"Aranızda bir seçim yapmanızı istiyorum."
Mırıltılar yükseldi
"Neden ki şimdi hoca ya?"
"Seçilen kişi önemli bir görev yapacak!"
Millet sessizleşti sanırım onlarda benim gibi meraklanmıştı.
"O kişi küçük bir kızı öldürecek!"
Bu sefer itiraz dolu mırıltılar yükseldi.
Semih "Küçücük bir kız ne suçu var ki! Boşverin uğraşmaya gerek yok."
Deniz "Öyle mi semih bey öyleyse bekle de o küçücük dediğin kız seni öldürsün.Bu kız ısırılmış üstelik çok ölümcül bir güce sahip arkadaşlar! Dokunduğu kişiyi tüketiyor ve öldürüyor onu hemen öldürmeniz gerek!"
"Nerede bu? " dedim.
İlgilendiğimden değil sadece meraktan!
"Güvenli ellerde,zindan da saklıyoruz.Ölümü bekliyor."
Bunu söylediğinde herkes güldü.
"Bu kızı ben öldüreceğim " diye her kafadan bir ses çıktı şimdi de!
"Arkadaşlar sakin! Bu görevi benim için çok önemli birine veriyorum,"dedi ve dikkatle bana baktı.
Bu mümkün mü?
"Öykü benim için yapar mısın?" dediğinde yanaklarım kızardı.Hayır yani bunda ne vardı ki romantik de değildi.
Ama o mavi gözleriyle resmen beni yedi.
"Öyleyse yeni görevlimizi alkışlayalım " dedi deniz.
Millet alkışlayana kadar bende jeton düşmedi.Ben demin ne yaptım!
Kafamı sallayarak bu görevi kabul mü ettim ama o masumu nasıl öldürebilirim ki?
Dila "Tebrikler öykü senin yerinde olmak öyle isterdim ki o kızın kafasını koparıp bedeninden ayırmak!"
Ah dila keşke ben senin yerinde olsaydım.
"Gece hazır ol güzellik seni kızın kapatıldığı yere götüreceğim. " dedi deniz.
Allahım bu yoldan çıkmak için bir çözüm sun.Birden beklediğim ilahi ilham geldi,bir fikrim var!
"Sizden bir ricam olacak."
"Söyle."
"Lütfen o kızı ormana getirin kanı yere dökülürken etraf kirlensin istemem hem ormanda sessizce işimi hallederim ve benim için daha kolay olur!"
"Tamam onu öldürdüğün an buraya getir unutma!"
İçim huzursuzca geceyi bekledim.
Akşama kadar düşünmekten kafayı yiyecektim.
Ben ne halt yiyeceğim?
Kapıma gelen deniz beni odadan çıkarırken kendimi ölüm emri almış dar ağacına çıkarılan mahkumlar gibi hissettim.İşte masum karşımdaydı.
Bizi karanlık bir ormana bırakmış giden denizi sessizce izledim.
Ne olacak abla? Beni öldürecek misin?
Nasıl kıyarım ben bu günahsıza?"Hayır ablam! Yapmalıyım ama yapamam."
"Bak benim bir kardeşim var geçenlerde öldürüldü.Sana onun cesedini vereyim ne olur beni bırak!"
"Kardeşin nerede?"
"İleriki klübede!"
Onu bırakıp kardeşini aldım.İkiz kardeşiymiş kızın tıpatıp aynısı ve ölüye benziyor.
Kız ormanda kaybolurken bende ouster'a döndüm.SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-OUSTHER-👌(TAMAMLANDI✔️)
AdventureTımarhane diye bilinen ouster,virüslü kişilere yardım etmek amacıyla kurulmuş bir sığınma merkezidir. Öykü Yankı,virüslü köpeklerin saldırısına uğrayana kadar ouster ile bağlantısı olmayan sıradan yaşamı olan sıradan biriydi. Birgün okuldan eve geli...