5.Bölüm: +Oda arkadaşlarım+

38 4 3
                                    

Rüyamda babam ve annem dövüşüyordu.İkisinin de ayakları kelepçelenmiş!

Babam annemi kılıçtan geçirdi bende o bayılmadan annemi tuttum ve babamdan uzağa çektim babam bize yetişemedi.

"Anne ölme lütfen!"

"Benim kaderim burada bitti artık kadere sen yön vereceksin öykü.Babanı öldür! Öz baban levent tuna unutma o ouster denen bir yerde görevli!"

Terler içinde uyandım.Bu rüya gerçek miydi?

Gerçek olmasa bile burada görevli olan levent tuna'yı bulmam gerekiyordu.

"Kalkın kalkın!"

Dışarıdan gelen ses ve zil sesiyle telaşlanarak yataktan fırladım.Allahtan dila kapıdaydı.

"Ne oluyor Allah aşkına?"

Dila "Hadi yataklar seçilecek! Toplanma odasına gidelim."

Herkes oradaydı.İçeri girdiğimde bana gülümseyerek el sallayan ali'yi farkettim.

"Arkadaşlar neden toplandığımızı biliyorsunuz." dedi öğretmen.

"Hadi hemen yatakları seçelim de yatalım artık Allah aşkına!!"

Bunu diyen semih'ti.Gözlerini ovuşturmuş bıkmış bir şekilde karşımda oturuyordu.

"Senin gibi bizde yatmak istiyoruz semih ama biraz sabırlı ol" dedi hoca.

Bir kız "Birşey sorabilir miyim? Acaba oda arkadaşımız ile sex yapabilir miyiz?

Herkesten "Ooo" sesleri yükseldi.

Öğretmen "Tabii o da isterse! Özel soruları özel odada sormalıydın ece burası mekanı değil."

Semih "Başka saçma sorusu olan yoksa asıl meselemize gelelim."

"Evet arkadaşlar elimdeki listeye göre 5'li grup halinde yatacağız.4 yatakhanemiz var.Birinci'den başlayayım artık.Birinci yatakhane'de yatacak olanlar... ."

Hoca hepsini tek tek saydığında bir şey farkettim.

Bana hala sıra gelmedi.

Sonunda dördüncü yatakhane'yi saydı.

Kimlerin olacağını biliyordum.

"Semih,ali,dila,sevinç ve öykü!"
Ne!

Bende mi oradaydım?

Üstelik aliyle!

Dila sevincinden bana sarılırken ben hala şaşkındım.

Ali'ye baktım ne tepki veriyor diye ama o birden bana göz kırptı.Hemen önüme döndüm.

Yanaklarımın kızardığını hissetmiştim.

Semih "Kızlar köşe yatak benim sakın aklınızdan çıkarmayın!"

Yatakhane'ye gittiğimizde sevinç ve semih'i köşe yatak için kavga ederlerken buldum.

"Ben dememiş miydim köşe yatak benim diye." dedi semih.

Sevinç "Ben öyle bir şey duymadım!"

"Tamam kura çekiyoruz" diyerek olaya el attım yoksa bu iki bebeğin duracağı yoktu.

Yastığı çekiştirmekten zavallıyı paramparça edeceklerdi.

Ali,semih,dila,sevinç ve ben tek tek kuralarımızı seçtik.

Sonuçta baş yatak ali'ye çıktı.Yanındaki bana ve benim yanımdaki dila'ya çıktı.Sonra sevinç ve semih!

Sonuçta en köşe semih'e çıkmıştı.

"Bakıyorum da hiç şansın yokmuş ha!" diyerek yastığını alıp sevinç'e sırtını dönerek yattı.

Sevinçte ona sinirlendi ve dila'ya dönerek sırtını semih'e çevirdi.

Ben gizlice günlüğümü çekmece'ye koyup kilitledim.

Ali'de ters dönüp yatmıştı bile!

Ona dönerek yattığımda aklımdan kısa bir hayal geçti.

Ali ile sarmaş dolaş yattığımı hayal ettim.

Yanaklarımın ani yanması sonucu elimi yelpaze gibi kullanıp serinlemeye çalıştım.

Uyusam iyi olacaktı sanırım yarın gün uzun.

Üstelik levent tuna'yı bulmalıydım.
Ona soracaklarım vardı.İyi geceler anne,seni seviyorum.

Not: Ertesi sabah tüm okulda levent tuna'yı aradım ama onun hakkında hiçbir şey yoktu.SON

-OUSTHER-👌(TAMAMLANDI✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin