Omlouvám se už i tady, chybí uvozovky ale časem je dopíši❤😢
Taehyungie pohled.
🌹 Ráno 🌹
Jako obvykle jsem se probudil dříve než Jungkookie a dneska mi to obzvlášť hraje do karet. Kookie mi ležel na hrudi a spokojeně oddechoval. Jak já ho miluju. Opravdu je to poprvé ke komu chovám takové city. Opatrně jsem ho položil na postel a přikryl ho peřinou. Opatrně abych ho nevzbudil jsem vstal a oblékl si tričko. Potichoučku jsem vyšel z pokoje a odešel do kuchyně. Vím že Jinovi by se to nelíbilo ale není jediný kdo tu kuchyň občas potřebuje. Došel jsem do obývacího pokoje kde jsem viděl Yoongiho J-hopa a Jimina jak se společně mazlí. Jsou tak roztomilý moc jim to přeju.
Kluci je tu někde Jin?
Řekl jsem s mírným šeptem ale i tak to bylo prd platný.Já jsem tady.
Zakřičel Jin jak jinak než z kuchyně. Sebral jsem všechnu svoji odvahu a rozešel se do kuchyně. Ještě ale než jsem zapadl do kuchyně mě zastavili kluci.Tak co jako to dopadlo ?
Zeptej se mého přítele.
Všichni se na sebe nechápavě podívali. A asi po deseti vteřinách ke mě Přiběhli a skočili na mě. Všechny jsem je že sebe sundal a odešel za Jinem do kuchyně. Nějak nenápadně jsem si sáhl pro pánvičku mouku mléko vajíčka a další potřebné věci na palačinky.
Co. Si. Jako. Myslíš. Že. Děláš. Taehyungu.
N-no myslím že to budou palačinky pro Kooka.
Jsem rád že jste spolu ale mojí kuchyni do toho prosím nezatahuj na to je moc posvátná.
Hmm tak jak mu mám udělat snídani do postele?
Udělám ji já.
Hm ale k jeho posteli se opovaž přiblížit k té máte všichni kilometrový distanc.
Neboj to bych si nedovolil.
Jsem rád že se chápeme.
Jin se nervózně usmál a začal dělat palačinky. Já si mezitím sedl k jídelnímu stolu a vytáhl se telefon. Jako vždy byli sociální sítě zaplavené našimi fotkami. Ale tentokrát byli všude fotky a příspěvky o Jungkookovi. Na všech mu to slušelo a faninky si ho doslova zamilovali. Ale mají smůlu. Jin pře de mě konečně položil hotové ozdobené palačinky a já mu poděkoval. Vstal jsem a rozešel se do našeho pokoje. Opatrně jsem otevřel dveře a musel se usmát. Kookie stále spinkal. Tác s palačinkamy jsem položil na noční stolek a kouknul se na Kooka. Je tak moc krásný. Nemá žádnou chybičku.Jak dlouho na mě budeš koukat zlato ?
P-promiň ale jsi tak krásný.
"já vím hlavně po ránu"
Řekl snad s nejvíc viditelnou ironií.Taky si myslím.
Řekl jsem scela vážně. Kookie se jen zasmál a posadil se. Já se k němu naklonil a políbil ho na ty jeho dokonalé rty.Dobréráno lásko.
Pošeptal jsem mu do polibku.Dobré lásko.
Řekl a sladce se usmál.Jak se moje princezna vyspinkala ?
Já ti dám takovou princeznu že si tejden nesedneš.
Hmmm a má to být trest nebo odměna.
Ber to jak chceš.
Řekl a přivlastnil si moje rty. I po ránu je sladký a dokonalý. Už jsem to nevydržel a zmáčkl mu jeho dokonalý zadek. Odměnou mi byl dokonalý vzdych.Copak to chceš hladový?
Nasytil by si mě dost.
Jsem rád že to víš ale ty palačinky jsou vážně dobrý.
Dělal si je sám?
Snažil jsem se...ale Jin je nepřející asijská zrůda a nedovolil mi se k pánvičce ani přiblížit.
Kook se začal smát na celý pokoj a já jen přimrzle koukal jak sotva dýchá.A co je na tom vtipného. Nemůžu ani udělat snídani své princezně.
Kook se na mě přísně podíval a odložil tác s jídlem má zem. Zachoval si u toho stále neutrální výraz. Naklonil se ke mě a těsně u rtů se zastavil.Jak že?
Řekl snad nejvíc přísně.Myslíš tu princeznu lásko?
On jen nafoukl tvářičky a složil si ruce na hrudi.Jsi moje malá princezna kterou moc miluju.
Až na ty řeči o princezně tě taky moc miluju.
Řekl a začal mě líbat. Bože jak já jeho rty miluju. Svoje rty jsem přemístil na jeho krk kde jsem mu začal dělat krásné značky. Nemohl jsem odolat a kousl ho do toho úžasného krčku.A-ach
Na to jsem se musel usmát. Párkrát jsem to zopakoval a potom se přemístil na klíční kosti na které jsem pokládal jemné polibky.Ach ano.
Zašeptal Jungkook a zaklonil hlavu. Já se z klíční kosti pomalu vracel přes zakloněný krk až k jeho rtům a tam jsem ho políbil. Ze rtů jsem se přesunul k uchu.Chceš víc baby boy ?
A skousl mu ušní laluček.~A-ano ach d-daddy.
Ahoojky vím že je pozdě. ( 23:10 ) ale já to chtěla dopsat. Doufám že sa vám zatím kapitoly a příběh líbí. Budu ráda za každý hlas a hlavně za komentář. Zatím ahojky u další kapitolky zlatíčka a taky se omlouvám za chyby znáte to ❤🇰🇷🇨🇿
ČTEŠ
♡KISSING♡ VKOOK [Pozastaveno]
FanfictionDotýkej se mých rtů, mého těla které po tobě tak touží. Chci aby jsi byl můj daddy. ,,Budu tvůj daddy" ♡CHCEŠ-LI VIDĚT DUHU MUSÍŠ PŘEČKAT DÉŠŤ♡ #46 FF #1 Jungkook #1 Tae Příběh se se opravuje!