotala som, že ma teší, aj som sa pokúšala usmiať. Povedala som, že som unavená a išla som hore do izby. Zvalila som sa na posteľ. Bolelo to tak strašne. Okamžite som začala plakať. Zodvihla som sa však z postele, aby som zamkla. Nemala som chuť, aby tu niekto bol a videl ma. Začala som si baliť veci z kufra. Púšťala som si pesničky a premýšľala som nad tým NIallom. Vybalovala som si veci z kufra a našla som foťák. Spomenula som si na tú fotku. Našla som ju a pozerala som na ňu dosť dlho. Prečo mi to spravil? Ale mohla som si to myslieť. Budem v pohode. Zostaneme kamaráti. Určite.

Od toho dňa však nebolo v poriadku vôbec nič. Začalo to tým, že som tam bola zbytočná. Našla som si prácu v modelingovej agentúre. Som tam niečo ako vybavovačka. Proste keď prídu nejakí ľudia, či už sa zapísať, alebo hladať nejakú reklamu, do ktorej by sa hodili, nafotím ich, pomôžem a podobne. Baví ma to tam. A niektorí mi ponúkajú, že ja by som mohla byť modelka. Raz-dva krát som to prijala, dávali za to 200 libier. Pomaly som si našetrila peniaze. Začala som si zháňať byt. V tom dome som proste bola navyše a niektorí mi to dávali aj pociťovať. Samozrejme, mala som Suz aj Pezz. Boli pri mne ako sa dalo. El a Dan so mnou boli tiež, ale dosť málo. El bola často aj s Louim u jej rodiny, mali tam nejaké problémy či čo. Dan so skupinou behali po vystúpeniach.

Zayn a Harry boli na mňa dosť nahnevaní, keďže som moje voľné chvíle trávila s ich priateľkami a znemožňovala som im, byť s nimi. Keď som sa im pozdravila, odpovedali buď podráždene, alebo len zvraštením obočia a ani sa nepozdravili.  Niall si ma nevšímal. Barbara sa nasťahovala a keďže mám izbu vedľa Niallaa, každú noc som počula čo sa deje v ich izbe. Pomaly som si začala baliť veci. každý deň padalo do kufra niečo iné. Jedného dňa som si pobalila poslednú vec. Rozhodla som sa. Sťahujem sa. Byt som si našla, v staršej časti Londýna. Bol to starý obrovský meštiansky dom, rozdelený na tri byty. Dom je rozdelený na tri byty. Má prízemie a poschodie. A hore v podkroví je skleník. Na prízemí je chodba so schodmi hore. Zvyšok prízemia je jeden byt. Na poschodí sú dva byty a chodba so schodmi do podkrovia. Ja mám ten menší byt na poschodí.

Pobalila som si veci z kúpelne do kufra, zobrala som si kufre a zišla som dole.

„hej všetci! Ani sa so mnou nerozlúčite?“ zasmiala som sa a všetci pribehli ku mne. Vedeli, že sa sťahujem. Asi len NIall si nevšimol, že som to hovorila, vyzeral totiž poriadne prekvapený.

„už sa sťahuješ?“ spýtala sa s neskrývanou radosťou v hlase Barbara.

Prikývla som sa usmiala som sa na ňu. Umelo, ale predsa. Všetky baby sa ku mne nahrnuli a objali ma. “budeš nám nenormálne chýbať“ povedala Pezz so slzami v očiach.

„ale budeme sa stretávať viac než často“ povedala Suz, na čo Pezz prikývla a Zayn s Harrym sa zamračili. Loui prišiel ku mne a objal ma. „maj sa mrkva. Budeš chýbať“ pozrel na mňa a usmial sa. Skvelý to chlapec. Neodvážim sa mu povedať muž.  Je to ešte decko. Zasmiala som sa nad tou myšlienkou a vyšla som pred dom. Neobťažovala som sa objať ostatných. Nemala som k tomu dôvod.  Pred domom už čakal taxík. Taxikár mi pomohol dať kufre do auta a ja som si sadla do auta. Zakývala som im a vyštartovali sme. Otvorila som byt a premýšlala som nad nábytkom. Hodilo by sa poprehadzovať to tu. Tak som si poprehadzovala nábytok v obývačke, vyložila som si moje veci, trochu som upratala a zašla som do spálne. Upravila som si to tam a vybalila som si veci. Napadlo ma, že si konečne dám spraviť piercing. Jeden mám, Smiley (vygooglite si kto by nevedel) a chcem si dať dve guličky na kraje pier. Zašla som tak do tatoo štúdia a dala som si to spraviť. Trochu to bolelo. Zas budem týždeň na kašičkách. Keď totiž hýbete ústami, bolí to. ale len nejaké 4 dni. Potom si zvyknete.

Prišla som domov a začala som nachádzať mastičku, čo som si dávala na piercing. Aby mi to nehnisalo. Našla som ju a trochu som si dala na moju novú ozdobu. Tešila som sa ako nikto. Nenormálne sa mi to páčilo.

No, pomaly bol večer a tak som išla nakúpiť niečo do chladničky. nakúpila som toho hodne. Spravila som si večer, najedla som sa a išla som spať. Nedarilo sa mi však zaspať. Stále som myslela na Nialla. Bolo divné nepočuť tie...zvuky.  zahrabala som sa pod paplón a s myšlienkou, že v tomto dome si možno nájdem nových priateľov som zaspala.

RUINED LIFEWhere stories live. Discover now