🌹what are you doing here again?🌹

1K 73 0
                                    

#681 ve FF a 400 přečtení ❤

Zatáhl jsem ho do našeho pokoje a povalil ho na postel. Opět jsem ho začal líbat hrát si s jeho rty. Lehce jsem zavzdychal když mi ret jemně zkousl. Byl to úžasný pocit.
Jelikož jsem byl teď nad ním mohl jsem si dělat co se mi chtělo. Zvolil jsem tedy to nejvíc účinné. Posadil jsem se na jeho penis a párkrát se na něm pohnul.

~~A-ach n-nedráždi m-mě~~
Řekl s těží a zavřel oči.

Nebo co?
Sklonil jsem se k němu a pošeptal mu do ucha. Najednou jsem ležel pod ním a na rtech měl zvláštní úsměv.

Nebo tohle
Řekl a sundal mi tričko a kalhoty.

Daddy se těší až tě hezky ošuká.
Řekl a já byl po téhle větě ještě více nadržený než před tím.

Tak do toho, baby boy už se nemůže dočkat.
Řekl jsem nadrženě a Tae na nic nečekal a sundal ze sebe všechno oblečení až na boxerky. Se stálými polibky došel až na můj podbřišek  kde mi přes látku boxerek přejel po mém kamarádovi.

~~a-ach u-už to neprodlužuj ~~
Řekl jsem s těží a Tae jako hodný daddy poslechl. Sundal sobě i mě boxerky a přetočil mě na čtyři. Špičkou mi přejížděl po mém vstupu a já už to nevydržel.

Tak dělej už mě ošukej.

Bude tě to zítra bolet.

No co dělej už.
Přikázal jsem mu on moje přání vyplnil. Narval ho do mě až po kořen a ja myslel že mi natrhl zadek.

~~A-ah a-au bože~~
Vydechl jsem bolestně. Tae se ke mě nahl a začal mi šeptat uklidňující slova. Tae se začal pomalu pohybovat a moje bolest se pomalu měnila na slast. Vzdychal jsem jeho jméno a on vzdychal to moje. Byl to úžasný pocit. Přirážel jako zběsilí a já myslel že se slastí zblázním. Ještě párkrát prirazil a já se s výkřikem jejo jména udělal na moje bříško a on rovnou do mě.

Ach byl jsi úžasný Kookie.

To ty jsi úžasný Tae. Moc tě miluju.

To já miluju tebe.
Řekli jsme a usmáli se na sebe. Najednou se otevřeli dveře a u nás na podlaze se objevilo pět kluků rozpláclích na sobě.

Zkoumavě jsem se na ně podíval a nadzvedl jedno obočí.

Co tady zase děláte? Namjoon si jde znova pro masky na obličej??
A nebo Yoongi chce tu bundu? Aa Jin mi chce zalít kytky? a ty Jimine si mi přišel zamést? a co ty J-hope ty si je při tom šel podpořit?
Zeptal jsem se trochu naštvaně.

N-no víš
Začal J-hope.

My jsme šli tak náhodou kolem a-a

Jo náhodou kolem.
Řekl jsem a podepřel jsem se loktama abych na  ně viděl.

Všichni jste si řekli teď půjdeme kolem jejich pokoje co ?

Jak  si to uhodl?
Zeptal se Jimin.

Bože Jimine ty si pabo. Všichni do svých pokojů a večeraka je zítra v devět hodin večer. A teď dobrou.

Tak mladý a tak drzý.
Řekl nahlas Jin.

Tak starý a tak blbý.
Řekl jsem na oplátku já. Jin se zamračil a opustil náš pokoj společné se všemi ostatními.

To jsou volové.
Řekl jsem a zavřel oči. Ještě než jsem stihl usnout jsem dostal sladký polibek na rty a ty dvě krásná slovíčka. Miluji tě.

Ahooj je tu nová kapitola takže doufám že se vám líbila. Dnes nemám moc co bych napsala jen asi to že se asi nikdy nenaučim psát sex.  Takže ahojky u další kapitolky zlatíčka a taky se omlouvám za chyby znáte to ❤🇰🇷❤

♡KISSING♡   VKOOK    [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat