Prosím přečtěte si to dole děkuji
Blíží se čas oběda a všichni začínáme být poněkud nervózní. Vlastně se ani nemůžete divit. Všichni musíme uklízet aby si manažer ( nevím jeho jméno za co se omlouvám ) nemyslel že tu žijeme jako prasata. Jin vaří oběd a Namjoon musí sedět na židli a všechny pozorovat. Proč? Protože všechno na co sáhne zničí. Docela hodně mu to závidím. Taky bych radši seděl na židli a byl na telefonu než abych uklízel. Zrovna jsem se ohybal pro zmuchlaný papír když v tom se mi okolo pasu obmotali dvě silné paže.
,,Tae?"
Řekl jsem a otočil se k němu.,,lásko mám menší problém"
,,to je mi líto, ale za chvíli je tu manažer a bude se zlobit"
,,zlobit se bude tak jako tak"
,,ale takhle to bude ještě horší"
,,ale užijeme si"
,,to je fakt"
Začal jsem ho chtivě líbat.
Polibky mi ochotně oplácel a u toho my jemně mnul zadeček.,,neprodlužuj to"
Řekl jsem rychle.,,jak si moje princezna přeje"
Řekl nadrženě a z mých rtů rovnou sjel k lemu mých tepláků. Dal mi jemný polibek na podbřišek a hned na to mi stáhl tepláky i s boxerkama. Zalapal jsem po dechu chytl se rukama o menší zabradlíčko. Tae neotálel a vzal si ho celého do pusy.~~bože můj ano~~
Vyhrkl jsem slastí a začal vzdychat. Tae se to snažil neprodlužovat a tak rychle pohyboval hlavou a občas použil i zoubky. Najednou jsem dole uslyšel kluky jak vítají našeho manažera. Nenenene. Tae to nejspíše taky slyšel a vyndal si mého kamaráda z pusy.~a-ach~~
Rychle mi natáhl boxerky a tepláky a sobě utřel pusu.,,dokončíme to později"
Řekl rychle a v tu chvíli se otevřeli dveře a v nich kluci s naší návštěvou.,,A-ahoj"
Řekl jsem nervózně a poodstoupil od Taeho. Jen pro jistotu.,,tak proč jste mě volali?"
Řekl natěšeně a táhl nás do kuchyně. Se tu nějak vyzná. Všichni jsme za ním odcupitali a posadili se ke stolu. Posadil jsem se vedle Taeho a dal mu ruku na stehno. Byl jsem opravdu nervózní. Všichni až na Jina se posadili a čekali až dostaneme jídlo. Přemýšlel jsem nad tím jak to manažer vezme. Co když to bude v pohodě a co když ne. Co když nás rozdělí. To přece nesmí. To by přece nevyšla naše posvátná pětka na kterou se tak moc těším. Jin dal všem jídlo a my se do něj s chutí pustili.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Všichni dojedli až na Namjoona. Naštěstí jsou tady všichni dost trpěliví takže počkáme.,,tak co se děje kluci"
Zeptal se nás když viděl že Namjoon má vše snědené.,,n-no kde bych začal"
Začal opatrně Jin.,,jde eh-hmm o to že-"
,,tak to vyklop Jine"
Řekl netrpělivě manažer.,,jde o to že všichni jsme gayové"
Vyklopil rychle Jin a radši se mu ani nedíval do očí. Chvíli na nás koukal a potom se jemně usmál.,,to mi nevadí nebojte"
Řekl s úsměvem.,,Vážně?"
Zeptal se Yoongi váhavě a manažer přikývl.,,a-a je tu další menší problém"
Začal jsem.,,jaký?"
,,no já a Tae jsme spolu"
Řekl jsem rychle a schoval se k Taemu kdyby náhodou něco.,,nooo...
Odmlčel se a po chvilce pokračoval.,,jestli ten vztah myslíte vážně a jste ochotní to říct army nemám žádný problém"
Řekl a já rychle políbil Taeho. Byl jsem nesmírně šťastný.,,ale tohle si nechte na potom"
Řekl a usmál se. Malinko jsme od sebe poodstoupili a strčili před sebe Jina a Namjoona.,,co vy dva potřebujete?"
,,no víš-"
,,děláte si ze mě srandu že jo?"
,,e-hm n-ne"
,,tak to urychlíme, je tu snad ještě někdo kdo tu s někým něco má?"
Po téhle větě se na sebe Yoongi s J-hopem a Jiminem podívali a zvedli ruku.,,A kde vy tři máte toho čtvrtého?"
,,žádný čtvrtý není"
Řekl potichu J-hope.,,počkat cože?"
Nechápal a koukal na ně jak na mimozemšťany.,,vy tři?"
,,ano"
Řekli všichni najednou a vzali se kolem pasu.,,já....teď už mě nemůže nikdy nic překvapit.
Řekl a začal se smát. Chvilku jsme nechápavě koukali jeden po druhém ale na konec jsme se začali smát taky.Please přečíst 😄
Takže já vím tahle kapitola stojí za nic ale asi dvakrát jsem ji přepisovala protože jsem nebyla spokojená. Ale stejnak je to hrůza.
🌹A teď ta důležitější věc🌹
Chci se vás zeptat, vás co něco píšou. Jestli máte nějakou písničku u které píšete kapitoly.
Budu moc ráda když mi ji napíšete. Opravdu se nestyďte a napište mi ji.
A další obrázek.
Svůj názor napiš do komm❤🌹
ČTEŠ
♡KISSING♡ VKOOK [Pozastaveno]
FanfictionDotýkej se mých rtů, mého těla které po tobě tak touží. Chci aby jsi byl můj daddy. ,,Budu tvůj daddy" ♡CHCEŠ-LI VIDĚT DUHU MUSÍŠ PŘEČKAT DÉŠŤ♡ #46 FF #1 Jungkook #1 Tae Příběh se se opravuje!