Kapitel 11

8 0 0
                                    

Pludselig vågnede Ethan, og både Grayson og jeg var med det samme ovre ved ham.
  "Hvordan har du det?" Spurgte Grayson bekymret. Man kunne se deres kærlighed til hinanden. De var uadskillelige.

  "Jeg har haft det bedre," fik Ethan stammet frem. Han var uden tvivl helt smadret. Jeg tog hans hånd og smilte til ham. Det fik et smil frem på hans læber, men det blev hurtigt erstattet med nogle host.
  "Det var meget voldsomt i dag Ethan. Både Anna og jeg har tweetet noget om situationen, men vi har ikke lige set reaktionerne endnu." Jeg lukkede øjnene og fik et billede op i hovedet af Ethan, der lå på jorden og blev trampet ned.
  "Jeg er bare glad for at det ikke endte værre." Ethan prøvede tydeligvis at mundre både hans bror og jeg op, men uden held.

  "Det endte slemt Ethan! Det her er en meget alvorlig situation!" Grayson var nu oppe i et højt toneleje, men det så ud som om han lige talte til 10 inde i hovedet, for hans skuldre sænkede sig i takt med hans vejrtrækning.
  "Jeg ved det godt, men jeg kunne lige så være endt på operationsbordet." Ethan var klar over situationens alvor, men fandt alligevel noget positivt frem. Det var en af de ting jeg forelskede mig i.
  "Hør her drenge! Ja, det kunne være værre, men det skulle bare ikke have været sket fra starten. Det gik for vildt for sig, og vi er nød til at trække i nogle alvorlige tråde for, at fansene forstår budskabet." Jeg glemte helt og trække vejret. Begge drenge kiggede på mig med store øjne.
  "I er nødt til at skrive, at enten stopper det her eller også kommer der bare ikke flere videoer!" Nu kiggede de for alvor underligt på mig, men de overvejede kraftigt mit forslag.
  "Okay." Indskød Grayson.
  "Hvad?" Spurgte Ethan, helt forskrækket i ansigtet. Han tog sig til ribbenene.
  "Ja, lad os bare fortælle dem konsekvenserne af det her. De skal lære at det ikke er okay."
  Ethan nikkede forstående til Grayson, og klagede sig over hans smerter i maven.
  Vi fortsatte med, at snakke og som altid fik vi hinanden til at grine.

Perfekt uperfekt (D.T fanfic)Место, где живут истории. Откройте их для себя