Da jeg gik ind på det 5-stjernede værelse, genkendte jeg lugten. Lugten af mig. Mine slanke ben gik ud på altanen og kiggede på klokken. 12:07. Jeg besluttede mig for at gå ned til den store, luksuriøse pool. Jeg hoppede hurtigt i badetøjet, og viklede bare et sjal over min slanke krop. Min krop tog mig ned af den lange gang for 5 gang, men denne gang uden to muskuløse drenge.
Poolen var dejlig varm, da jeg sænkede min krop ned i den for første gang. Mit ansigt vendte sig mod solen, i håb om at få bare en smule farve. Jeg kiggede mig omring og fik hurtigt øje på de to velkendte kroppe. De lå og solede sig på ryggen, og havde lukkede øjne, mens deres ansigter vendte mod den blå himmel. Ethan løftede pludselig hovedet og daskede til Grayson. Han fik hurtigt øje på mig. Ethan vinkede mig over til dem, og da jeg gik op af poolen, lavede de begge elevatorblikket på mig, hvilket ikke provokerede mig det mindste. De kiggede overrasket på hinanden. Jeg gik smilende og selvsikkert over mod dem.
"Jeg vidste ikke du var en vandhund," indskød Ethan. Hans stemme var seriøst noget for sig.
"Det er jeg heller ikke, men jeg tænkte at en lille dukkert ikke gjorde noget." Jeg prøvede at være lid sjov, men det så ikke ud til at gøre gavn.
"Hvad syntes du om hotellet?" Spurgte Grayson.
"Det er virkelig flot, og der er god service."
"Den der kommer sidst i poolen, skal op og sidde på mine skuldre!" Råbte Ethan, og løb over mod poolen. Grayson og jeg kiggede kort på hinanden, inden vi begge satte i løb. Jeg kom selvfølgelig til sidst, så jeg skulle op og sidde på Ethans skuldre, hvilket ikke gjorde mig det mindste.
"Jeg smider dig af, så du kommer nok under med hovedet," skyndte Ethan sig at sige. Han dykkede under vandet, og jeg fik et chok, da jeg sad på hans skuldre, hud mod hud. Jeg bliv lidt rød i kinderne, og så Grayson og Ethan grine. Jeg sprøjtede vand over på Grayson, og det udviklede sig hurtigt til en vandkamp. Pudselig mærkede jeg Ethan tage fat om mine ben, og jeg vidste hvad der ventede. Jeg holdt mig for næsen, og blev skudt op i luften. Jeg røg under vandet med et stort tryk. Jeg åbnede øjnene under vandet, og mødte Grayson's blik. Vi smilte kort til hinanden, men jeg blev nødt til at søge mod overfladen for at få luft. Grinet undslap mine læber, lige idet jeg kunne mærke luft mod mit ansigt. Både Ethan og Grayson grinte højlydt med mig.
Resten af eftermiddagen fløj afsted nede ved poolen, og jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har grint så meget.
Vi gik grinende op ad den lange hotel gang, kun iført badetøj. Vi aftalte at mødes i morgen, nede i receptionen og tage på stranden. Jeg havde det meget godt med at vi skulle derhen, for jeg var krid hvid.
Resten af aftenen gik meget hurtigt, med ren afslapning og Netflix på min dejlige sofa.- To kapitler på en dag! Hvad tror I der kommer til at ske med Anna og Ethan?
YOU ARE READING
Perfekt uperfekt (D.T fanfic)
FanfictionAnna Cruise er professional model og udefra kører hendes liv på skinner. Men inden for lukkede døre, er hendes liv slet ikke en dans på røde roser. Men blir' det det, når hun rejser til LA i tre uger, og møder den chamerende og mystiske Ethan Dolan...