Jeg vågnede næste morgen ved lyden af plask fra poolen nede foran altanen. Jeg kiggede på kokken. 10:27. Fuck, morgenmadstiden på hotellet var slut! Jeg besluttede mig for at tage på McDonald's, der lå lige på den anden side af gaden. Jeg tog bare et par shorts på, og en stram hvid top. Min tynde og modelagtige figur kom til syne i spejlet, da jeg kig ud på badeværelset for, at tage lidt mascara på. Mine øjne gled ned over den krop mange ville kalde perfekt. Men der var meget mere ved den end man kunne forestille sig. Der var udsultning, lavt selvværd og had i den.
Da jeg låste døren bag mig, og gik ned ad den lange gang i hotellet, blev min opmærksomhed straks fanget af de to muskuløse drenge, der kom selvsikkert gående imod mig. Jeg sørgede for hele tiden at kigge ind i Ethans brune øjne, og fór helt vild i dem. De stoppede begge op foran mig.
"Det var hende der bankede på i går Ethan," nikkede Grayson mod mig. Han kunne genkende mig?
"Jeg syntes jeg har set dig før?" Hentydede Ethan spørgende. Betød det han havde set nogle af mine billeder fra forsider fa balde?
"Jeg hedder Anna Cruise og er model?" Svarede jeg spørgende og blev begravet i hans smil.
"Nårh ja, men vi må da finde en dag, hvor vi kan hænge ud sammen," sagde Ethan efter en kort pause.
"Hvad med i dag kl. 14.00?" Spurgte Grayson. Det var begge utrolig uimodståelige, men jeg må nu sige at Ethan gjorde det bedste job.
"Perfekt, lad os bare mødes nede i receptionen," svarede jeg og kiggede et kort øjeblik på Grayson, inden mit blik igen blev hængende på Ethan.
"Klart vi ses," sagde de og nikkede kort til hinanden, inden de forsvandt ind på deres værelse.
Jeg fik hurtigt bestilt og spist. Det var ikke det sundeste måltid, men så kunne jeg vel bare lære at stå op til tiden. Da jeg gik over gaden, med faste og hurtige skridt, kunne jeg ikke få Ethan ud af hovedet. Det var som om hans smil var blevet tatoveret ind i mit hoved. Og alle ved en tatovering er for livet...- Endnu et kort kapitel, men håber I kan lide det. Der kommer et til kapitel op i dag! Det lover jeg;)
YOU ARE READING
Perfekt uperfekt (D.T fanfic)
FanfictionAnna Cruise er professional model og udefra kører hendes liv på skinner. Men inden for lukkede døre, er hendes liv slet ikke en dans på røde roser. Men blir' det det, når hun rejser til LA i tre uger, og møder den chamerende og mystiske Ethan Dolan...