🌹invitation for dinner🌹

1.3K 97 2
                                    

🌹Pohled Taehyunga🌹

Jak mám asi teď jít dolů když mám dole postavený stan?! Kookie mě hodně přitahuje. Cítím k němu něco hodně zvláštního. Miluju ho. Miluju ho. Miluju ho. Proč jsem mu to neřekl rovnou a místo toho jsem mu řekl že chci jeho tělo. Jsem vážně debil. Chytl jsem ho za ruku a šli spolu ke klukům. Kluci už dole netrpělivě čekali až přijdeme.

,,No konečně jste přišli."
Řekl trochu netrpělivě Namjoon.

,,Však už jsme tady tak toho nechte."
Řekl na oplátku Kookie

,,Tak posaďte se. "
Přišli jsme ke stolu a sedli si vedle sebe.

,,Tak kluci zítra bude vás nejméně oblíbený den. Zítra budeme celý den mluvit anglicky. Nic korejsky. Prostě jen anglicky."

,,Cože!!? To mi nemůžeš udělat. Víš jak je na tom moje angličtina."

,,Právě že vím, a proto je tohle důležité. "

,,Fajn ale nečekej že budu mluvit budu ticho."

,,To je na tobě."
Poraženě jsem si položil hlavu na stůl a dělal že brečim. Kookie mě hladil po zádech a mě to náramně uklidňovalo.

,,A teď si můžeme zahrát nebo se kouknout na nějaký film. Nějaké návrhy??"

,,Co takhle nějaký romanťák."
Navrhl J-hope.

,,Vlastně proč ne. Pustíme si padesát odstínů šedi a nebo temnoty?? "
Dal nám na výběr Jin.

,,Víc se mi líbí šedi tak tam pusť ten."
Rozhodl za všechny Kookie.

,,Dobře, tak já jdu udělat pití a popcorn."
Řekl jsem a odešel dělat jídlo a pití. Netrvalo mi to moc dlouho a tak jsem to tam mohl začít nosit rovnou. Všichni už napjatě čekali až bude všechno připravený a já se k nim připojím. Konečně to všechno bylo a já si mohl jít sednout. Samozřejmě vedle Kooka.

*********
Jsme asi v půlce filmu a můžu říct že je to hodně dobrý film. Jeeen hodně o sexu. Vždy když byla sexuální scéna byli slyšet povzdechy kluků. Ne nějaké podezřelé ale něco jako zase sex. A zase sexuální scéna. Napjatě čekám co se bude dít. Ucítím Kookovu ruku na mém stehně. Jeho ruka se dostala až k mému rozkroku. Celý jsem se napl a přeběhla mi po celém těle husí kůže. Nahl se k mému uchu do kterého mi začal šeptat hezké slovíčka.

,,Hyung jsem unavený půjdeme spát? "

,,Dobře Kookie tak pojď."

,,Kluci my jdeme spát tak dobrou noc."

,,Dobrou kluci."
I já jsem byl unavený takže jsem byl rád že půjdu spát rovnou s Kookiem. Došli jsme spolu do pokoje kde jsme se začali vyslekat z oblečení. Nechali jsme si je boxerky.

,,Kookie pojď sem prosím."
Poklepal jsem na místo vedle sebe.
Kookie nejistě přešel k posteli a já si ho přitáhl k sobe do objetí.

,,Copak hyung?"

,,Víš moc mě mrzí co jsem ti před tím řekl. Mám tě moc rád a chtěl bych aby si se mnou šel zítra na večeři. Vlastně je to pozvání na radne."

,,Taky tě mám rád hyung. Rád s tebou půjdu na večeři."

,,Tak půjdeme spát."
Nahl jsem se k němu a věnoval mu cudnou pusinku na čelo.

,,Dobrou hyung."

,,Dobrou Kookie."
Oba jsme se zachumlali do postele a v objetí jsme oba usnuli.

Ahoojky lásky dneska je ta kapitola kratší ale doufám že se vám stejnak líbila. Uvidíme se u další kapitolky zlatíčka a taky se omlouvám za chyby znáte to❤❤🇰🇷👬


♡KISSING♡   VKOOK    [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat