✔🌹seven boys🌹✔

1.3K 110 0
                                    

🥀Pohled Taeho🥀

Sedím v naší společné kuchyni a už asi pět hodin tu poslouchám jak nějaký Jungkook je úžasný a dokonalý a roztomilý. Stále o něm básní. Jak je jeho hlas úžasný a uklidňující. Jak je krásný atd.

,,Kluci !!!"
Všichni na mě hodili nechápavý pohled.

,,Co?!"
Řekli všichni na jednou.

,,Co takhle furt nemluvit o tom jak je úžasný, ale taky něco jiného. Třeba kolik mu je a další věci."

,,Dobře dobře je mu devatenáct a je krá- je hodný a milý."
Řekl Jimin a u toho se červenal.

,,Hhh to je tak dokonalý nebo co ??"

,,ANO!"
Řekli všichni najednou.

Pokrčil jsem rameny a čekal až nám Jin dá nějaké dobré jídlo na stůl. Upřímně se těším až poznám Jungkooka. Všichni si ho chválí tak doufám že bude tak super jak všichni říkají. Konečně začal Jin nosit talíře na stůl a rovnou nám i řekl že hned po obědě jedeme do Big hitu.

,,Budeme tam muset být ještě před Jungkookem aby věděl kam má jít."

,,Dobře dobře a byl tam už někdy?"

,,Jasně sraz máme ve stejném pokoji jako nám zpíval."
Na tohle už nikdo neodpovídal a začali jsem všichni jíst. Jin umí dokonale vařit. Je jako máma. A Namjoon je jako táta. Starají se o nás a my nebo alespoň já jim za to jsem vděčný. Bože to je tak dobré. Dneska máme Rámen. Klasické jídlo ale i tak je výborné. Už jsem začal pomalu dojídat a všichni si ještě přidávali. Eee jsou nenažraní. Svoji porci jsem dojedl a šel talíř odnést do kuchyně. Samozřejmě abych nic nezapálil a nezničil. Dal jsem ho do dřezu a odešel zpátky do obýváku. Napadlo mě že bych mohl jít do Big hitu dřív aspoň bych se prošel.

,,Jine vadilo by kdybych šel malinko na před??"

,,Ne nevadilo, ale jdi opatrně."

,,Neboj mami."

,,Nejsem žádná máma !!"

Nad tím sme se všichni smáli. Prý nejsem žádná máma. To si jen myslíš. Bez Jina by jsme byli jako neschopná batolata. A hasiči by znali naší adresu i pozpátku. Vyšel jsem schody do mého pokoje a vzal si na sebe mikinu aby mi nebyla po cestě zima. Jako vždy jsem si na sebe dal kapucu přes ústa jsem si dal černou roušku a mohl jsem jít. Klukům jsem zamával a vyšel z domu. Vytáhl jsem telefon a zapojil do něho sluchátka. Jsem docela nervózní z toho kdo je ten Jungkook. Doufám že budeme kamarádi protože jinak by to asi jako skupina nefungovalo.
PŘEČÍST
Ahooj...moc se omlouvám že dlouho nic nevyšlo a když teda dnes něco vyšlo tak je to shit. se opravdu moc omlouvám příště to bude mnohem lepší jen si budu muset předem napsat co budu psát sem. Takže ještě jednou se omlouvám a ahoj u další kapitoly.😣❤❤⚘

♡KISSING♡   VKOOK    [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat