Pomalu jsem se začal probouzet ale vůbec se mi nechtělo. Chci ještě spát. Pomalu jsem se posadil a zívl si a u toho jsem si protáhl záda a ruce. Nespokojeně jsem zamlaskal a ruce složil mezi moje lehce rostažené nohy. Znova jsem si zívl protřel si své unavené oči. Pomocí rukou jsem se odstrakal na konec postele a vstal zní. Ještě jednou jsem si protáhl záda a ruce a odešel k veliké skříni. Vytáhl jsem si čistě tepláky a tričko a všechno si oblékl. Skříň jsem zavřel a špinavé oblečení hodil na postel. Vyšel jsem z pokoje a zavřel za sebou dveře. To co jsem ale viděl mě dostalo na kolena.
Yoongi? J-hope? Jimine??
C-co to děláte??
Všichni se osahávali a líbali.Kookie ?!
Vykřikl Yoongi a čapl mě za ruku. Zatáhl mě zpět do našeho pokoje kde mě pustil. Na proti mě teď stál Yoongi Jimin a J-hope se sklopenou hlavou.Tak?? Jak mi tohle vysvětlíte?
No v-víš Kookie..
Začal Jimin. A pokračoval J-hope.My víme že je to neobvyklé..
A dokončil to Yoongi.Ale miluju oba.
A já taky.
Přidal se Jimin.J-hope cítíš to stejně?
Ano cítím
Řekl rozhodně.Dobře nemám nic proti.
No Kookie bylo by dobrý kdyby si to nikomu neříkal.
Naléhali na mě kluci.Nejsem babo. Řekněte jim to sami přece.
Děkujeme.
Vychrlili na mě všichni tři. A odešli z pokoje a zaběhli do druhého. Něco mi ale došlo. Rychle jsem vyběhl z pokoje a vtrhl do toho jejich pokoje.Klu-
Všichni se na mě podívali a rychle že sebe slezli.Ano??
No jen až budete šukat tak prosím potichu. Člověk taky musí spát.
Všichni se na sebe podívali a pokrčili rameny.To ti neslibujeme.
Řekli všichni najednou .Aspoň jsem to zkusil.
Rychle jsem vyšel z jejich pokoje a zavřel dveře. Jen co jsem je dovřel jsem slyšel vzdychy. Nadrženci pomyslel jsem si. Nemyslím že by to tu někomu vadilo ale obávám se že Jin bude mít chvilku námitky. Ale zakazovat jim to nemůže. Pokrčil jsem rameny a šel dolů za Namjoonem Jinem a za Taehyungiem. Za pár hodin mě čeká rande s Taem a jsem nedočkaví. Nevím co si vzít na sebe. Nevím nic. Asi půjdu za Jiminem Yoongim a J-hopem aby mi s tím pomohly. Jo to je dobrý nápad. Usmál jsem se a šel dolů.Ahooj kluci.
No ahoj Kookie jak si se vyspal?
Zeptal se mě Tae. Hodil jsem na něj na oko naštvaný výraz.Jo líp než si myslíš Taehyungu.
S jeho jménem jsem si pohrál na jazyku a on si toho všiml. Malinko se zašklebil a pak odpověděl.To ke dobře Jungkooku.
Ten parchant udělal to samé. Ať nedělá to co já. Není to vtipné. Odfrkl jsem si a rozešel se k němu. Posadil jsem se a vytáhl si telefon. Zahraju si nějaké hry. Proč ne. Tae se mi podíval přes rameno a taky si vytáhl telefon.Ah to je ta nejlepší hra žejo Kookie.
Jasně proč si myslíš že ji hraju.
Rozesmál jsem se a napojil Taeho na můj server aby sme mohly hrát spolu.***
Jojo!! Zase si prohrál Tae?
Rozesmál jsem se na celé kolo.
On jen nafoukl tvářičky a zajel více pod stůl.To není fér.
Ale ano je Taehyungie.
Děti umí hrát hry líp než dospělí.
Co si to řekl?!
Podíval jsem se na něj a on pochopil že řekl něco co neměl. Pomalu se zvedl od stolu a začal utíkat já židli doslova odkopl a běžel za nim.Tyyyyyy!! Já ti dám takové dítě.
Pomoooc!!!
Volal na celý dorm Tae.Jsi mrtvý muž Taehyungu!
Zakřičel jsem a šel se schovat do veliké skříně. Počkám si na něj. A paaak je mrtvý muž. Měl bych začít psát nový inzerát. Hledáme nového člena BTS jelikož jeden zemřel vlastní vynou. Jo to je dobré. Usmál jsem se sám pro sebe a zavřel se do skříně.Ahojky jsem tu s novou kapitolou. Už se nám blíží rande tak jak myslíte že to bude probíhat. Ahojky u další kapitolky zlatíčka. A taky se omlouvám za chyby znáte to ❤❤⚘⚘
ČTEŠ
♡KISSING♡ VKOOK [Pozastaveno]
FanfictionDotýkej se mých rtů, mého těla které po tobě tak touží. Chci aby jsi byl můj daddy. ,,Budu tvůj daddy" ♡CHCEŠ-LI VIDĚT DUHU MUSÍŠ PŘEČKAT DÉŠŤ♡ #46 FF #1 Jungkook #1 Tae Příběh se se opravuje!