✔🌹long kiss🌹✔

1.4K 105 1
                                    

Všichni jsme šli do šatny a začali se převlékat. Jelikož jsem jel už převlečený tak jsem tam jen seděl a koukal do telefonu. Občas jsem zvedl pohled od telefonu a věnoval svůj pohled Taeho bříšku. Je tak moc krásný. Znova jsem se na něj podíval a prohlížel si všechny jeho křivky a svaly. Bohužel jsem se na něj díval až moc dlouho a on to vycítil a kouknul se mým směrem. Kouknul se mi do očí a na tváři měl zvláštní úšklebek. Rychle jsem sklonil hlavu protože jsem byl červený až na prdeli. Uslyšel jsem kroky které se nebezpečně blížili. Zvedl jsem pohled a zarazil se.

,,Tae ?"

"Kookie..."
Řekl šeptem. Byl tak blízko mých rtů. Mohl by mě i políbit ale jen se mi koukal do očí a dýchal na moje rty které toužili po těch jeho. Zkousl jsem si spodní ret. Tak moc mě vzrušuje.

,,Kookie jsi tak krásný. Nemůžu si pomoct. Říkám si že se od tebe budu držet dal ale nejde to..."

,,Tak...se nedrž..."

,,Rád bych ale...víš že by bylo tolik problémů a vyhodili by nás."
Sklopil jsem pohled a Tae ustoupil. Já vstal a kouknul se na něj. Měl sklopenou hlavu.

,,Tak v tom případě mi neříkej ty hezké věci. Radši na mě ani nemluv."

,,Kok-"

,,Ne já...nic nechci slyšet ahoj."
Vyšel jsem z šatny a šel rovnou za klukama. Byli už v autě tak jsem si sedl na svoje místo a čekal až se vrátí i Tae. Proč říká ty hezké věci když si se mnou nechce nic začínat. Proč sakra !? Kdyby mě miloval tak mu nevadí ostatní. Povdechl jsem si a dal si do uší sluchátka a zapl si písničky. Hned přišel i Tae a jeho pohled hned zabloudil ke mě. Ale když viděl že mu nevěnuji pozornost sklopil pohled a věnoval se svému telefonu. Po chvilce jsem usnul a nechal si něco zdát.

,,Kookie vstávej.."

,,Ehh co?"

,,Jsme doma."
Pošeptal mi Yoongi.

,,Dobře už jdu."
Jen co jsem to dořekl jsem se odpoutal a vystoupil z auta. Rozespalou chůzí jsem se rozešel do dormu. Nejsem naštvaný jsem zklamaný. Myslel jsem že alespoň trochu cítí to co já. Šel jsem rovnou do pokoje s úmyslem jít spát. Poslední dobou spím nějak často. Otevřel jsem dveře a co jsem neviděl.

,,Tae t-ty pláčeš?"
Jen sklopil hlavu.

,,Proč?"

,,Pro-o-tože jsi na mě naštvaný.."

,,Nejsem jen jsem zklamaný."

,,To je snad ještě horší."

,,No tak zlato pojď ke mě."
Řekl jsem a obejmul ho. Dal jsem mu jemnou pusinku do vlasů a hladil ho po zádech.

,,Omlouvám se jsem hrozný."

,,Nejsi ale...mrzí mě to."

,,Vstal jsem a Tae hned taky. "

,,Budeme přátele?"

,,To po mě nemůžeš chtít."
Rychle ke mě přešel a natlačil mě na zeď. Zavřel oči a přibližoval se ke mě. A pak se to stalo jeho dokonalé jemné rty se dotkli těch mých. Začal s nimi jemně pohybovat a rukama sjel na moje boky které doslova drtil. Dělalo mi to dobře. Náramně dobře. Naše pozice jsem s vypětím všech sil vyměnil a teď on byl nalepený na zdi. Silně mi zmáčkl zadek a já mu na oplátku vzdychl do rtů. Pomalu se mnou začal couvat až jsme narazili na postel na kterou jsme taky spadli. Tudíž teď jsem byl já pod Taem. Jeho ruce zabloudili pod moje tričko které mi hned sundal. Trochu jsem zčervenal protože on je první kdo mě takhle vidí. Vůbec se mi nelíbilo že on tričko má a tak šlo hned dolů. Z mých rtů své rty přesunul na můj krk kde si vytvořil pár svých značek a párkrát mě do něj i kousl. Achh. Vycházelo z mých úst a Taemu se to velice líbilo. Najednou ale někdo zaťukal. Tae se o de mě naštvaně odtáhl a oblékl so tričko a mě taky.

,,Dále!"

,,Kluci omlouvám se že ruším ale Namjoon s námi chce mluvit a budeme hrát hry."
Tae si jen povzdechl a pohladil mě po zádech.

,,Fajn za chvilku jsme dole."
Řekl a na to Yoongi odcházel z pokoje.

,,Pojď zlato jdeme dolů dokončíme to příště. "

,,Dobře."
Oba jsem vstali a věnovali tomu druhému dlouhý polibek.

Ahojky ještě dnes jsem stihla vydat jednu kapitolu. Vím že mi to moc ještě nejde ale snažím se aby to dávalo smysl. Tak uvidíme se u další kapitolky a omlouvám se za chyby znáte to 💖💖

♡KISSING♡   VKOOK    [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat