Folk gik for langsomme i lufthavnen og jeg masede mig gennem menneskemængden. Det kunne ikke gå for hurtigt med at komme på det fly. Jeg løb alt hvad jeg kunne, ligeglad med hvad folk ville sige til det.
Pludselig sad jeg inde i flyet, og var mere forpustet end nogensinde før. En ældre dame sad ved siden af mig, og kiggede mistroisk på mig.
"Venter kærligheden på dig?" Spurgte hun og kiggede spørgende på mig.
"Nærmere døden," svarede jeg og hun så forskrækket på mig.
"Jamen dog, fortæl." Befalede hun og jeg gik med til det. Jeg fortalte det hele for hoved til ende, og hun nikkede forstående til mig, og fældede en tåre en gang imellem.
"Så ja, det er så min historie," afsluttede jeg, og kiggede på hende. Hun havde tåre i øjnene og tog spontant min hånd.
"Min kære, det er en af de smukkeste kærlighedshistorier jeg nogensinde har hørt, men bare rolig den ender ikke endnu. Jeg har 85-års erfaring med kærlighed og tro mig, det skal nok gå." Det løftede mit humør højt over skyerne.
"Tusind tak, men mit håb er snart brugt op." Ordene røg ud af mig, men hun smilte bare og svarede:
"Men det er jo perfekt uperfekt, min ven." Sagde hun, rolig i stemmen. Hun havde et glimt i øjet, og jeg smilte kort til hende, inden jeg døsede ind i søvnen.
Jeg vågnede igen ved den ældre dame, som prikkede til mig.
"Jeg er ked af at forstyrre dig, men flyet er landet og du har en heldig dreng, der venter på dig."
"Tusind tak!" Og med det sagt løb jeg ned af den smalle gang i flyet. Jeg prøvede at mase mig forbi de mennesker der var i midtergangen, men de blev bare sure, så jeg måtte vente.
"Jeg håber han klare den!" Råbte hun efter mig, men jeg havde ikke tid til at svare. Jeg fór ud på taxapladsen, i håb om at der var en der var villig til at køre lidt stærkere end det tilladte.
Endelig fandt jeg en, og han trykkede også godt på speederen, men jeg klagede ikke. Jeg skulle bare hen til Ethan så hurtigt som muligt.
Vi var endelig nået destinationen. Jeg gav taxachaufføren lidt for mange penge, men jeg rigeligt af dem og jeg havde virkelig travlt.
ESTÁS LEYENDO
Perfekt uperfekt (D.T fanfic)
FanficAnna Cruise er professional model og udefra kører hendes liv på skinner. Men inden for lukkede døre, er hendes liv slet ikke en dans på røde roser. Men blir' det det, når hun rejser til LA i tre uger, og møder den chamerende og mystiske Ethan Dolan...