Líbej mé rty, Líbej můj krk, Vezmi si mé tělo, Vezmi si mě celého a už mě neopouštěj.
Stále na něj myslím. Jeho rty. Jeho krk.
POVÍM VÁM PŘÍBĚH, DÍKY KTERÉMU JSEM POZNAL A NAŠEL SVOU ŽIVOTNÍ LÁSKU.
Ležel jsem na posteli a zase přemýšlel. Jako každý den moje mysl spadla na něj. Na Kima Taehyunga. Pro mě neobyčejný kluk. Já jsem pro něj jako vzduch a vím to, protože on je oblíbený, slavný a já obyčejný kluk, který má jedno veliké tajemství.
Jsem gay
Nikdo to neví, nebo v to alespoň doufám. Každý by mě odsuzoval, to si jsem jistý. Moje jméno je Jeon Jungkook, ale můj jediný přítel mi říká Kook. Ani on neví, že jsem gay, ale hodlám mu to co nejdříve říct. Asi si říkáte, jak jsem poznal Taeho. Je to jednoduché. On je slavný zpěvák z big hit(u) a já jsem kluk z normálního světa. Rád bych ho někdy potkal, ale to je nemožné. Zamiloval jsem se do něho a nemůžu přestat. Je tak dokonalý a já jsem tak...tak obyčejný. Co bych dal za to, kdybych s ním mohl být kamarád.Stačí jen věřit ve své sny
****
Crrrrrrrrr! Ne! Ne! Ne! Ne! Ne! To snad ne, už zase ten otravný zvuk budíku. Co já bych dal za to, kdybych byl třeba kámen. Nic bych nemusel dělat, vůbec nic. Jako to dělám každé ráno, snažím se budík ignorovat. 1 minuta. 2 minuty. 3 minuty. To si děláš srandu, ten budík je snad nesmrtelný. Otočil jsem se na bok a vrhl naštvaný pohled na telefon, ze kterého vycházela ta otravná melodie. “Sklapni už!!” Zařval jsem na budík, ale nic. Vyřvával si tam klidně dál.Zbývala nejhorší varianta. Zvednout ruku, natáhnout se pro telefon a budík namáhavě vypnout sám. Konečně ticho. Opět jsem se zachumlal do deky a snažil se znova usnout, ale už to nešlo. Vyzkoušel jsem snad všechny polohy, ve kterých by se dalo spát, ale ne. Jungkook bude prostě muset vstát. Rychle jsem se posadil na postel, ale to jsem neměl dělat. Zamotala se mi hlava a já byl rád, že jsem se nepozvracel. Ještě pořád je ráno a to se na mě musí trochu pomaleji. Zavřel jsem oči a snažil se uklidnit mojí mysl. Ach, díky Bohu, už je to v pořádku. Tentokrát, už pomaleji, jsem vstal z postele a vydal se do druhých dveří, které mám v pokoji. Co se tam si tak nachází, co ? Ano, přesně tak, koupelna. Vejdu do docela prostorné koupelny, kde se nachází vana a hned vedle sprchový kout. Také tu nechybí umyvadlo a velké zrcadlo. Koupelna je černo-bílá a sem tam nějaká ta květina. Stoupl jsem si před veliké zrcadlo a upřeně se na sebe podíval. Obyčejný, jako vždy. Odstoupil jsem od zrcadla a sundal ze sebe tričko a tepláky a potom samozřejmě i boxerky. Dneska si dám sprchu, vanu moc nepoužívám, je mi nepohodlná. Radši postojím. Vlezl jsem do sprchového kouta a pustil na sebe vodu. Byla příjemně teplá. Najednou se okolo mého pasu omotaly dvě silné paže. Na svém krku jsem ucítil teplý dech, ze kterého jsem tak moc šílel. Otočil jsem se a uviděl Taeho.,,Tae? C-co tu děláš?"
Řekl jsem trochu vylekaně.
Hned na to mě přitlačil na zeď a začal vášnivě líbat. Drtil mi boky a já šílel. Kvůli nedostatku vzduchu jsme se museli odtáhnou. Opřeli jsme si o sebe čela a jen tak na sebe koukali.Při této představě jsem si zkousnul spodní ret a zavřel oči. Měl bych na něho přestat myslet.Je zbytečné ho milovat, když on ani neví že existuju. Vzal jsem do ruky sprchový gel a dal si ho trochu na dlaň. Celý se umyl. Samozřejmě, že i vlasy. Na ty jsem trochu háklivý. Vše jsem důkladně smyl a potom vylezl. Sáhl jsem po velké osušce a celý se s ní osušil. Potom jsem ze skříňky vytáhl menší ručník a omotal si ho okolo pasu. Mokrý ručník jsem dal na topení uschnout. Šel jsem opět do pokoje, kde jsem si sedl ke stolu a zapl notebook. Mezitím, co se mi notebook zapínal, jsem přešel k větší skříni a rozmýšlel si, co si vezmu na sebe. Pohled mi zakotvil na černých roztrhaných džínách a bílém tričku. Všechno jsem to rychle hodil na sebe a šel si sednout k notebooku. Zapl jsem internet a hned na mě vyskočil veliký inzerát :
“Big hit vás zdraví. Jak už víte, máme jednu z nejslavnějších k-pop skupin. Stále nám ale zbývá jeden člen. Hledáme někoho, kdo umí zpívat a tancovat. HLEDÁME JEN CHLAPCE. konkurz v 16:30 budova big hit. Dnes 15. Září.
Koukal jsem se na to asi dalších patnáct minut a pak se konečně probudil. Rychle jsem se zvedl ze židle a chodil po pokoji jako zběsilý. Mám do toho jít, nebo ne?.
Takhle jsem se ptal sám sebe dalších patnáct minut, než jsem se rozhodl pro první možnost. Podíval jsem na hodiny a zjistil, že je teprve něco okolo 12:15. Zatím času dost. Takže teď se musím kouknout, co bych tak mohl zazpívat. Nakonec jsem si vybral písničku “IF YOU”. Sám jsem ji složil, tak doufám, že to malinko ocení. Párkrát jsem si ji zopakoval a potom si šel vyfoukat vlasy. Jsem tak moc znervózní. Možná právě tohle je moje šance potkat Taeho a taky to může být jen promarněný čas, což doufám, že nebude. Ještě jsem si sedl do postele a projížděl sociální sítě. Bylo to všude. Inzerát, že hledají dalšího člena. Bude tam tolik lidí, nemám ani nejmenší šanci.
ČTEŠ
♡KISSING♡ VKOOK [Pozastaveno]
FanfictionDotýkej se mých rtů, mého těla které po tobě tak touží. Chci aby jsi byl můj daddy. ,,Budu tvůj daddy" ♡CHCEŠ-LI VIDĚT DUHU MUSÍŠ PŘEČKAT DÉŠŤ♡ #46 FF #1 Jungkook #1 Tae Příběh se se opravuje!