Jeg blev smidt ud af min søvn, da et bankede på døren. Mine små fødder bevægede sig ud mod døren, og på en eller anden måde var det som, at gå på knive. Jeg kiggede igennem det lille hul i døren, og blev noget overrasket, da jeg så den muskuløse krop og de brune øjne, stå ude foran min dør. Jeg rettede på håret, og tog fat om det kolde jernhåndtag. Han kiggede op fra mobilen, da jeg åbnede døren.
"Hej," sagde jeg, usikker på hvad han ville. Jeg vidste ikke engang hvad klokken var.
"Øh hej, Gray har besøg, så jeg må ikke være derinde.... Må jeg være her?" Spurgte han, med hans utrolig uimodståelige smil på læberne.
"Ja, selvfølgelig. Jeg lavede ikke noget alligevel." Jeg trådte et skridt til siden, så han kunne komme ind. Jeg lukkede døren efter ham, og fulgte efter ham ind mod stuen.
"Hvad er det for et besøg din bror har?" Spurgte jeg, ret nysgerrig på om det mon var pige besøg.
"Pige besøg. Det er en pige jeg begyndte, at tale med nogle uger tilbage, og da jeg introducerede dem til hinanden, kunne man nærmest se hjerterne over deres hoveder. Jeg er blevet udvist fra lejligheden nogle gange efterhånden," nærmest grinede han, mens han rullede med øjnene.
"Bum bum. Men hvordan går det med dit kærlighedsliv?" Spurgte jeg ham i håb om, at han ikke datede nogen i øjeblikket.
"Det går ikke særlig godt!" svarede han, mens han kiggede dybt ind i mine øjne. Jeg følte nærmest han kunne se alt hvad jeg tænkte, på nuværende tidspunkt. Vi stod tæt på hinanden. Hans øjne flakkede ned på mine læber, og han kom tættere på mig. Sommerfuglene i maven baskede vildere en nogensinde før, som om der næsten ikke var plads til dem. Vi lænede os ind mod hinanden, og da mødtes vores fugtige læber. Hans læber var utrolig bløde, og jeg må indrømme han var god til at kysse. Det udviklede sig hurtigt, og før jeg vidste af det, lå jeg på sofaen, i hans arme og faldt i søvn, med en dejlig følelse indeni. (Hannah)
Jeg vågnede næste morgen ved lyden af Ethans mumlen. Jeg kiggede op på den skønhed jeg lå i armene på. Hans ansigt var så perfekt. Hans draw line kunne man næsten skære sig på. Pludselig brød hans morgenstemme tavsheden.
"Det er ikke pænt, at stirre."
"Tag det som et kompliment, at jeg gør det," svarede jeg, og blev helt overrasket over min hæse stemme.
Han strammede grebet om mig, og jeg puttede mig ind til hans bare brystkasse. Han duftede så godt. Hans vejrtrækning var så rolig og kontrolleret. Og jeg indså, at jeg ikke var hjemme i et hus, men at mit hjem var i en person. Nemlig Ethan. Jeg var tryk med ham. Jeg var mig selv, og vigtigst af alt: Han dømte mig ikke for det.
Et par timer senere besluttede vi os endelig for, at stå op. Jeg gik i bad, og Ethan sad på altanen med min Mac Book, og så noget Youtube. Jeg hørte ham et par enkelte gange grine.
Mens jeg stod i badet, vente jeg nærmest hele verdenssituationen. Jeg kom i tanke om ikke, at spise så meget i dag. Jeg skal jo ikke tage på. Jeg kunne heller ikke få Ethan ud af hovedet, men det var der jo ikke noget nyt i. Da jeg gik ud af badet, og havde fået en BH og nogle trusser på, hørte jeg Ethan kalde. Jeg gik ud til ham, kun iført undertøj, men jeg tror vi begge to var ret ligeglade.
"Vi skal være nede ved Grayson om 10 minutter," indskød han, da jeg krammede ham bagfra.
"Nårh ja, jeg havde nær glemt det!" Tilføjede jeg, mens jeg satte mig på stolen foran ham. Han sad i sine badeshorts og bar overkrop. Alt ved den dreng var bare perfekt, og det kunne man ikke komme udenom.
"Jeg skifter lige til badetøj, og så kan vi gå," sagde jeg. Da jeg gik forbi ham, tog han fat i min arm, drejede mig rundt, og kyssede mig.
"Nu må du gerne skifte," sagde han, mens han smilte over hele ansigtet. Jeg smilte endnu mere, og kunne mærke to øjne hvile på mig, da jeg vendte mig rundt.
Jeg fik hurtigt skiftet, og før jeg vidste af det, var vi på vej ned mod Ethans bil, iført badetøj. Vi sad i bilen. De to drenge i badeshorts og bar overkrop, og jeg i bikini. Jeg tjekkede mobilen, og fik nok gispet lidt for højt, da jeg så hvad der trendede nummer et på Twitter. De to drenge kiggede om på mig og spurgte nærmest i kor, hvad der skete.
Jeg rakte mobilen frem mod Ethan. Han tog imod den, og fik pludselig store øjne.
"Hvad?" Spurgte Grayson nysgerigt. Ethan vendte mobilen mod ham, og han fik også et chok over billedet på mobilens skærm. Det var et billede af Ethan, som sidder på min altan i bar overkrop og mig, som står i undertøj, der kysser ham.
"Er det en fan, der har taget det?" Spurgte Ethan.
"Jep," svarede jeg.
"Hey hey, kan jeg lige få en forklaring på, hvad der sker her? Altså er I sammen?" Indskød Grayson hurtigt.
"Kald det hvad du vil, " forklarede Ethan, mens han var begravet i mobilen. Og sådan fortsatte bilturen. Både Ethan og jeg turde ikke tweete noget om situationen, af frygt for det blev tolket forkert. Vi fortsatte i stilhed. Det eneste der en gang imellem brød den var Ethan, som hostede.- I næste kapitel kommer der drama!! Hvad tænker i om Ethan og hans hoste?🤔
YOU ARE READING
Perfekt uperfekt (D.T fanfic)
FanfictionAnna Cruise er professional model og udefra kører hendes liv på skinner. Men inden for lukkede døre, er hendes liv slet ikke en dans på røde roser. Men blir' det det, når hun rejser til LA i tre uger, og møder den chamerende og mystiske Ethan Dolan...