Da vi havde været på stranden et godt stykke tid, og selvfølgelig havde leget vandkamp, kom øjeblikket jeg havde håbet på, de sidste par dage. Grayson lå oppe på stranden og solede sig, og Ethan og jeg var i vandet. Vi stod tæt sammen. Hans øjne borede sig ind i mine og oh my god, hvor var han flot! Han kørte sin hånd over min kind og vi smilte stort til hinanden. Jeg tror jeg er ved, at få følelser for ham!
Vores perfekte øjeblik blev afbrudt, da vi hørte Grayson råbe et eller andet inde fra land, og vi rettede med det samme opmærksomheden mod ham. Han løb efter et par piger, og forsvandt om bag de små sandbakker. Ethan satte med det samme i løb, men saltvandet sænkede hans fart. Jeg satte i løb efter ham, og var endnu langsommere, fordi jeg ikke havde så mange muskler i benene. Han stoppede op ved siden af vores håndklæder, og kiggede derefter op på mig med tomme øjne.
"Hvad sker der?" Spurgte jeg helt forpustet efter den lille løbetur.
"Bliv her!" Svarede han og løb i den samme retning, som Grayson var forsvundet. Jeg stod der bare og kiggede efter hans utrolig flotte krop. Der skete et eller andet ude i vandet. Den måde han kiggede på mig på, jeg har aldrig set ham sådan før. Heller ikke i nogen af deres videoer.
Mine dybe tanker bliver straks sendt væk, da jeg ser Ethan og Grayson komme gående hen imod mig. Grayson laver store armbevægelser, mens Ethan nikker bekræftende, og tilføjer noget til samtalen.
"Hvad sker der?" Spørger jeg for anden gang på 10 min.
"Der var nogle piger, der tog vores T-shirts, sikkert nogle fans. Da jeg fik øje på dem, råbte jeg til dem og satte i løb, men de var for hurtige!" Svarede Grayson lidt forpustet.
"Jeg løb så efter, men opdagede bare en masse paparazzier, stå på den anden side af sandbakkerne. De begyndte, at stille en masse spørgsmål, men jeg vendte mig bare om og gik." Tilføjede Ethan med vrede øjne. Man var ikke i tvivl om, at han var irriteret over situationen.
"Hvad gør vi?" Spurgte jeg lidt bekymret over, hvad der kunne være sket.
"Vi tweeter hver især noget, så det kan gå op for dem, hvilket fejl de har begået!" Svarede Ethan, stadig lidt irriteret.
Vi fandt alle vores mobiler frem, og begyndte alle tre, at lade fingrene glide over skærmen. Jeg tweetede "Ubehagelig situation man står i, når ligefrem bliver nød til, at løbe efter fans i forsvar!" Jeg tastede måske lidt for hårdt på slå op knappen. Jeg fandt hurtigt frem til Ethans Twitter, og lod mine øjne glide hen over skærmen. "Det er bare ikke okay, at stjæle andres ting! Seriøst ingen respekt!" Jeg kunne mærke hans vrede gennem mobilen, og selvom det "bare" var en T-shirt, er det ikke pænt, at tage fra andre folk. Jeg fik hurtigt en notifikation om, at Grayson også havde tweetet noget. "Fans er lidt for nærgående nogen gange..." Jeg kunne også mærke irritationen, boble inde i mig nu.
Jeg kigger op fra min mobil, og fanger Ethan i, at kigge på mig. Vi kigger hinanden lige i øjnene, og jeg føler mig hjemme i de øjne. Han smiler, og jeg smiler endnu større tilbage til ham, men han bryder øjenkontakten da han begynder at hoste voldsomt. Alligevel tænker jeg, at jeg bliver total glad i hovedet, når jeg ser den dreng, og jeg får en varm følelse inde i kroppen. En perfekt følelse til, at slutte en perfekt dag af med.
YOU ARE READING
Perfekt uperfekt (D.T fanfic)
FanfictionAnna Cruise er professional model og udefra kører hendes liv på skinner. Men inden for lukkede døre, er hendes liv slet ikke en dans på røde roser. Men blir' det det, når hun rejser til LA i tre uger, og møder den chamerende og mystiske Ethan Dolan...