Not: Bu hikayeyi rüyamda görüp çok etkilendiğim için yazdım.İlhamlar rüyalarda bile peşimi bırakmıyor :)
Tanıtım
Hayatınız ne kadar kötü olabilir?
Peki tımarhane'ye düşmekten daha mı kötü?
Öykü o köpeğin saldırısına uğradığında kuduz virüsüne yakalandığını biliyordu.
Ancak yine de umursamadı ve normal hayatına devam etmeye çalıştı.
Tabii ki olmadı.
Kısa zamanda bir avcı tarafından farkedildi!
Bir selviye sığınmışken sadece ölümü bekledi.
Avcı ona yaklaşıyordu ki diğer ekiplerini de çağırmış olmalıydı!
Birisinin ağaca çıkıp onu dürttüğünü farkettiğinde korkuyla gözlerini kapadı ve avcıların onu götürmesini bekledi.
Ancak olmadı onu bulan 2 kişi de virüs'e yakalanmıştı üstelik ouster denen bir sığınağa gideceklerini söylüyorlardı.
Öykü onlarla birlikte gizli geçitlerden ouster'a ulaştığında bu macera henüz yeni başlıyordu.
-Karakterler-
Öykü yankı(siyah dalgalı saç,kahve göz)-Baş kızımız.Halüsinasyon görür,bazen kontrol dışı öfkelenir.
Dila yargı(kızıl saçlı,yeşil gözlü)-Çok sakin görünür ama karakterini asla belli etmez.Zor sinirlenen ve sinirlendiğinde ortalığı cehenneme çevirecek intikamcı biridir.Onu sinir etmenin tek yolu onun günlüğünü okumaktık!
Sevinç genç(turuncu saçlı çilli,mavi gözlü)-Hep yemek yiyen obur ve ikili topuz yapan mavi gözlü tatlı kız olan sevinç çok savaşmayı sevmez hemen yorulur.Aliye aşıktır.Öfke sorunu yaşar sinirlendiğinde kontrolünü kaybedebilir.
Ali mutlu(siyah saçlı,kahve gözlü)-Dengesiz ve tutarsız biridir.Davranış sorunları yaşar,sebebi küçüklüğünden beri insanlardan uzakta yaşamasıdır.Bu yüzden iletişim problemi yaşar.Çok iyi dövüşür ve hemen sirilenebilir ama sinir krizine girerse çıkması zordur.Çünkü acılı bir geçmişi vardır.
Semih yargı(kızıl saçlı ve yeşil gözlü)-Umursamaz.Ufuk'u en iyi bu kelime anlatır.İyi dövüşür ama amaçsız olduğu için kendinde dövüşme gereği hissetmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-OUSTHER-👌(TAMAMLANDI✔️)
AdventureTımarhane diye bilinen ouster,virüslü kişilere yardım etmek amacıyla kurulmuş bir sığınma merkezidir. Öykü Yankı,virüslü köpeklerin saldırısına uğrayana kadar ouster ile bağlantısı olmayan sıradan yaşamı olan sıradan biriydi. Birgün okuldan eve geli...