🌹for you just jungkook🌹

764 62 3
                                    

Dnes mě neprobudil budík jako jindy. Ale probudil mě Taeho odchod někam do neznáma. Podíval jsem se okolo sebe a potom zavřel oči. Už mě to nebaví. Za pár dní mám narozeniny a on si chodí někam pryč. Je mi to líto ale budu to muset udělat. Tae asi před deseti minutami  opustil pokoj takže mám dost času. Zvedl jsem se z postele malinko se protáhl a odešel do koupelny. Jen jsem si vyčistil zuby a učesal si vlasy. V pokoji jsem si vzal džíny a tričko. Nic extra. Vyšel jsem z pokoje rovnou do obývacího pokoje kde určitě všichni budou. Ano uhodl jsem to dobře všichni včetně Taeho tam seděli a poslušně snídali. Vstává se tu docela brzy což se divím. Všichni se na mě podívali a usmáli se na mě. Úsměv jsem jim oplatil a sedl si ke stolu.

Dobré ráno.
Řekl jsem s úsměvem a pustil se do své snídaně.

Dobré Kookie.
Popřáli my všichni a opět se věnovali své snídani. Najednou se Tae zvedl od stolu a odešel ke dveřím kde si začal oblékat mikinu a obouvat boty.

Už jdeš?
Zeptal jsem se úsměvem i když nebyl tak zcela upřímný. Tae se na mě usmál a odpověděl.

Ano čím dřív tam budu tím dřív doma budu.
Řekl a políbil mě na rty.

Tak ahoj kluci večer jsem tu.
Řekl a zmizel. Smutně jsem se podíval na kluky kteří taky nevypadali dvakrát happy. Začal jsem se taky obouvat a vzal sem na sebe mikinu vzal si Kapucu a roušku přes pusu. Byl jsem téměř k nepoznání. Podíval jsem se na kluky kteří vypadali dost překvapeně.

Jsi si jistý Kookie....?
Řekl nejistě J-hope. Jemně jsem se usmál a zavřel oči.

Počkal jsem jeden den...A teď se chci dozvědět pravdu.

Dobře ale vrať se v pořádku.
Naléhal na mě Jin. S tímhle jsem vyšel z domu. Od Taeho odchodu to bude necelých pět minut takže mám šanci ho ještě zastihnout. Hned mě vzal do svého objetí studený vítr. Zatřásl jsem se zimou a rychlejším krokem jsem se vydal po chodníku. V dálce jsem zahlédl postavu která by se podobala Taemu. Malinko jsem přidal do kroku abych ho neztratil ale ne tak aby na mě přišel. Bylo mi těžko z toho všeho. Jen myšlenka na to že by mě Tae podvedl my trhá srdce. Tae zašel za roh což znamenalo že jde směrem k parku. Taky jsem zahl a opět jsem měl dobrý výhled na Taeho. Bylo mi až nechutné a odporné někoho sledovat ale...tohle byla jediná možnost. Tae došel do parku kde se posadil na lavičku. Došel jsem k nejbližšímu keři za který jsem se schoval a čekal co se bude dít. Uběhlo si pět minut a stále nic. Už jsem měl v plánu se zvednou a odejít ale mojí pozornost upoutala dost známá postava. Taeyang vydechl jsem poraženě.  Jak jen mohl. Začínal jsem být dost nervózní. Zatím žádné polibky ani nic podobného. Tae se zvedl a Taeyanga obejmul. Taeyang byl hodně k Taemu přítulný. Byl spokojený bylo to na něm vidět.  Už to blbé obejmutí mě ničilo. Oba  se někam vydali a u toho dost zabraně o něčem hovořili. Opatrně jsem šel za nima tak aby si mě nevšimli. Ta cesta mi je nějaká povědomá. Ty stromy. Ta cesta. To všechno. Ale stále jsem nevěděl kde jsem.

*
Jdeme už asi půl hodiny někam do háje. Tae se občas otočil ale já vždy dokázal pohotově zareagovat. Postupem cesty  jsem si to místo začal vybavovat. Bylo to místo kam mě Tae vzal poprvé. O to víc mi to rvalo srdce. Říkal že jsem byl první koho sem vzal. Koukám moje místo nahradil Taeyang.  Došli až k tomu srázu kde jsem naposledy seděl já. Stali tam a o něčem si povídali. Já si stoupl opodál. Byli ke mě otočení zády takže mě neviděli.  Co má Taeyang a já ne? Ptal jsem se sám sebe na tuhle otázku celou tu zatracenou cestu. Třeba budu mít tu čest a budu moct se ho na to zeptat. Ne že bych chtěl. To opravdu nechci. Ani nevíte jak šťastný bych byl kdyby tohle celý byl jeden špatný sen. Co bych dal za to kdybych se mohl teď  probudit a mít vedle sebe nahého Taehyunga. Najednou oba přestali mluvit. Usoudil jsem to z toho že se jim přestali hýbat rty. Taeyang se na Taeho otočil a přitáhl si ho k sobě za boky. Tae vypadal překvapeně. Věděl jsem že to bude bolet. Že  budu trpět. Ale že to bude tak nesnesitelná bolest s tím jsem nepočítal. Začal jsem trhaně dýchat div jsem neomdlel. Do očí se mi hrnuli slzy ale zvládl jsem je ze všech sil zadržet. Taeyang se k Taemu nahl a jemně ho políbil na rty. V ten moment jsem zavřel oči a nechal slzy stékat po mé tváři. Tolik bolesti kterou srdce neuneslo. Otevřel jsem oči což jsem dělat neměl. Tae s ním spolupracoval. Ten pohled na ně tak moc bolel. Jemně jsem popotáhl a utřel se slzy. V ten moment se na mě Tae otočil a Taeyanga od sebe odstrčil.

Kookie?
Řekl rozklepaný a běžel rychle ke mě. Já jsem couvl a natáhl před sebe ruku ve znamení aby se nepřibližoval. Tae se na mě vylekaně podíval a do očí se mu hrnuli slzy. Ještě jsem rychle couvl abych mu nebyl tak blízko.

P-pro tebe už jen Jungkook...

          🌹Pokračování příště🌹

♡KISSING♡   VKOOK    [Pozastaveno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat